Archief - GTR 2 Hotlaps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
Naar aanleiding van een paar reacties in de GTR 2 thread stel ik jullie nu deze GTR 2 Hotlap thread voor!

De bedoeling is dus dat je je snelste ronde hier plaatst en dan verwerk ik deze in een mooi klassementje.
Om valsspelers (jammer genoeg zijn die er ook) geen kans te geven vragen we een bewijs door middel van een screenshot óf een "time-trial'-bestandje (als je hier vragen over hebt, stel ze gerust!).

Als je geen (deftige) hosting hebt voor deze 2 mag je altijd een mailtje met de file in sturen naar 'mee @ belgacom.net' en dan zal ik die gratis (:p) hosten voor u ;).

We spreken af dat je voor je hotlap geen hulpmiddelen behalve automatic clutch mag gebruiken.

Je post dus als volgt:

"Ik reed een tijd van "1:35,156" (link naar bewijs) op Spa Francorhamps (2004) in een Maserati MC12."

Ik denk dat het wel duidelijk is zo, maar als er vragen zijn stel ze dan maar!


Ride on!!!

GeForceFX

Legacy Member
komt er per circuit een 'hotlap' per klasse?
of worden we eigelijk verplicht om in de snelste klasse te rijden?

ps: idee-pikker :p:p

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik reed een tijd van "1:34.05" op Anderstorp GP (2003) maserati mc12. Pic zal ik nog zoeken!

TX.Conn

Legacy Member
Mee zei:
We spreken af dat je voor je hotlap geen hulpmiddelen behalve automatic clutch mag gebruiken.

Klein vraagje hierom trend... moet "Traction Control" & "Anti Lock Brakes" ook afgezet zijn dat alleen en enkel alleen de automatisch koppeling nog mag... aangezien ik het nog moet doen met pijlke's is dat niet evident ;).

Stancke

Legacy Member
Zou dit niet beter zijn:

Code:
Scip 2:06.570 Dubai GP (2004) Porsche RS-R NGT

dat van die NGT is pure gok maar zet er ook je klasse bij

Stancke

Legacy Member
TX.Conn zei:
Klein vraagje... moet "Traction Control" & "Anti Lock Brakes" ook afgezet zijn dat alleen en enkel alleen de automatisch koppeling nog mag... aangezien ik het nog moet doen met pijlke's is dat niet evident ;).

nja,eigenlijk wel:p

Mee

Legacy Member
Stancke zei:
nja,eigenlijk wel:p
mja, maar dan is het nie zo representatief (oef) hè...
GeForceFX zei:
komt er per circuit een 'hotlap' per klasse?
of worden we eigelijk verplicht om in de snelste klasse te rijden?
Dan wordt het zó uitgebreid dat er uiteindelijk maar 1 à 2 personen per klase per circuit zijn :s.

Wat denken onze mede-racerkes daarvan? :p

edit: zet zoals Stancke zei gewoon de klasse achter uwen auto ;).

Mee

Legacy Member
Stancke zei:
Wat ik ervan denk?

Posten die lijst godverdomme!
:D

Eerste lijstje:
Code:
[COLOR="Sienna"]Anderstorp GP (2003)[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]--------------------[/COLOR]
1. nuclear__________[URL="http://img59.imageshack.us/img59/6011/anderstorp03viperhotlapbc0.jpg"]1:30.039[/URL]___Chrysler Viper GTS-R(GT1)
2. Bugge____________[URL="http://users.pandora.be/bugge/public/1.JPG"]1:31.490[/URL]___Maserati MC12 (GT1)
3. ComputerVISTA____1:34.050___Maserati MC12 (GT1)

[COLOR="Sienna"]Donnington Park National[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]-----------------------[/COLOR]
1. nuclear__________1:06.407___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
2. TX.Conn__________1:11.552___Gillet Vertigo Streiff 2003 (G3)

[COLOR="Sienna"]Dubai GP (2004)[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]---------------[/COLOR]
1. Scip_____________[URL="http://users.pandora.be/scipio/dubai.bmp"]2:06.570[/URL]___Porsche RSR (GT2)
2. Stancke__________2:08.428___Porsche RSR (GT2)

[COLOR="Sienna"]Spa-Francorshamps (2004)[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]------------------------[/COLOR]
1. nuclear__________2:23.101___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
2. Stancke__________2:30.881___Viper Competition Coupé (G3)

Stancke

Legacy Member
kan je het niet in een code smijten? (btw,zet de classes er ook bij!)

(zal eens kijken of ik het vind en zal het dan posten)

GeForceFX

Legacy Member
en zou het niet beter zijn het lijstje in de eerste post te zetten en daar te updaten?
zo kan je direct zien of je een betere tijd gereden hebt, zonder eerst het laatst gepost lijstje te moeten gaan zoeken

Mee

Legacy Member
GeForceFX zei:
en zou het niet beter zijn het lijstje in de eerste post te zetten en daar te updaten?
zo kan je direct zien of je een betere tijd gereden hebt, zonder eerst het laatst gepost lijstje te moeten gaan zoeken
gaat nie; na nen dag verdwijnt uw "edit"-knopke :(

marcel

Legacy Member
omdat de mensen blijkbaar probleemkes hebben met het onthouden van hun klassekes:

GT1:

Chrysler Viper GTS-R
Ferrari 550 Maranello
Ferrari 575 GTC
Maserati MC12
Lamborghini Murcielago R-GT
Lister Storm GT
Porsche 993 GT2
Saleen S7R

GT2

Porsche 996 GTR RS
Porsche 996 GTR RSR
Ferrari 360 Modena
TVR Tuscan T400R
Nissan 350Z

G2

BMW M3 GTR
Gillet Vertigo Streiff
Porsche 996 Turbo
Corvette C5R
Mosler MT900
Seat Toledo
Morgan Aero 8

G3

Viper Competition Coupé
Porsche 996 GT3
Porsche 966 GT3 Cup
Lotus Elise
BMW Z3 M

Stancke

Legacy Member
ja,zoiets dus:unsure:

Arh,hoe moet het nu met die screenshots? Want als we die lijst in iedere nieuwe post gaan moeten copy/pasten vallen alle hyperlinks weg...

Mee

Legacy Member
Stancke zei:
Arh,hoe moet het nu met die screenshots? Want als we die lijst in iedere nieuwe post gaan moeten copy/pasten vallen alle hyperlinks weg...
"Quote" pakken op de vorige lijst-post en dan de quote-tags weg doen ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan