Hehe, Het is afgesloten. (Was volgens mij minder dan 1 uur)
Korte samenvatting. (3x gewonnen - 1x verloren)
Gemiddelde speeltijd 15min.
Start :
lvl 3
1375gold
Beginsituatie:
- Mijn vooraf bedachte team setup is overboord gegooid.
Hiermee bedoel ik dus dat je team setup zeker nog nodig is, maar in deze paar matches had je geen "tijd" voor echte fights te organiseren, iedereen liep rond voor te cappen.
Over de map:
- Is cool, speed buffs zijn nice, alhoewel die middenste buff niet echt gebruikt wordt.
- Quests voor te cappen zijn ok, maar kan beter aangeduid worden (imo).
- Goede layout, graphics zijn "knap". (ook weer voor interpretatie vatbaar)
Gameplay Algemeen:
- Creeps zijn niet meer van 'belang'. (Niet te letterlijk nemen,maar je loopt er gewoon voorbij en je kan easy cappen)
- Runes zijn minder van belang, (tenminste die indruk heb ik, na nogmaals een korte speelperiode) dit omdat je in echt in no-time level 6+ bent. Waardoor je het echte voordeel in early game niet meer hebt.
- Over de teamplay is na 4 games geen echt beeld te vormen, iedereen wou alles een proberen, maar algemeen gezien heb ik me kapot geamuseerd. Teamfights zijn cool in normal, maar dit is toch een ander 'niveau'.

- Geen stack items (Soulstealer, bloodthirster, en dat AD ding)
Meh, ik vergeet waarschijnlijk nog een paar dingen, maar het is echt vet. Niet te begrijpen dat het gratis is eigenlijk.
Nogmaals, dit is een
mening/eerste indruk over een 4 games in de BETA, kan nog vanalles veranderen ofc.