Heb de demo geprobeerd.
Had meer verandering/verbetering verwacht.
Het voelt beter aan, het ziet er ook realistischer uit en de gameplay vind ik persoonlijk beter dan de voorgangers maar de keerzijde van de medaille is dat het eerder aanvoelt als een Fifa11 met wat patches.
Het publiek is nog steeds even saai als in Fifa 11.
Het commentaar (ENG) is verbeterd, maar ik denk dat de meeste het na een maand allemaal wel weer beu zijn en het scripting van het commentaar is nog steeds dezelfde als in Fifa11, dus ze zullen wel weer rare dingen zeggen zoals een corner uitroepen terwijl het een vrije trap is of uit hun stoel springen met het geroep "he shoots!" terwijl er een offside werd gefloten een half uur geleden.
Maar het replay systeem is nog even buggy als altijd, bijvoorbeeld het terug zien van match replays, soms laat hij enkel maar een replay zien van de eerste helft terwijl er in de tweede helft 3 goals gescoord zijn.
Ze hadden het beter geimplementeerd met de match events waarbij je per event (goal/fout/etc) de replay kan bekijken die erbij hoort. Misschien neemt dat teveel hardware resources in om elke event als replay te saven, maar ik betwijfel het.
Anyways ik had er meer van verwacht maar het ziet er uit als Fifa11 alleen... beter?
Ik verwacht ook niks nieuws bij de career mode maar de extra's online lijken me wel leuk (online division play/tournaments).