Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ieps zei:de mails zijn wel degelijk verzonden (der is al ne post op't uk-forum). Kzit der ook nog niet bij :/

Phantom zei:Of niet, misschien geven ze enkel keys aan ppl uit UK, Duitsland en Frankrijk ?
Phantom zei:Of niet, misschien geven ze enkel keys aan ppl uit UK, Duitsland en Frankrijk ?
Phoo zei:euhm nee . nie panikeren he denk zondag zijn alle mails verstuurd zodat maandag toch de meeste spelen.

[F6]BetaV1.25 zei:is der ergens iets gepost waardoor we hoop moeten hebben tot zondag of is da maar wishfull thinking?