Archief - Dominion Beta LIVE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Unpro

Legacy Member
Was fun maar meer iets voor tussendoor, gaat veel te snel imo.

Quecera

Legacy Member
zwaar zitten ownen met rammus & blitz, dacht wel dat die 2 zwaar ginge zijn voor dominion :D easy 1400 punten halen telkens

Xini

Legacy Member
Hehe, Het is afgesloten. (Was volgens mij minder dan 1 uur)

Korte samenvatting. (3x gewonnen - 1x verloren)

Gemiddelde speeltijd 15min.
Start :
lvl 3
1375gold

Beginsituatie:
- Mijn vooraf bedachte team setup is overboord gegooid.
Hiermee bedoel ik dus dat je team setup zeker nog nodig is, maar in deze paar matches had je geen "tijd" voor echte fights te organiseren, iedereen liep rond voor te cappen.


Over de map:
- Is cool, speed buffs zijn nice, alhoewel die middenste buff niet echt gebruikt wordt.
- Quests voor te cappen zijn ok, maar kan beter aangeduid worden (imo).
- Goede layout, graphics zijn "knap". (ook weer voor interpretatie vatbaar)

Gameplay Algemeen:
- Creeps zijn niet meer van 'belang'. (Niet te letterlijk nemen,maar je loopt er gewoon voorbij en je kan easy cappen)
- Runes zijn minder van belang, (tenminste die indruk heb ik, na nogmaals een korte speelperiode) dit omdat je in echt in no-time level 6+ bent. Waardoor je het echte voordeel in early game niet meer hebt.
- Over de teamplay is na 4 games geen echt beeld te vormen, iedereen wou alles een proberen, maar algemeen gezien heb ik me kapot geamuseerd. Teamfights zijn cool in normal, maar dit is toch een ander 'niveau'. :)
- Geen stack items (Soulstealer, bloodthirster, en dat AD ding)

Meh, ik vergeet waarschijnlijk nog een paar dingen, maar het is echt vet. Niet te begrijpen dat het gratis is eigenlijk.

Nogmaals, dit is een mening/eerste indruk over een 4 games in de BETA, kan nog vanalles veranderen ofc.

B - MAXX

Legacy Member
heb 1 keer kunne spele, toen wast niet meer beschikbaar.
twas wel zotjes :)

FlatRussian

Legacy Member
heb 5tal games gespeeld.

Tanky dps pwnt.

Trundle met krijgt nieuwe dimensie.

Boots of swiftness, Trinity, Phantom Dancer, Warmog, Atma's. Ongeloofelijk.


En ja je kunt dat kopen mits wat deftig spel.

webster

Legacy Member
ik heb ook is gespeeld op NA server (was online om 18u voor ons ongeveer, dus iets beter tijdstip dan 3u)

wel maar 1 keer kunnen spelen, wel heel tof, lekker snel

The Monopoly Guy

Legacy Member
gisteren ook een paar matchkes op US gespeeld op idd een decent uur
also, Xin OP

kakature

Legacy Member
Is dat available voor EU? Ik zie het nergens staan in het Play-menu.

kakature

Legacy Member
Sigh, je gaat me nu toch niet vertellen dat 11u op een donderdag peakhours zijn :p

Killstick

Legacy Member
zag er mij op live stream toch echt wel fucking chaotisch uit.....

Goede champs ervoor lijken mij op dit moment:
Akali
Gangplan
AP Shaco

The Monopoly Guy

Legacy Member
AP is waardeloos hier
Ge krijgt 15% armor pen buff tov 5% magic pen buff
GG

mIrReN

Legacy Member
Xini zei:
- Creeps zijn niet meer van 'belang'. (Niet te letterlijk nemen,maar je loopt er gewoon voorbij en je kan easy cappen)

Hier zou ik niet zo zeker van zijn, toen Wicked op de US stream capte met creeps ging 't echt veel sneller dan zonder (echt veeeel). Dus in die zin zijn ze wel van belang imho.

oja; ik zat sinds gisteren aan m'n internetlimiet en heb 't dus allemaal mogen missen, ik hou m'n gevloek voor mezelf.

Wat ik raar vond is dat niemand Udyr heeft geprobeerd, lijkt me echt eentje voor Dominion ookal heeft ie geen range.

Gangplank en Shaco lijken me niet echt de beste keuzes

Æro

Legacy Member
Ik vind er niet veel aan, zonder premade lukt dit nooit want je hebt simpelweg te veel debielen rondlopen. Zitten ze met 4 die onderste nodes te cappen waar wij maar met 2 zijn, gaat onze Renekton domweg naar top waar onze Sho en hun Teemo een 1v1 aan 't uitvechten zijn. Gevolg; top secure -wat het dus sowieso al was- en bot allebij verloren.

't Is echt niet mijn ding, het doet mij veel te hard denken aan Arathi Basin in World of Warcraft alwaar den helft ook domweg de vijand zit te chasen en links en rechts kills probeert te halen terwijl ze maar 1 base hebben.

Ook is mijn Akali als Assassin niet zo goed omdat je voor de één of de andere reden zowat ten allen tijde volledig vision hebt. Je ziet de champs maw. vrij snel komen waardoor ganks, althans in de games die ik gespeeld heb, zelden konden slagen. Zet er dan nog 1 random retard tussen en 't is compleet. Je kan in 'regular' mode duidelijk zien wanneer een lane backup nodig heeft, dat overzicht ontbreekt in Dominion.

Owja, hebben ze aan de dmg ook zitten knutselen? Ik werd op 1-2 seconden neergeburst of ik burstte ze zelf in 1-2 seconden neer. Q + auto attack en den helft kwijt. Terug Q, Ult, auto attack en E en voila, dood. Dergelijke zaken zie ik zelden of nooit in regular games.

Wat ik wel goed vind is dat ze de nadruk leggen op tactics. 'k heb er maar 2 gespeeld maar mij altijd hoofdzakelijk bezig gehouden met cappen en defenden. Terwijl sommigen scores haalden van 12-2-10 en ik maar 5-6-5 ofzo stond ik wel beide keren eerste doordat ik meer bezig was met cappen en defenden. Geen idee welk nut die 1e of zelfs 5e plaats heeft. Meer IP? Meer XP? ...?
Misschien dat dit de random joe wel kan aanzetten tot tactisch spelen?

The Monopoly Guy

Legacy Member
De snelste champ moet top gaan (ie bowser, teemo,...)
1 mid & 3 bot (of 2 top 2 bot; daar benk nog niet uit)

Ganks bestaan ook niet aangezien ge iedereen ziet & ge ziet ze in u general direction gaan
Het is gewoon kwestie van positionering aan u point om zoveel mogelijk tijd te rekken totdat ze er zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan