Archief - Battlefield 3 cheaters!!!!!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

liama

Legacy Member
Ik heb een vervelend probleem.
er beginnen namelijk meer en meer cheaters op de servers te komen (globaal)

ik begin mij wel wat zorgen te maken gisteren nog een mailtje gestuurd van een 6tal Nick namen, met als bewijs het score bord.

je maakt mij toch niet wijs dat als je achter 15 min spelen een score hebt van meer dan 70 kils en me moeite 8 dead.

alle ga bij mij ga dat er niet in. dus heb dan een mailtje weer gekregen van de mensen van origin als antwoord heb ik terug gekregen dat ze geen data weer vinden en dat er ook geen bewijzen zijn van cheaters "lol"

ik zou graag eens horen van de mensen dat zij al eerder ook zo iets gezien hebben.

""""" enkel PC"""""""

over end out

AssassiN

Legacy Member
Heb in de beta alleen cheaters gezien(stonden op een rots in Metro met een machine-gun, de ene hs na de andere bij mensen die juist gespawnd waren aan de andere kant van de map).

Om af te gaan op het scorebord alleen vind ik raar, het lijkt mij wel doenbaar om zo een score te behalen zonder cheats. Zou dan wel enorm veel spawnkilling inhouden.
Ik heb bv op Metro in 20 min 44 kills behaald met 9 deads, zonder spawnkilling wel te verstaan.

Moest BF3 nu demo-recording ondersteunen en het mogelijk maken om matches te herzien kon je bewijs leveren. Zo een scoreboard alleen vind ik echt ni genoeg.

Ik join dan ook alleen servers met punkbusters, da is toch ook al 1 iets om aan te duiden in uw filters.

Muscleduck

Legacy Member
Idd, alleen Punkbuster servers joinen scheelt al. Af en toe zie je wel iemand die een ban krijgt voor een cheat. Wat assassin zegt is idd mogelijk, zeker in Metro.

Inv

Legacy Member
Hoge score houdt niet automatisch in dat iemand cheat. Met een goed team dat air dominance heeft kun je gemakkelijk monsterscores halen.

REDNAViGATOR

Legacy Member
liama zei:
Ik heb een vervelend probleem.
er beginnen namelijk meer en meer cheaters op de servers te komen (globaal)

ik begin mij wel wat zorgen te maken gisteren nog een mailtje gestuurd van een 6tal Nick namen, met als bewijs het score bord.

je maakt mij toch niet wijs dat als je achter 15 min spelen een score hebt van meer dan 70 kils en me moeite 8 dead.

alle ga bij mij ga dat er niet in. dus heb dan een mailtje weer gekregen van de mensen van origin als antwoord heb ik terug gekregen dat ze geen data weer vinden en dat er ook geen bewijzen zijn van cheaters "lol"

ik zou graag eens horen van de mensen dat zij al eerder ook zo iets gezien hebben.

""""" enkel PC"""""""

over end out

Misschien zijn die mensen gewoon goed en ben jij slecht?

Forze

Legacy Member
heb tot nu toe 2x een cheater op de server gehad, em beide keren reported. De eerste had 110+ kills binnen 4 minuten in de Seine Crossing, zelfs pistol headshots op 200+ meter minder dan een seconde nadat ik spawnde, dit 3-4 keer na mekaar. Deze persoon was level 50 op 2 dagen tijd. De andere kerel headshotte rechtstaand 3 man op 360 graden met een boltaction binnen 2 seconden ( epic coolness wel moest het een film zijn :) ) En had 30+ kills binnen de minuut.

Als deze 2 geen cheaters waren, ben ik Ghandi.

ATI

Legacy Member
Ik ben dat kotsbeu die cheaters.Ik versta dat niet is toch niet leuk.

Sapermun

Legacy Member
k was wa aant livestreamen en dr zat iemand op die iedereen van uit de lucht afschoot: eerst met zn jet en dan gewoon al afdalend met zn parachute. livestream staat nog online:

streamingjelle - Broadcasting LIVE on Justin.tv

op 00:27 zieje al wat voor stats die heeft. toen zelf nog niet op gelet maar vanaf de volgende ronde(08:00) kon ik me echt niet focussen met die hacker.

jeroen299

Legacy Member
Als recon is da wel mogenlijk da ge da haalt ze 70 kills op 15 min ma dan moede wel een goei plekske hebben en een goede aim en veel geluk
ma idd der zijn veel cheaterkes bijgekomen de laatste tijd

winnerke

Legacy Member
cheaters zen janette!
die verpeste het spel vor iedereen en tis nu ni da die daar iets mee bereiken eh -_-

meino

Legacy Member
Ik jaag er me niet aan op.

Punkbuster aanzetten, favoriete serverlijstje samenstellen en als iemand overduidelijk cheat: leave server.

stryker000

Legacy Member
Dat is het leuke van je eigen clanserver te hebbben. Wij hebben ook al te maken gehad met wallhackers die door objecten heen schieten zonder dat ze je positie op een of andere manier zouden kunnen weten.
Gwn instaban en verder spelen.

coldvinc

Legacy Member
Ik heb er zo ook al een aantal tegengekomen, K/D van 80/5 ofzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan