Archief - Bitcoin deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Muug

Legacy Member
hey69 zei:
Kdenk dat coinbase overnbelast is gewoon
LiteBite ook : "De telefooncentrale is tijdelijk uitgeschakeld. Wij verzoeken u om uw vraag via ons contact formulier in te dienen. || Door de grote hoeveelheid bestelling moeten wij tijdelijk het minimum orderbedrag verhogen. || Onze excuses voor het ongemak."

vanrumst

Legacy Member
hey69 zei:
Kdenk dat coinbase overnbelast is gewoon

Jep, kan er al hele namiddag niet meer op.
Was vorige week met de mini dip ook het geval.

Met de fee die ze dagelijks binnentrekken hadden ze anders wel wat extra power kunnen aankopen om alles in goeie banen te sturen

Bonaventura

Legacy Member
Muug zei:
LiteBite ook : "De telefooncentrale is tijdelijk uitgeschakeld. Wij verzoeken u om uw vraag via ons contact formulier in te dienen. || Door de grote hoeveelheid bestelling moeten wij tijdelijk het minimum orderbedrag verhogen. || Onze excuses voor het ongemak."

Staat er al lang hoor :)

Leopold1964

Legacy Member
Kraken is toch echt schandalig he, gewoon geen enkele mogelijkheid tot kopen / verkopen van u munten, steeds een foutmelding... Had ook een fixed limit op 12900 staan om te kopen (perongeluk) kreeg het erna niet meer afgeklikt aangezien de site niet werkt en nu gekocht aan 12900 terwijl hij aant zakken was... Echt schandalig dit

Crypto

Legacy Member
Ben haast blij dat hij is zakt, niet normaal hoe die aan het gaan was :)

Senseo

Legacy Member
Leopold1964 zei:
Kraken is toch echt schandalig he, gewoon geen enkele mogelijkheid tot kopen / verkopen van u munten, steeds een foutmelding... Had ook een fixed limit op 12900 staan om te kopen (perongeluk) kreeg het erna niet meer afgeklikt aangezien de site niet werkt en nu gekocht aan 12900 terwijl hij aant zakken was... Echt schandalig dit

Op GDAX staat de market value nu op €13700 dus toch nog winst geboekt. :p

Leopold1964

Legacy Member
Ja maar ik wil ze NU verkopen en gaat gewoon NIET... Site hangt de hele tijd vast, echt schandalig gewoon dat ge hier niks aan kunt doen?

Kompany520

Legacy Member
39noweu93ohlo.jpg



Oei

Anoniem0

Legacy Member
gumball4000 zei:
Wallstreet..en maandag hebben ze futures en verkopen ze stilletjes aan.

dan heeft wall street toch wel wat 'floezen' teveel :p
26% stijging laatste 24 uur... :crazy:

gumball4000

Legacy Member
witten zei:
dan heeft wall street toch wel wat 'floezen' teveel :p
26% stijging laatste 24 uur... :crazy:

Ja bedoel gewoon alle beleggers die wachten om vanaf maandag veel te verdienen. Is een patroon dat je ook bij bepaalde aandelen ziet. Dagen dat het zonder reden hard stijgt en dagen erna zonder reden hard dalen

Muug

Legacy Member
LiteBite : "Onderhoud
Vanwege onderhoud op een andere beurs kunnen wij deze cryptocurrency niet verhandelen of verkopen."
en
"Bitcoin transacties zijn op dit moment erg langzaam, het kan ruim 3 tot 4 uur duren alvorens u uw bitcoins ontvangt. "
Nu ja, ik moet toch nog die hele verificatieprocedure door

Muug

Legacy Member
gumball4000 zei:
Ja bedoel gewoon alle beleggers die wachten om vanaf maandag veel te verdienen. Is een patroon dat je ook bij bepaalde aandelen ziet. Dagen dat het zonder reden hard stijgt en dagen erna zonder reden hard dalen
Dus met kopen wachten tot dinsdag of zo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan