ClayDavis
Legacy Member
Bon,
Na 2 mailtjes richting hun abbo dienst en meer dan een maand geduld, tijd voor wat negatieve reclame.
Chief (via mannenblad.be) runde een promotie
Jaarabbo + Mass effect 3 (platform naar keuze) = € 57,xx
Aangezien Mass Effect 3 nieuw (rond release datum) € 50 a € 60 leek me dit een buitenkans. Well, it's not.
Mijn betaling heb ik uitgevoerd (VISA) op 13 maart, op 27 maart eerste exemplaar van CHIEF in de bus. Vreemd, geen game, mailtje sturen om te informeren.
Ha tof meteen reactie,
Een mailtje teruggestuurd van "bedankt voor het antwoord"
Gisteren, 18 april (grofweg 35 dagen later) nog steeds geen game in de bus. Nochtans heb ik een mail die zegt "begin april", das voor mij de eerste 10 dagen van de maand.
Nog maar een onvriendelijke mail deze keer.
en meteen weer een antwoord
1) eerste lading......
2) Het gaat om een PS3 spel dat razend populair is. Je kan volgens mij elke game mania binnenstappen en een exemplaar op de kop tikken. Dit draait, naar mijn mening, gewoon om een manier om de prijs van de games te drukken. Je gaat me niet zeggen dat Chief al reeds heeft betaald voor hun games om dan een maand te wachten tot ze € 15 gezakt zijn in prijs.
3) In het beste geval is dit gewoon incompetentie van de mensen achter CHIEF dat ze noch een deftige planning kunnen maken, noch een goede leverancier hebben. Intussen is mijn mening bijgedraaid naar boerenbedrog, het is de logica zelve dat een PS3 game 3 maand na release een deel van zijn waarde verliest t.o.v. het punt dat het oorspronkelijk is uitgekomen.
Ik gooi dit ook nog op het 4gamers forum, want ik vind chiefs manier van werken niet aanvaardbaar
Na 2 mailtjes richting hun abbo dienst en meer dan een maand geduld, tijd voor wat negatieve reclame.
Chief (via mannenblad.be) runde een promotie
Jaarabbo + Mass effect 3 (platform naar keuze) = € 57,xx
Aangezien Mass Effect 3 nieuw (rond release datum) € 50 a € 60 leek me dit een buitenkans. Well, it's not.
Mijn betaling heb ik uitgevoerd (VISA) op 13 maart, op 27 maart eerste exemplaar van CHIEF in de bus. Vreemd, geen game, mailtje sturen om te informeren.
Van: X
Verzonden: dinsdag 27 maart 2012 18:09
Aan: [email protected]
Onderwerp: Bestelling MANNENBLAD-201210132 op Mannenblad.be
Beste,
Vandaag heb ik het eerste nummer van chief in de bus gekregen. Doch zonder, zoals verwacht & besteld, mijn PS3 kopie van Mass Effect 3.
Wanneer mag ik deze verwachten? Mijn bestellingsnummer is XXXXX
Mvg,
Ha tof meteen reactie,
Op 28 maart 2012 09:30 schreef Y <Y> het volgende:
Beste X,
Eerst en vooral hartelijk bedankt voor uw interesse in ons magazine!
De games ‘Mass Effect 3’ zijn nog niet voorradig, maar de leverancier liet weten dat deze bij ons geleverd worden begin april.
U Kan erop rekenen dat van zodra deze voorradig zijn, we ze ogenblikkelijk & met prioriteit uitsturen.
Dan k voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Y
Een mailtje teruggestuurd van "bedankt voor het antwoord"
Gisteren, 18 april (grofweg 35 dagen later) nog steeds geen game in de bus. Nochtans heb ik een mail die zegt "begin april", das voor mij de eerste 10 dagen van de maand.
Nog maar een onvriendelijke mail deze keer.
Beste,
Onderstaand mijn beklag over de promoties die jullie voeren,
Het reeds meer dan een maand geleden dat ik mijn betaling overmaakte voor een jaar abonnement op Chief + Mass Effect 3. Meer dan een maand later (betaling op 13 maart; nu 18 april) nog steeds geen game in de bus.
Voor mij is dit een voorbeeld van een slechte klantenservice die stilaan evolueert naar consumenten bedrog. Wanneer ik een bestelling plaats voor chief + game verwacht ik dat ik de goederen ook quasi samen krijg. Dat een game niet in voorraad is kan al eens voorvallen, doch als jullie meer dan 30 dagen om een simpel PS3 spel binnen te krijgen & verzenden raad ik jullie aan om van leverancier te veranderen. Wanneer men in een voorgaande boodschap mededeelt dat ik begin april mijn game mag verwachten, dan verwacht ik hem in de eerste 10 kalenderdagen gezien iets verzenden met de post niet meer als 1 dag duurt. Als ik in Gamemania (of in een andere winkel) iets bestel dan is dat er 1 week later. Ik had Mass Effect beter gewoon gekocht in de winkel of intussen al 2e hands.
Aanzie dit maar als mijn laatste bestelling van Chief & op mannenblad.
en meteen weer een antwoord
Beste heer x
Dag x,
Wij begrijpen uw reactie. Helaas zijn wij zelf ook afhankelijk van de leverancier van de spellen. Deze week nog werd ons beloofd dat wij een eerste lading van de game ‘Mass Effect’ 3’ mogen/mochten verwachten. Zodra de spellen bij ons geleverd zijn, sturen we uw exemplaar onmiddellijk op.
Dank voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Y
1) eerste lading......
2) Het gaat om een PS3 spel dat razend populair is. Je kan volgens mij elke game mania binnenstappen en een exemplaar op de kop tikken. Dit draait, naar mijn mening, gewoon om een manier om de prijs van de games te drukken. Je gaat me niet zeggen dat Chief al reeds heeft betaald voor hun games om dan een maand te wachten tot ze € 15 gezakt zijn in prijs.
3) In het beste geval is dit gewoon incompetentie van de mensen achter CHIEF dat ze noch een deftige planning kunnen maken, noch een goede leverancier hebben. Intussen is mijn mening bijgedraaid naar boerenbedrog, het is de logica zelve dat een PS3 game 3 maand na release een deel van zijn waarde verliest t.o.v. het punt dat het oorspronkelijk is uitgekomen.
Ik gooi dit ook nog op het 4gamers forum, want ik vind chiefs manier van werken niet aanvaardbaar


