Archief - [HL2] Preload or not?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wat ga je doen? :)


  • Totaal aantal stemmers
    125
  • Opiniepeiling gesloten.

DaFreak

Legacy Member
Ik vroeg me eigenlijk af hoeveel mensen hier gepreload hebben of gaan preloaden... vandaar deze poll :)

3 opties in de poll:
1) Ik ga preloaden (en het dus niet kopen in de winkel)
2) Ik ga het kopen in de winkel (en dus niet via steam, duh :p)
3) Ik ga het kopen in de winkel en preloaden (zodat ik het de second dat het uitkomt kan spelen) (deze optie is voor de mensen met veel geld :)

Persoonlijk ga ik niet preloaden. Ik wil HL2 kunnen vasthouden en knuffelen. Om een of andere reden vind ik het nog altijd veiliger om de CD (DVD) te gaan kopen in de winkel. Ik weet wel dat je de cache files op CD kan branden maar toch geef mij maar de traditionele weg :p

KAMPERE VOOR DE WINKELS hoera! :D

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
ik ga het ook kopen en dus niet preloaden :)
ik vind die preload trouwens nogal groot ;)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
als ik ooit zou lezen: we kunne die preload samenvoegen met de geleakte beta en zo speelbaar maken, zou ik et nie kunne weerstaan om te preloade omdak o zo nieuwsgierig ben :lol:


ma keb dus gevote: dak et bij de game mania ga kope alst uit is :bow:

Wid@ker

Legacy Member
Ik wacht nu al zolang, op die paar minuten extra bij het installeren zal het niet aankomen he. Ik koop het in de winkel.

Inch

Legacy Member
Ik zou begot nie eens weten hoe ik hier in België via steam een game zou moeten kopen! En krijg ik dan wel effectief mijne cd-key om da spel te unlocken wanneer het spelletje gereleased wordt en geen twee maand nadien? (contact met de klant is niet hun sterkste punt als het op cd-keys aankomt :p) Ik weet niet zenne, ik heb nog altijd liever een cd'ke in mijn handen. Bovendien wil ik de box-art en zo niet missen :)

Acra

Legacy Member
Mijn limiet !!!!! :eek:

mja, kga nog zien hoeveel gig ik nog heb, en anders wacht ik wel tot het in de winkel ligt :)

Fraggie

Legacy Member
pre-loaden lijkt in mijn geval overbodig
game kopen & installen

anubiss

Legacy Member
Preloade, key kope via steam, en spele een half uurke na het spel officieel gerleased is (ik ben eens benieuwd hoelang de 'traditionele' klanten nog gaan moeten wachten op hun 4cd'kes na de steam release :p

MUSTIE

Legacy Member
ik ben vanplan om het te kopen , maar zou het in de meeste gameshops da ik ken uitverkocht zijn zou ik wel naar steam grijpen

sypro9000

Legacy Member
ik ga preloaden en kopen in de winkel dan moet ik em spel nei instaleren whahah .
... :ironic: :p

MUSTIE

Legacy Member
sypro9000 zei:
ik ga preloaden en kopen in de winkel dan moet ik em spel nei instaleren whahah .
... :ironic: :p
vind ik wat te overdreven, maar ik kan het wel verstaan na al dat wachten :cool:

Insano

Legacy Member
Inch zei:
Ik zou begot nie eens weten hoe ik hier in België via steam een game zou moeten kopen! En krijg ik dan wel effectief mijne cd-key om da spel te unlocken wanneer het spelletje gereleased wordt en geen twee maand nadien? (contact met de klant is niet hun sterkste punt als het op cd-keys aankomt :p) Ik weet niet zenne, ik heb nog altijd liever een cd'ke in mijn handen. Bovendien wil ik de box-art en zo niet missen :)
Zodra je betaalt hebt, kan je beginne met spelen. Je hebt wel een credit card nodig als je het via Steam koopt.

Acra

Legacy Member
ik ben het aan het preloaden. maar hij blijft precies hangen om 90.7% :doh:

Machia85

Legacy Member
hoelang op voorhand weten we eigenlijk met ZEKERHEID dat hl² op die datum dan in de winkels gaat liggen?

One-t|M@[hINe

Legacy Member
kvind nergens iets van hl² op men HD :s geen .gcf of nix?! howcome?

sincere

Legacy Member
Ik preload juist niks, dan zit ge gegarandeerd over uw limiet en moete bijbetalen. Ge hebt gene boxart en boekske :woohoo: . Als uwe pc plots crashed of ge moe formateren zitte weer met die download. Wie zegt da ge half life 2 al ga kunnen spelen voor het in de winkels ligt? Ik wacht wel mooi af als het in de winkel ligt, dan ga ik op mijn gemakske het halen en dan volgt de magische install via cds. Tis een ritueel hehe.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan