Archief - Hall of shame

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Machovelli

Legacy Member
Net stak ik zowat de stomste stoot uit in nu toch al bijna 2 jaar BF spelen.

Zo af en toe wil ik wel es de vliegenier uithangen en ga ik op een coral sea/ Bob server de held uithangen.
Op BoB moet je als allied echter een hele wandeling doen voor je aan een vliegtuig geraakt dus neem je beter een jeep.
De map was echter net begonnen en zo een man of 6 was op dezelfde jeep aan het afstormen om naar het vliegveld te rijden.
Gelukkig was er reeds een vriendelijk chauffeur ingestapt die naast een co-rijder ook eventjes stopte om mij er bovenop te laten springen.
De 3 achterblijvers waren echter precies niet zo tevreden en begonnen op de jeep te schieten...

Ik kreeg dan de schitterende inval om de jeep te repairen terwijl ik er dus op lag. Resultaat: den dezen drukt op 5 en klikt op de muis...
De goede verstaander heeft nu begrepen dat ik dus een mijn gelegd heb op mijn rijdende jeep...
:doh:
Resultaat: 3 man waaronder mezelf de lucht in en direct een kick/ban aan mn been. Niet dat ik ze ongelijk kan geven voor de kick/ban :)

nu wil ik wel eens weten als ik de enige ben die al dergelijkse stommigheden uitgestoken heeft en wat jullie zoal mispeuterd hebben.
Kwestie van mn zelfbeeld weer wat op te krikken :cool:

Punker

Legacy Member
Oh ge moest is wete :D

Op een war tijdens ne wingwalk het plane perongeluk gemijnd...ikke 5 tk's en wingwalk in 1000 stukjes.
Mezelf al 1000 keer opgeblazen met eigen exp...

er zijn nog veel stomme dinge dat ik gedaan heb hoor, kga nog ff denke :)

DigitalOverdose

Legacy Member
Hehe, ge zult den enigste ni zijn met zulke stoten (alhoewel die van Punker wel alles slaat IMO). Mijn 'plezantste':

- Meest courant: ook mezelf met exppacks opblazen. Meestal uit verstrooidheid: nen hoop aan't leggen en ni direkt doorhebben da'k er op ne gegeve moment geen meer heb.

- al een aantal keer voorgehad da'k een vijandelijke tank mijnde. Vijand had het door en springt eruit, ik spring erin uit reflex om dieje gast zijn tank af te pakke. 't Gevolg raad ge wel...

- In ne spannende war spele als pakweg axis. Map is teneinde en er wordt van kant gewisseld. Mor dan de volgende ronde ff uit verstrooidheid schieten op mannekes met nen blauwen tag, in de waan dat het vijanden zijn. Valt gelukkig vrij zelden voor mor 'k heb zo toch es ne keer gehad da'k een vlag zag die me overrompeld leek door 'vijanden' en da'k er vol overgave ne raid op deed met m'n tankske. Gevolg: een stuk of 3 'vijanden' binne de paar seconden dood (die overigens makkelijk te killen waren aangezien ze ni eens wegliepen of iets terug deden) en nen hoop kabaal op TS... Het omgekeerde is ook een paar keer voorgevalle: ne 'vriend' zien en die wille laten passeren en dan ff stomverbaasd zijn als die ineens op mij schiet. Komt wel ni zo veel voor omdat zulke 'vrienden' meestal al wel beginne te schieten zo gauw ze mij zien.

- een strategisch punt mijnen en der ietske later vollenbak met een jeepke of tank over crossen om zelf mor nor de vijand te gaan als die toch ni wil komen of wa lang wegblijft.

- Een nade binnesmijten in een gebouw en der dan zelf direkt ook instormen. Of ook dat ze terugkaatsen en ik ze zelf op m'n dak krijg.

- rondlopen en zo gauw ik ne vijand zie der op los wille vliegen mor dan tot de conclusie kome da'k vergete te herladen ben na m'n vorig gevecht.

- als tanker heb ik ne grondigen hekel aan planes. Zo gauw ik dus ook mor denk een te horen is da maken da'k zie vanwaar het komt en der op schiete, zeker als ik zie dat het mijn richting uitkomt. Vaak denk er dus ni eerst es ff aan om te zien van wie het plane is. Komt daarbij al wel is voor da'k een friendly plane neerhaal dat al wa beschadigd was alvorens ik der op begon te schiete.
Wa ook al is voorvalt is da'k nen dogfight zie en mennen teammaat wa wil helpe. Waarbij da'k net het verkeerde plane bezie als mennen teammaat natuurlijk...

- Deze valt nimeer voor aangezien ik me der nimeer mee bezig hou. Mor in m'n beginperiode van BF wou'k per sé knife kills maken. Vooral op mannekes die wa verstopt lagen en ik langs achter kon besluipen. Mannekes die op de grond lagen kreeg ik echter mor ni gekilled en terwijl ik daar mor ston te proberen draaiden die zich al es geregeld om en schote me dan af. Heeft ni lang geduurd da'k doorhad da'k mor beter geen knife kills meer zou probere te maken.

En nu denk da'k al veel te veel gezegd heb. :D

oberon_sedai

Legacy Member
domste vind ik zelf dit nog altijd : je ligt ergens verscholen op je buikje, je hebt een granaat vast, en je wil die werpen aan de argeloze voorbijganger, maar uit gewoonte zoom ik ff in. met als gevolg dat die granaat voor mijn voeten valt. dan moet je maar eens recht springen en gaan lopen. is me nog niet gelukt.

DOorDIE is no more.


ps: DO, been there, done that. :D

Battle_Pope

Legacy Member
Het domste dat ik ooit heb gedaan is een granaat willen gooien en per ongeluk op de rechtermuisknop duwen. Zonder dat te weten, wachtte ik tot de granaat afging. Gevolg: ik vloog (dood) 50 meter verder.

Tyken

Legacy Member
naja niet het domste dat ik ooit gedaan had. ma ik had gistern in die bfwoIImod explosives gelegd op ne tank die zat te spawnkille. dusja der spawne juist 4 man ofzo. BAM tank dood, en vier tks :p

en het ergste was dat ik uitgelache werd door vishnu :sad:

but who cares, it was coewl :rofl:

Punker

Legacy Member
lol DigitalOverdose :D

Nog iets: Op stalin in een hq lang achter proberen de ladder af te gaan. Die lukt dus bijna nooit maar toch blijf ik het proberen eh :(

stelly

Legacy Member
Punker zei:
lol DigitalOverdose :D

Nog iets: Op stalin in een hq lang achter proberen de ladder af te gaan. Die lukt dus bijna nooit maar toch blijf ik het proberen eh :(

probeer in het begin op de rand van het raam te springen en dan af klimmen


mijn eerst 2 maand kreeg ek maar nie door hoe die ladders werkten om af te krijpen, ik altijd mij omdraaien en daar zo achterwaarts wille afgaan maar da ging maar nie :p

Darth-Falcon

Legacy Member
tijdes het vliegen nen top gun move gedaan ma aleen vertraagd, gevolg: enemy plane knalt op men gat :doh:

Mesandar

Legacy Member
t zal ni den eerste keer zijn dak een mijn leg en er een minuut daarna over rijd :unsure:

In berlijn onder vlag 2 trap liggen, ne granaat smijten elke 10 seconden, en dan merken da er iemand anderstegelijkertijd er ene binnensmijt...
Dan hebde uzelf binnengesloten hé :D

Punker

Legacy Member
stelly zei:
probeer in het begin op de rand van het raam te springen en dan af klimmen


mijn eerst 2 maand kreeg ek maar nie door hoe die ladders werkten om af te krijpen, ik altijd mij omdraaien en daar zo achterwaarts wille afgaan maar da ging maar nie :p

mjah, dan zijde al lang dood ze :)
er was nen truk om daar snel af te grake. Kga daar nog is achter zoeke se.
Ik vin het ne kut bug :p

Tsjernobyl

Legacy Member
- opblazen met eigen expacks is een klassieker
- vergissen van kleur na teamswitch is hatelijk

- tegenwoordig in bfv jezelf opbalzen met 2fire van je CAR/garnadelaucher

-wat ik ook wel eens voorkom dat je snel van spawnpoint wilt swicthen, je bent op die "done " knop aan het rammen , en dan ben je plots gespawn en schiet je iemand van je team dood.

- soms ben ik zo in men spel betrokken dat ik een weg tussen vijand en vriend be-mijn... waneer het vijandelijk kamp dan van ons werd had ik dat niet door , met een paar TK tot gevolg.

- (zeer zelden ) je rijd achter een vriendelijke tank en duwd per ongeluk op de fire knop.... engine shot.. TK

- de allereerste keren dat ik bf42 speelde was kharkov... dan begon ik als een zot te baserapen met plane op ennemie base. Die weerloze slachtoffertjes werden gewoon geraped dat het niemeer schoon was. Hoe meer punten hoe beter. Al goed weten we nu beter.

Seraph

Legacy Member
Als enigste overblijven van het allied team; battle of the bulge.
Je wacht aan de eerste allied vlag met een tiger, maar wat blijkt die vlag capt niet, dus zit er een axis zich te verschuilen. Gevolg ik stap domweg uit om te kijken en ze stelen men tank. :(
Dat was op Telenet.G@me$, major afgang. :D

gravendelver

Legacy Member
Punker zei:
Oh ge moest is wete :D

Op een war tijdens ne wingwalk het plane perongeluk gemijnd...ikke 5 tk's en wingwalk in 1000 stukjes.
Mezelf al 1000 keer opgeblazen met eigen exp...

er zijn nog veel stomme dinge dat ik gedaan heb hoor, kga nog ff denke :)
Ik weet er nog eentje van punker :D, ongeveer een jaartje geleden met UBA, was op market garden als axis, zeker 4 keer van base naar kerk gereden en hij is elke keer gecrashed tegen hetzelfde hoekske van de poort =) met het bijhorend gevloek :p

Mijn grootste stommiteit was op kharkov tijdens war. Een goei 5 mins na het switche van side zag ik een manneke lopen een paar meters voor mij en stormde er recht op af al knallend, ik miste de helft reloade en schoot de 2e lader er op. Toen zag ik dat ik teammate 'slick' gekilled had :p
Was wel onder invloed van enkele dingen tijdens die war :woohoo:

EDIT, deze was ik vergeten en is nog stommer ->
Ook tijdens war, berlin als axis. We hadden nog een punt, daar waar de tank spawnt. Ik was nog als enigste levend en een apc was die vlag aan het wit maken. Ik smijt er uit paniek enkele nades naartoe omdat die vlag niet grey mocht worden. Wat gebeurt er? 8 man spawnt daar en allemaal door door mijn nades :p

Punker

Legacy Member
gravendelver zei:
Ik weet er nog eentje van punker :D, ongeveer een jaartje geleden met UBA, was op market garden als axis, zeker 4 keer van base naar kerk gereden en hij is elke keer gecrashed tegen hetzelfde hoekske van de poort =) met het bijhorend gevloek :p


ow my god ! !
Toen kreeg ik het echt :D zo ne kutbug :p

Stevo (belgium)

Legacy Member
vandaag nog, een uur geleden ofzo, dc gespeeld na een lange tijd stil gelegen te hebben, 2 heli's bove mij glory zat in een ervan, twas gokke want ze zatn hoog en moest snel... kzal zegge, kben ni goe in gokken :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan