Archief - custom map (catapult)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fatalerror

Legacy Member
Ik heb gezocht niks gevonden...

Ik zoek een paar leuke custom maps...

Maar ik wil ook zeker die map mee die 2 catapulten. weet iemand waar ik die kan halen?

op www.mohaamaps.com en op www.alliedassault.com staan ze bij mijn weten niet op :s

grtz fatal

Tr!ckY*

Legacy Member
jup, kzal hem ff uploaden, want ik heb die hier staan

kzal sebiet link geven :p

EazY

Legacy Member
haha ja die map ownt

ik hep daar ooit es Tml gesniped toen hij al uit 't zicht was :wtf: :bow:

EazY

Legacy Member
idd Mr. TrickY aka Mathieu aka 'ik lever commentaar maar schiet zelf nix raak' su plz ty imo tbh






















:love:

RaDa

Legacy Member
Tr!ckY* zei:
ooit al gehoord van Internet in Amerika ? :unsure:


wahahahaha

sniper w zei aan iedereen da em naar Amerika ging e, maar hem was gewoon al die tijd thuis.

Ik liet sniper w op mijn ftp, en daardoor had ik zijn ip, dan deed ik nen trace.
Resultaat: http://users.pandora.be/rada2/test/ip trace.jpg

Dan confronteren we hem daarmee op msn, em blijft liegen dat em in Amerika zit, en geeft nen ongeloofwaardige uitleg (die ik jullie zal sparen). En gaat offline van msn :)

Dag erna bellen we naar zijn thuis ( moest em in Amerika zitten zou daar niemand opnemen e ;) ). Zijn mama neemt op, er wordt naar Wim gevraagd.
Mama zegt: "Ah, die zit in bad"


Snapte nu waarom ik zeg da ge Wim nooit moogt geloven, en waarom da ik die smiley erachter zet als ik vraag of die nie in Amerika zit ;).

Dusja, blijkt dus da Wim achteraf al zijn "vrienden" heeft voorgelogen.
Hij kwam zelfs alle dagen bij mij op msn om te zeggen wat hij die dag ging doen, welke temperatuur het daar is. Hij ging een six pack Mountain Dew van daar meenemen :unsure: . Dan kwam hij zo eens redelijk vroeg op msn, lokale tijd was daar zo iets van een 5u30. Kvraag zo waarom hij zo vroeg op is, hij kon nie slapen omdat zijn lief met haar maandstonden zat, en heel te tijd zat te woelen in bed ... En da ging zo maar alle dagen door. Wim heeft een rijke fantasie :niceone:

En Wim het snobke is wel de eerste om andere mensen uit te lachen die zogezegd minder geld hebben als hem enzo. Maar who cares, als zijn "rijke" leven een leugen is.

Plaats maar eens een foto van u papa zijn l33te Jaguar hier, en zorg da ge zelf ook op die foto staat ;)

Tr!ckY*

Legacy Member
RaDa zei:
wahahahaha

sniper w zei aan iedereen da em naar Amerika ging e, maar hem was gewoon al die tijd thuis.

Ik liet sniper w op mijn ftp, en daardoor had ik zijn ip, dan deed ik nen trace.
Resultaat: http://users.pandora.be/rada2/test/ip trace.jpg

Dan confronteren we hem daarmee op msn, em blijft liegen dat em in Amerika zit, en geeft nen ongeloofwaardige uitleg (die ik jullie zal sparen). En gaat offline van msn :)

Dag erna bellen we naar zijn thuis ( moest em in Amerika zitten zou daar niemand opnemen e ;) ). Zijn mama neemt op, er wordt naar Wim gevraagd.
Mama zegt: "Ah, die zit in bad"


Snapte nu waarom ik zeg da ge Wim nooit moogt geloven, en waarom da ik die smiley erachter zet als ik vraag of die nie in Amerika zit ;).

Dusja, blijkt dus da Wim achteraf al zijn "vrienden" heeft voorgelogen.
Hij kwam zelfs alle dagen bij mij op msn om te zeggen wat hij die dag ging doen, welke temperatuur het daar is. Hij ging een six pack Mountain Dew van daar meenemen :unsure: . Dan kwam hij zo eens redelijk vroeg op msn, lokale tijd was daar zo iets van een 5u30. Kvraag zo waarom hij zo vroeg op is, hij kon nie slapen omdat zijn lief met haar maandstonden zat, en heel te tijd zat te woelen in bed ... En da ging zo maar alle dagen door. Wim heeft een rijke fantasie :niceone:

En Wim het snobke is wel de eerste om andere mensen uit te lachen die zogezegd minder geld hebben als hem enzo. Maar who cares, als zijn "rijke" leven een leugen is.

Plaats maar eens een foto van u papa zijn l33te Jaguar hier, en zorg da ge zelf ook op die foto staat ;)

oi oi die zit / zat

sniper w ontmaskerd ! :lol:

btw kheb em ook es op MSN geklapt, zat toen ook in Amerika (zogezegd dus) en gaf dezelfde reden (hij kon nie slapen door warmte)

nooit verwacht van Wimmeke :p

RaDa

Legacy Member
Tr!ckY* zei:
oi oi die zit / zat

sniper w ontmaskerd ! :lol:

btw kheb em ook es op MSN geklapt, zat toen ook in Amerika (zogezegd dus) en gaf dezelfde reden (hij kon nie slapen door warmte)

nooit verwacht van Wimmeke :p


zie, die zat gewoon iedereen voor te liegen :crazy:

NaaiT

Legacy Member
rofl owned :p

btw ben kik et of staan die tigers door diene muur in die tweede map van die gast? :eek:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan