Archief - Free first/third person shooter with low req.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stijntieboy

Legacy Member
Hoi, ik heb een super slechte computer, 1.80 GHtz., 512MB RAM, ...

Ik zou graag een fatsoenlijke gratis shooter game spelen die met deze lage capaciteiten werkt.
Voorwaarde: het mag geen game van IJJI zijn, want dat werkt niet bij mij.

alvast bedankt.

Stijntieboy

Legacy Member
Heb wolfenstein ET geprobeerd, maar snap de gameplay ni zo goed. De in game controls en respawn controls zijn gewoon slecht.

R3L4X

Legacy Member
BF Heroes? Misschien dat je daar wel wat grafische kracht voor nodig hebt :s

Stijntieboy

Legacy Member
BF heroes, Doom en Quake Live werken allemaal niet. :oink:

Straks :puke: ik op mijn pc. :help:

Rage

Legacy Member
Urban Terror
Hier een rechtstreekse download link: ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/urbanterror/full_install/windows/UrbanTerror411.exe

Hier een youtube filmpje: YouTube - ‪Urban Terror 4.1 Gameplay‬‏

Op het eerste zicht lijkt het op counterstrike, maar je kan walljumpen om over obstakels te springen. Het is een fast-paced shooter. Er zijn veel noobservers, dus ge zult u wel amuseren :)

Er zijn ook veel jump maps die populair zijn, dan is het opeens een heel ander spel :)
http://www.youtube.com/watch?v=mpGVnsAiUOU&feature=related

Stijntieboy

Legacy Member
Crossfire, O7, AA3 heb ik allemaal geprobeerd, werkt ni.

Bij Urban terror had ik een map geload en er was niemand. Dan ging ik naar de server kijken en er was gewoon niemand online????? NIEMAND!!!!!!:help::confused::oink::cry:

Rage

Legacy Member
Stijntieboy zei:
Crossfire, O7, AA3 heb ik allemaal geprobeerd, werkt ni.

Bij Urban terror had ik een map geload en er was niemand. Dan ging ik naar de server kijken en er was gewoon niemand online????? NIEMAND!!!!!!:help::confused::oink::cry:

rustig blijven :)

Er zijn 2000 servers ofzo. Ge zijt in de server browser naar 'local' games aan het zoeken wss. Klik erop tot er "internet games" staat.

deathsythe

Legacy Member
hoe komt het dat quake live niet gaat?
ik kan dat met een zwakkere pc nog draaien.

Stijntieboy

Legacy Member
Weet ik veel da Quake Live ni gaat. Volgens mij is mijn pc nog € 10 waard ofzo.

@Minimum Rage: Kunt gij evt. een handleiding schrijven in stappen om een match te beginnen??

Rage

Legacy Member
Stap 1: Zoek een goede stoel om in te zitten.
Stap 2: Zet de stoel op een goede hoogte zodat ge met uw ogen in het midden van uw scherm kijkt.
Stap 3: Leg je hand op de muis
Stap 4: Beweeg de muis om het pijltje op uw scherm te verplaatsen naar het Urban Terror icoon
Stap 5: klik tweemaal snel na elkaar.
Stap 6: Eénmaal je in het spel bent, klik op play online
Stap 7: Je bent nu in de serverbrowser. Merk op dat er vanonder "source: local games" staat.
Stap 8: Klik daarop tot er "Source: internet" staat
Stap 9: Klik op de "Find new games" knop
Stap 10: Kies een server en klik daarop
Stap 11: Klik op de connect knop
Stap 12: Spelen maar!

R3L4X

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Stap 1: Zoek een goede stoel om in te zitten.
Stap 2: Zet de stoel op een goede hoogte zodat ge met uw ogen in het midden van uw scherm kijkt.
Stap 3: Leg je hand op de muis
Stap 4: Beweeg de muis om het pijltje op uw scherm te verplaatsen naar het Urban Terror icoon
Stap 5: klik tweemaal snel na elkaar.
Stap 6: Eénmaal je in het spel bent, klik op play online
Stap 7: Je bent nu in de serverbrowser. Merk op dat er vanonder "source: local games" staat.
Stap 8: Klik daarop tot er "Source: internet" staat
Stap 9: Klik op de "Find new games" knop
Stap 10: Kies een server en klik daarop
Stap 11: Klik op de connect knop
Stap 12: Spelen maar!

:lol:

Stijntieboy

Legacy Member
Bedankt voor de hulp. maar het lukt nog altijd niet. Als ik het op source:internet heb gezet en ik druk op find new games, blijft de lijst nog altijd even leeg. ???????????????????????:help:

Stijntieboy

Legacy Member
Er staat dan vanboven links in de hoek: No server lists from master server.

Rage

Legacy Member
Stijntieboy zei:
Er staat dan vanboven links in de hoek: No server lists from master server.

Probeer dit eens:

* Open console met de ²³ knop, onder escape
* Type /cl_master master.urbanterror.info
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan