Archief - inputs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-=|)eU$=-

Legacy Member
kzout graag is willen weten mee wa voor muizekes/pads/keyboards gelle allemol speelt OF welke ge een goei vindt en die ge graag zou emmen :)

mijnen boel ^^

* mx 500 logi + mouzskatz ( speciale voor nen mx 500 )
* fatpad
* deluxe i-net logi

kvin da egt lekker voor te eemen , alhoewel ik stiekem spaar voor zon geile mx 1000...

Xtralecherus

Legacy Member
mx310 die al wa afgesleten is vanonder :P
Bureau \o/
gewoon standaard kb, één van pakard bell :< tenigste wa nog werkt van mijn oude packard bell pc die al kapot is <o/

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
MX510 (een weekske heb ik em, nog nie helemaal gewend) en een standaard muismatje van 2 euro :p

KB is ook een standaard ding, met de END net boven de pijl omhoog (andere keyboards moet ik nie hebben, daar ik END gebruik om mij te bukken).

SuiCiDe_kOnIJn

Legacy Member
mx1000, een dom oud muismatje, en een dom oud mitsumi keyboard.

FLeXiE^

Legacy Member
- Mx510
- Everglide Muismat
- Logitech Internet Navi spul Black

The_Trooper

Legacy Member
everglide padje
mx500
en zoon massief ouw keyboard met een din5 connectie, da rulez :)

Reaper's Curse

Legacy Member
-logitech cordless click!
-bureau
-standaard kb me van die mutimedia toetsen op enzo

BASH-Nemesis

Legacy Member
Ik heb wel de ultra combinatie denk ek :

- keyboard van de laatste aldi pc
- twingo muis (renault) in de vorm van auto
- muismat van click safe
:woohoo:

Vandaag naar de winkel gegaan in aalst voor mx510 , hadde ze die wel nie zeker :angry:

Xtralecherus

Legacy Member
als dees muiske versleten is gaak ook zo nen mx510+func1030 kopen :P

Sender

Legacy Member
mx1000 + everglide ricochet mousmat
toetsenbord is zo'n logitech ding

zavVi

Legacy Member
-Microsoft muis met de coole tilt wheel functie
-Logitech met knopkes(deluxe is da denkik)
-everglide giganta

ik heb prlly al de meeste muize ghad en de beste vond ik de vorige intellimouse
hoewel die mx310 ni slecht is :)
btw die everglide ricochet heb ik weggegeve, kutding was veels te glad .. ge moet nog kunne stoppe ook e :)

Dark^Fact

Legacy Member
-een ouw logitech ballekesmuis (vorm van mx series zo ongeveer, beke voorloper dervan) en ik change ni naar optical totda die muis ier totaal nimeer werkt :p
-everglide omdak voe fatpad geen plek eb op bureau
-logitech internet keyboard ofzo, ma kwil ouw brol van 12.5 euro terug

Jason

Legacy Member
* Logitech Cordless Optical Mouse
* fUnc sUrface 1030 mousepadje
* Laptop keyboard :p (kga binnekort wel iets nieuws kopen want da gamed ni goe)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan