Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
https://status.coinbase.com/Bruno001 zei:Coinbase down?
Tuurlijk gaat het crashen en komt het allemaal weer goed. Maar voor diegene die laag ingestapt gaat het hier intussen over jaarweddes en meer die op en af gaan.P4man zei:Dat hoor ik al sinds de bubble van $30. En toch kan niemand kan me vertellen wat nu wel een redelijke waardering is.
Feit is dat bitcoin geen aandeel is, en daar niet mee vergeleken mag worden. Het is mogelijk het begin van een revolutie die meer vergelijkbaar is met de industriele revolutie of het internet. En dan is een waardering die maar een fractie is van die van een marketing bedrijfje dat ook telefoons maakt, zoals Apple, wellicht nog niet zo veel.
Ongetwijfeld. Bitcoin crasht om de haverklap:
Maar of dat nu morgen of volgend jaar op >$25K gebeurt, dat weet niemand. Ik ben er wel vrij gerust in dat na die crash, we uiteindelijk terug hoger zullen uitkomen dan vandaag. Het enige dat ik niet durf voorspellen is hoe lang dat dan gaat duren. Dat kan dagen of weken zijn, maar eventueel ook jaren.
Edit: $19K aangetikt op gdax. $20K gaat dit weekend niet gebeuren, dat doen we vandaag nog. Onwaarschijnlijk...
P4man zei:Kan je op gdax shorten? Zo ja, is daar net een short squeeze gebeurd?
M°°nblade zei:Tuurlijk gaat het crashen en komt het allemaal weer goed. Maar voor diegene die laag ingestapt gaat het hier intussen over jaarweddes en meer die op en af gaan.
hey69 zei:Coinbase gehackt. Sorry mannen![]()
hey69 zei:Coinbase gehackt. Sorry mannen![]()
tonightwedance zei:it's gonna go down again.. r-right?
.Muug zei:Hoi mensen, mag ik me er even tussen wringen?
Ik wou op coinbase.com een account aanmaken maar dat loopt dus heel erg vast op mijn verificatie id. Volgens mij kan die site helemaal niet overweg met Belgische (Europse) identiteitskaarten. Zelfs met de app lukt het niet. Hebben jullie dezelfde problemen om te registreren bij coinbase?
Dan dacht ik om even een account op btcdirect.eu aan te maken maar daarvan ontvang ik zelfs geen activatiemail, en de kritieken die je over hen vindt zijn op zijn minst heel erg uiteenlopend.
Het is wel gek vind ik, maar na meerdere uren surfen vandaag vind ik blijkbaar geen enkele belgische/nederlandse broker??? Zelfs nog maar een forum vinden waarop men tamelijk aktief discutieert over bitcoins is moeilijk te vinden!
Kunnen jullie me dus op weg helpen naar een goeie broker?
Mijn excuses als ik hier in de verkeerde topic binnen val, maar zeg me dan maar in welke topic/rubriek ik wel best deze vragen stel.
hartelijke groeten,
Paul
. Werkte perfect bij mijMuug zei:Hoi mensen, mag ik me er even tussen wringen?
Ik wou op coinbase.com een account aanmaken maar dat loopt dus heel erg vast op mijn verificatie id. Volgens mij kan die site helemaal niet overweg met Belgische (Europse) identiteitskaarten. Zelfs met de app lukt het niet. Hebben jullie dezelfde problemen om te registreren bij coinbase?
Dan dacht ik om even een account op btcdirect.eu aan te maken maar daarvan ontvang ik zelfs geen activatiemail, en de kritieken die je over hen vindt zijn op zijn minst heel erg uiteenlopend.
Het is wel gek vind ik, maar na meerdere uren surfen vandaag vind ik blijkbaar geen enkele belgische/nederlandse broker??? Zelfs nog maar een forum vinden waarop men tamelijk aktief discutieert over bitcoins is moeilijk te vinden!
Kunnen jullie me dus op weg helpen naar een goeie broker?
Mijn excuses als ik hier in de verkeerde topic binnen val, maar zeg me dan maar in welke topic/rubriek ik wel best deze vragen stel.
hartelijke groeten,
Paul

Ah, ik had het net gezien op de vorige pagina, mercigumball4000 zei:Coinbase ligt even plat, dus ligt niet aan je ID. Werkte perfect bij mij

https://anycoindirect.eu/nlMuug zei:Hoi mensen, mag ik me er even tussen wringen?
Ik wou op coinbase.com een account aanmaken maar dat loopt dus heel erg vast op mijn verificatie id. Volgens mij kan die site helemaal niet overweg met Belgische (Europse) identiteitskaarten. Zelfs met de app lukt het niet. Hebben jullie dezelfde problemen om te registreren bij coinbase?
Dan dacht ik om even een account op btcdirect.eu aan te maken maar daarvan ontvang ik zelfs geen activatiemail, en de kritieken die je over hen vindt zijn op zijn minst heel erg uiteenlopend.
Het is wel gek vind ik, maar na meerdere uren surfen vandaag vind ik blijkbaar geen enkele belgische/nederlandse broker??? Zelfs nog maar een forum vinden waarop men tamelijk aktief discutieert over bitcoins is moeilijk te vinden!
Kunnen jullie me dus op weg helpen naar een goeie broker?
Mijn excuses als ik hier in de verkeerde topic binnen val, maar zeg me dan maar in welke topic/rubriek ik wel best deze vragen stel.
hartelijke groeten,
Paul
Muug zei:Ah, ik had het net gezien op de vorige pagina, merci
En wat denk je, kan hun site overweg met "ne vlomse pas" ?
Anders probeer ik met plezier dien LiteBit.
Tamelijk crazy wat die bitcoins doen tegenwoordig.![]()