Archief - De woot ik zit in Eurobeta - thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Caretaker

Legacy Member
Vreugde of frustratie, laat het maar gepost worden. Vandaag is het zover. Zit je er bij? Of ga je buitenlanders beginnen kidnappen? Laat iets weten, alvast veel geluk :D

QuoteRevival

Legacy Member
ik word vervelend als ik de eerste posts in het beta- forum zie verschijnen. :crazy:

Chickenlal

Legacy Member
daaaamn, ik wil nen mail krijgen :(
kga der zeker ni bijzitten he ffs

jodabin

Legacy Member
Relax, ga rusig slapen en check nog eens. Alst niks wordt kijk dan nog eens tijdens het avondeten. Als ik tegen zaterdag niks weet koop ik mezelf Myst Revelation. En als ik er wel bijzit.... :applause: :woohoo:

*crosses fingers*

ZiMoNe

Legacy Member
Gl 2 all met mails, and i hope i see you on the battleground

Gtz
ZiMoN
-Pandorian Alliance-

FreFre

Legacy Member
Volgens mij hebben ze dat bericht er gezet om meer tijd te winnen. Ik denk dat de e-mails maar zullen verzonden worden na 't weekend.

Phantom

Legacy Member
Ben er niet bij jammer genoeg :(
Heb mij maar 1 keer geregged, de kans dat ik erbij ga zijn is dus zeer klein :sad:

ieps

Legacy Member
de mails zijn wel degelijk verzonden (der is al ne post op't uk-forum). Kzit der ook nog niet bij :/

Fuzetsu

Legacy Member
ieps zei:
de mails zijn wel degelijk verzonden (der is al ne post op't uk-forum). Kzit der ook nog niet bij :/


Idd, wel raar da het er nog maar 1tje die iet gepost heeft -.-

Mjeh, hopelijk gaan ze van west naar oost :D

Dan zijn wij snel aan de beurt ^_^

Phantom

Legacy Member
Of niet, misschien geven ze enkel keys aan ppl uit UK, Duitsland en Frankrijk ?

Fuzetsu

Legacy Member
Phantom zei:
Of niet, misschien geven ze enkel keys aan ppl uit UK, Duitsland en Frankrijk ?


Ze hadden officieel gezegt: We wish to have a wide variety of European people to be selected, this way we can have all kinds of nationalities and system specs in the Beta to assure an optimal Beta Test.

:]

Phoo

Legacy Member
Phantom zei:
Of niet, misschien geven ze enkel keys aan ppl uit UK, Duitsland en Frankrijk ?

euhm nee . nie panikeren he denk zondag zijn alle mails verstuurd zodat maandag toch de meeste spelen.

Fuzetsu

Legacy Member
Phoo zei:
euhm nee . nie panikeren he denk zondag zijn alle mails verstuurd zodat maandag toch de meeste spelen.


Zondag?? O_o

Tis vandaag vrijdag, en die zijn gisteren (eerste wave) vertrokken...


2de post opt forum *

Phoo

Legacy Member
ja ik bedoel ge kunt tot zondag u mails ontvangen denk ik . als ge ziet dat er maar 1 post is op het eu beta forum lol

[F6]BetaV1.25

Legacy Member
is der ergens iets gepost waardoor we hoop moeten hebben tot zondag of is da maar wishfull thinking?

Fuzetsu

Legacy Member
[F6]BetaV1.25 zei:
is der ergens iets gepost waardoor we hoop moeten hebben tot zondag of is da maar wishfull thinking?


Throughout the upcomming days the beta mails will be sent...

Dus das tot +- zondag idd :]

Phoo

Legacy Member
The game will be tested in multiple phases and the first phase of Beta Testers is currently being notified by e-mail. This notification process will continue daily over the next few days

Phaetor

Legacy Member
Is er eigenlijk al een belg selected ? Waarschijnlijk sturen ze naar ons arme Belgenlandje weer als laatste mails ! Dat was ook ze met The Frozen Throne beta , toen kreeg ik men mail héél opt laatste :sad: NEEEEED WOW :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan