Mee
Legacy Member
Naar aanleiding van een paar reacties in de GTR 2 thread stel ik jullie nu deze GTR 2 Hotlap thread voor!
De bedoeling is dus dat je je snelste ronde hier plaatst en dan verwerk ik deze in een mooi klassementje.
Om valsspelers (jammer genoeg zijn die er ook) geen kans te geven vragen we een bewijs door middel van een screenshot óf een "time-trial'-bestandje (als je hier vragen over hebt, stel ze gerust!).
Als je geen (deftige) hosting hebt voor deze 2 mag je altijd een mailtje met de file in sturen naar 'mee @ belgacom.net' en dan zal ik die gratis
p) hosten voor u
.
We spreken af dat je voor je hotlap geen hulpmiddelen behalve automatic clutch mag gebruiken.
Je post dus als volgt:
"Ik reed een tijd van "1:35,156" (link naar bewijs) op Spa Francorhamps (2004) in een Maserati MC12."
Ik denk dat het wel duidelijk is zo, maar als er vragen zijn stel ze dan maar!
Ride on!!!
De bedoeling is dus dat je je snelste ronde hier plaatst en dan verwerk ik deze in een mooi klassementje.
Om valsspelers (jammer genoeg zijn die er ook) geen kans te geven vragen we een bewijs door middel van een screenshot óf een "time-trial'-bestandje (als je hier vragen over hebt, stel ze gerust!).
Als je geen (deftige) hosting hebt voor deze 2 mag je altijd een mailtje met de file in sturen naar 'mee @ belgacom.net' en dan zal ik die gratis
p) hosten voor u
.We spreken af dat je voor je hotlap geen hulpmiddelen behalve automatic clutch mag gebruiken.
Je post dus als volgt:
"Ik reed een tijd van "1:35,156" (link naar bewijs) op Spa Francorhamps (2004) in een Maserati MC12."
Ik denk dat het wel duidelijk is zo, maar als er vragen zijn stel ze dan maar!
Ride on!!!

.

