Archief - Castlevania: Lords of Shadow

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Creamium

Legacy Member
gld_box_castlelos.jpg


officiële site

release: 7 oktober 2010
genre: action-adventure
dev: MercurySteam, Kojima

>>> GameTrailers | Metacritic


Een gloednieuwe Castlevania, met medewerking van Hideo Kojima.

The Earth's alliance with the Heavens has been threatened by a dark and malevolent force - the mysterious Lords of Shadow - darkness reigns the world. Across this shattered land, the souls of the dead wander unable to find peace, whilst creatures of evil roam free wreaking chaos and death upon the living.

Gabriel is a member of the Brotherhood of Light, an elite group of holy knights who protect and defend the innocent against the supernatural. His beloved wife was brutally murdered by the evil forces of darkness and her soul trapped for eternity. Neither living nor dead she realizes the horrific truth of what is at stake and guides Gabriel to his destiny - and hopefully salvation for the world... but at what cost? Thus, Gabriel must travel the destroyed world, defeating the evil tyrants in order to use their powers to bring balance back to the world. Armed with the versatile Combat Cross - the world's last hope must encounter the three factions of the Lords of Shadow and end their unholy rule.

952494_20090603_screen003.jpg


2rq2ff8.jpg


952494_20090603_screen005.jpg


952494_20090603_screen009.jpg


Trailer is ongelooflijk. Voice acting zit al goed met namen als Patrick Stewart en Carlyle. Als Castlevania fanboy is dit drool-worthy. Ziet er naar uit dat de franchise eindelijk een goed 3D deel krijgt.

Wat een E3, gotta go change mah pants

V1nce

Legacy Member
Ziet er mooi uit maar voelt niet echt castlevania achtig.

Creamium

Legacy Member
Vince996 zei:
Ziet er mooi uit maar voelt niet echt castlevania achtig.

tja, wat is 'castlevania-achtig'? de metroidvania's zijn ook niet old school vanias maar wel zeer leuke games. Als dit een GoW/DMC-achtige kwaliteitsgame wordt, dan ben ik al lang blij. Ziet er naar uit dat er veel whip-actie is en dat het ding ook voor platforming gaat gebruikt worden.

Castlevania moet weer een grote franchise worden! Dit lijkt een stap in de goeie richting.

igacry.jpg


IGA am cry

koji

Legacy Member
:drool:

omg fuckawesome!

muziek en voice acting zitten der precies weeral smos op en lol @ die gameplay footage

zo een epic franchise... gogo Castlevania :bow:

ben zelf wel eerder te vinden voor de "explore hidden toestanden castlevanias" (ala SOTN), vrees dervoor da den deze wel zo niet zal zijn, soit, ziet der super uit allesinds!

Toppie

Legacy Member
ziet er goed uit, maar doet mij erg hard aan God of War denken

soulgamer

Legacy Member
Damn dat ziet er goed uit, eindelijk een echt waardige God of War rivaal! Liever 2 van die toppers dan slechts 1 :p.

Bt.Solid

Legacy Member
mooi mooi !
ziet er al flink uit en de voiceacting zit idd al strak precies.
wat een kick ass E3 we hebben veel om naar uit te kijken.

ikbenben

Legacy Member
soulgamer zei:
Damn dat ziet er goed uit, eindelijk een echt waardige God of War rivaal! Liever 2 van die toppers dan slechts 1 :p.

Dante's Inferno...anyone? :p

Samus007

Legacy Member
Als castlevaniana nut schaf ik hem wel aan, niveau van symphony of the night halen ze toch prob nooit meer maar die vorige 2 op de PS2 waen echt wel te genieten, deze lijkt er een HD versie van te zijn, concept is ogeveer hetzelfde.

Ge0force

Legacy Member
Ik blijf de 2D Castlevania's op de DS verkiezen, maar deze ziet er toch ook wel knap uit!

Creamium

Legacy Member
Die nieuwe trailer rulet, om de simpele reden dat we Dracula's stem horen. En hij wordt gespeeld door Michael freakin' Bell. De casting voor deze game is PERFECT.

waffel

Legacy Member
Het moet duidelijk aan mij liggen dat ik na God Of War het "slinger je zwaard in de lucht naar alle kanten en gebruik triggers om je eindbaas te killen" concept al beu gespeeld ben. Alhoewel ik recentelijk Heavenly Sword uitgespeeld heb, en nog van genoten heb, maar vooral door de gfx met het verhaal & voice-acting/face-motion. Aan de andere kant blijkt dit spel ook die kwaliteiten te bezitten, dus wie weet ^^

Samus007

Legacy Member
het was lang gelenden dat ik nog zon knappe trailer gezien had, muziek en stemmen zoals patrick stewart en robert carlyle zijn al toppie voor mij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan