Archief - Beste Shooter game 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vince23

Legacy Member
Hey,

vond het wel leuk om eens jullie persoonlijke mening te vragen, welk spel dat in 2011 is uitgekomen, vinden jullie het beste?
Als er een moderator is die hier een enquête van wilt maken, doe maar, dat was mijn plan, maar snap niet zo goed hoe het moet.
Het moet een shooter zijn...

MVG

PS: dit staat in heel het gameforum, maar dan bvb bij race & free roaming de games van 2011 van race & free roaming.

Vorthar

Legacy Member
Duke Nukem, Homefront, Modern warfare3. Lol

Neeh, Crysis 2 (voor de singleplayer) samen met bf3 (voor de multiplayer) zijn denk ik de beste shooter die ik gespeeld heb dit jaaR.

JorisL

Legacy Member
Njah, BF3 is niet slecht maar het voegt volgens mij niets nieuws toe. Integendeel, tegenover BF2 is er zelfs heel wat slechter gegaan in mijn ogen.

Maar het is zeker geen slecht spel en bij gebrek aan iets beters is dit dan ook (voor mij) de beste shooter van het afgelopen jaar. De graphics en het geluid zijn btw echt nice ^^

thelordofpee

Legacy Member
Hmm.... Is Red Orchestra 2 van 2011? Zoja, die game. Is echt perfect.

Zoniet, BF3.

Cypher

Legacy Member
There can be only one... en dat is overduidelijk BF3 (in mijn ogen, het blijft een persoonlijke mening natuurlijk).

RO2 was ook nog leuk.

nillie

Legacy Member
multiplayer : battlefield 3
Als je het spel aan de praat krijgt (gelukkig voor mij heb ik weinig problemen ondervonden), dan is het echt de moeite. Ik heb het gekocht met de official release en amuseer me nog steeds met de multiplayer, terwijl ik zon shooter meestal na een maand al moe ben. Ik hoop wel nog op een extra expansion pack dit voorjaar, waant B2K vind ik (in tegenstelling tot de meesten hier) echt niet veel soeps... hopelijk krijgen we een bf2142 expansion :p

single player :
over de single player van Bf3 ben ik dan weer niet te spreken...

Dus zeg ik bulletstorm... hoewel te kort, heb ik me wel geamuseerd met de overdreven killshots..

grootste teleurstelling : duke nukem...huiveringwekkend slecht...

Thin Liz

Legacy Member
Klopt, als we even de SP vergeten is BF3 waarschijnlijk wel de shooter van het jaar. Alhoewel het dus zeker geen absoluut topgame is.

Wat het echter voor de meesten zo verslavend maakt is volgens mij het stats-systeem. Mensen krijgen graag beloningen en pochen graag met hun achievments en daar rijst ook onmiddellijk de vraag: blijft er dan nog iets van over als je dat weg zou laten? IMO zouden heel wat minder mensen online gaan als het er niet zou zijn.

desP-

Legacy Member
nillie zei:
Dus zeg ik bulletstorm... hoewel te kort, heb ik me wel geamuseerd met de overdreven killshots..
Ik ook het eerste kwartier, daarna vond ik het wel heel repetitief :/

Shooters dit jaar kan ik omschrijven als 'polished turds', niets stond mij volledig aan en er zijn er nochtans redelijk veel uitgebracht met heel wat potentie maar er was telkens wel iets wat het spel kon kraken.

Red Orchestra 2 kan wel eens de beste zijn ondanks dat ik het niet getest heb, wat wel ironisch is aangezien ik echt ALLE andere FPSgames heb getest die er uitgebracht zijn.

u4ea

Legacy Member
Thin Liz zei:
Klopt, als we even de SP vergeten is BF3 waarschijnlijk wel de shooter van het jaar. Alhoewel het dus zeker geen absoluut topgame is.

Wat het echter voor de meesten zo verslavend maakt is volgens mij het stats-systeem. Mensen krijgen graag beloningen en pochen graag met hun achievments en daar rijst ook onmiddellijk de vraag: blijft er dan nog iets van over als je dat weg zou laten? IMO zouden heel wat minder mensen online gaan als het er niet zou zijn.

Er zouden idd een pak minder mensen online gaan. Persoonlijk vinde het ook leuk en verslavend die stats. Maar bij BF3 zou ik wel blijven spelen denk ik.

Al heel wa plezier gehad op de B2K maps.

Abullet4u2

Legacy Member
Ik vind stats eerder frustrerend, je speelt om je te amuseren maar wordt er toch steeds mee geconfronteerd. Toch denk ik dat ik bf3 op 1 zou plaatsen. Stats steken tegenwoordig in elke game

Thin Liz

Legacy Member
Klopt, net ook de reden waarom veel gamers zich zo frustreren in BF3. De overgrote meerderheid kent het begrip 'teamplay' niet eens, en dat komt grotendeels door die stats. Je kan natuurlijk wel nog kiezen voor de non-statsservers, gelukkig.

u4ea

Legacy Member
Mja, ze proberen ook wel teamwork te bevorderen door extra squad punten, resupply punten, punten voor revives, ... der in te steken maar das gewoon te geforceerd en zorgt er voor da der 7 medkits in een corridor liggen, omda iedereen weet da daar ne clusterfuck is waar ze veel puntjes kunnen halen.

Moest ge geen punten krijgen zou heel het team gewoon doodgaan omdat ge alleen meer kills kunt halen voor u fragmovie. :p

Ataraxis

Legacy Member
DX: Human Revolution telt niet mee zeker? :p

Dan maar Red Orchestra 2. Battlefield 3 raak ik amper nog aan, en MW3 heb ik 2 jaar geleden al gekocht. Vrij zwak jaar voor shooters (IMO), waar andere genre's dan weer een super jaar hadden. Ja oké, Bulletstorm misschien. Maar FPS speel ik liever online, tenzij het een goed verhaal heeft. En zo zijn we terug bij Deux Ex. :D

JorisL

Legacy Member
Ataraxis zei:
DX: Human Revolution telt niet mee zeker? :p

Dan maar Red Orchestra 2. Battlefield 3 raak ik amper nog aan, en MW3 heb ik 2 jaar geleden al gekocht. Vrij zwak jaar voor shooters (IMO), waar andere genre's dan weer een super jaar hadden. Ja oké, Bulletstorm misschien. Maar FPS speel ik liever online, tenzij het een goed verhaal heeft. En zo zijn we terug bij Deux Ex. :D

Haha MW3 twee jaar geleden gekocht...

En Human Revolution is wel in 2011 uitgekomen hoor ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan