staff leden bij blizzard krijgen een max hoeveelheid aan accounts die ze vrij mogen verdelen, kat heeft niets meer weggegeven dan haar max toegelaten accounts.
Ik vrees voor een intern conflict binnen blizzard.
Zelf al zou ze teveel accounts wegegeven hebben,
dan nog deed ze haar werk als pr en production manager zeer aardig, en zou blizzard een persoon die door de community aangeprezen word niet zomaar buiten zetten voor luttele accounts :/
een sanctie zou beter staan bij zo een straf.
Ik denk eerder aan kat die zelf opgestapt is en iets anders wilde ofzo
wel een triestige zaak imo
ik wil persoonlijk geen 2de GFraizer
