Archief - City builder game's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mrsandvice

Legacy Member
Weet er iemand Goede City builder game's
want ik vind er maar geen D:

TrsH

Legacy Member
cities XL 2011
Anno 1404 met venice expansionpack
sim city reeks (wel al oud)

anders eens op google zoeken.

Shaddix

Legacy Member
Anno vind ik persoonlijk een van de leukste, kan daar echt aan verslaafd zijn met momenten

TrsH

Legacy Member
Shaddix zei:
Anno vind ik persoonlijk een van de leukste, kan daar echt aan verslaafd zijn met momenten

idd ook leul om online te spelen, maar dan moet je wel venice pack hebben want zonder die expansion kan je niet online.

Mrsandvice

Legacy Member
Het zien er mij allemaal Toffe game's uit kzal te Zeker is Uittesten :D
Dankje iedereen!

o0O0o

Legacy Member
Lol schande om Tropico 3 te vergeten.

Beste city building game ever, ownt anno en cities xl allemaal.

Ikkie

Legacy Member
Ik mis echt een nieuwe Caesar of Pharaoh. Ik vind geen betere citybuilders dan deze games, elke week ga ik volle hoop naar de game mania en ik keer telkens ontchoogeld terug :(

Mrsandvice

Legacy Member
ik heb vernoomen van bronne dat City Builder game's Vergeeten zijn en dat FPS nr1 is voor alle game develepers
Ik vind het maar dom..

Anoniem06

Legacy Member
Ze moeten dringend eens werk maken van een nieuwe Caesar-game! Heb ze allemaal kapotgespeeld :p

Sanderdv

Legacy Member
caesar 3 kapot gespeeeeeeld. Paar maanden terug nog eens geïnstalleerd en uitgespeeld ;)

blijft beestig... alleen wordt het nu wel oud.

Vancha

Legacy Member
Ikkie zei:
Ik mis echt een nieuwe Caesar of Pharaoh. Ik vind geen betere citybuilders dan deze games, elke week ga ik volle hoop naar de game mania en ik keer telkens ontchoogeld terug :(

Als je toevallig Cities XL 2011 zoekt, die is momenteel idd een merde voor ons om aan te geraken. Eventueel kijk je best voor Tropico, Caesar of een Anno.

Eind september/ begin oktober komt wel Cities XL 2012 uit, die zullen ze dan wel zeker binnen hebben.

Ikkie

Legacy Member
knight801 zei:
Als je toevallig Cities XL 2011 zoekt, die is momenteel idd een merde voor ons om aan te geraken. Eventueel kijk je best voor Tropico, Caesar of een Anno.

Eind september/ begin oktober komt wel Cities XL 2012 uit, die zullen ze dan wel zeker binnen hebben.

Ik heb Anno 1404 gekocht en vind hem in vergelijking met Caesar (3 & 4) echt zwak. Ik wil liefst een nieuwe Pharaoh of een dergelijke game. Hetzelfde concept maar eventueel andere setting.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan