Archief - Bitcoin deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

P4man

Legacy Member
Kan je op gdax shorten? Zo ja, is daar net een short squeeze gebeurd?

M°°nblade

Legacy Member
P4man zei:
Dat hoor ik al sinds de bubble van $30. En toch kan niemand kan me vertellen wat nu wel een redelijke waardering is.
Feit is dat bitcoin geen aandeel is, en daar niet mee vergeleken mag worden. Het is mogelijk het begin van een revolutie die meer vergelijkbaar is met de industriele revolutie of het internet. En dan is een waardering die maar een fractie is van die van een marketing bedrijfje dat ook telefoons maakt, zoals Apple ;), wellicht nog niet zo veel.

Ongetwijfeld. Bitcoin crasht om de haverklap:

Maar of dat nu morgen of volgend jaar op >$25K gebeurt, dat weet niemand. Ik ben er wel vrij gerust in dat na die crash, we uiteindelijk terug hoger zullen uitkomen dan vandaag. Het enige dat ik niet durf voorspellen is hoe lang dat dan gaat duren. Dat kan dagen of weken zijn, maar eventueel ook jaren.

Edit: $19K aangetikt op gdax. $20K gaat dit weekend niet gebeuren, dat doen we vandaag nog. Onwaarschijnlijk...
Tuurlijk gaat het crashen en komt het allemaal weer goed. Maar voor diegene die laag ingestapt gaat het hier intussen over jaarweddes en meer die op en af gaan.

Senseo

Legacy Member
M°°nblade zei:
Tuurlijk gaat het crashen en komt het allemaal weer goed. Maar voor diegene die laag ingestapt gaat het hier intussen over jaarweddes en meer die op en af gaan.

Niemand weet wanneer het gaat crashen dus het lijkt me logisch om daar ook geen rekening mee te houden?

hey69 zei:
Coinbase gehackt. Sorry mannen :D

Is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd. Ale niet bij Coinbase maar wel bij andere exchanges.

gumball4000

Legacy Member
hey69 zei:
Coinbase gehackt. Sorry mannen :D

Was vorige week ook al down wnr koers snel steeg/daalde. Niet echt top als ge zoveel commissie betaalt en ze het ni aankunnen

Muug

Legacy Member
Hoi mensen, mag ik me er even tussen wringen?
Ik wou op coinbase.com een account aanmaken maar dat loopt dus heel erg vast op mijn verificatie id. Volgens mij kan die site helemaal niet overweg met Belgische (Europse) identiteitskaarten. Zelfs met de app lukt het niet. Hebben jullie dezelfde problemen om te registreren bij coinbase?
Dan dacht ik om even een account op btcdirect.eu aan te maken maar daarvan ontvang ik zelfs geen activatiemail, en de kritieken die je over hen vindt zijn op zijn minst heel erg uiteenlopend.
Het is wel gek vind ik, maar na meerdere uren surfen vandaag vind ik blijkbaar geen enkele belgische/nederlandse broker??? Zelfs nog maar een forum vinden waarop men tamelijk aktief discutieert over bitcoins is moeilijk te vinden!
Kunnen jullie me dus op weg helpen naar een goeie broker?
Mijn excuses als ik hier in de verkeerde topic binnen val, maar zeg me dan maar in welke topic/rubriek ik wel best deze vragen stel.
hartelijke groeten,
Paul

gumball4000

Legacy Member
Muug zei:
Hoi mensen, mag ik me er even tussen wringen?
Ik wou op coinbase.com een account aanmaken maar dat loopt dus heel erg vast op mijn verificatie id. Volgens mij kan die site helemaal niet overweg met Belgische (Europse) identiteitskaarten. Zelfs met de app lukt het niet. Hebben jullie dezelfde problemen om te registreren bij coinbase?
Dan dacht ik om even een account op btcdirect.eu aan te maken maar daarvan ontvang ik zelfs geen activatiemail, en de kritieken die je over hen vindt zijn op zijn minst heel erg uiteenlopend.
Het is wel gek vind ik, maar na meerdere uren surfen vandaag vind ik blijkbaar geen enkele belgische/nederlandse broker??? Zelfs nog maar een forum vinden waarop men tamelijk aktief discutieert over bitcoins is moeilijk te vinden!
Kunnen jullie me dus op weg helpen naar een goeie broker?
Mijn excuses als ik hier in de verkeerde topic binnen val, maar zeg me dan maar in welke topic/rubriek ik wel best deze vragen stel.
hartelijke groeten,
Paul

Coinbase ligt even plat, dus ligt niet aan je ID :). Werkte perfect bij mij

Bonaventura

Legacy Member
Muug zei:
Hoi mensen, mag ik me er even tussen wringen?
Ik wou op coinbase.com een account aanmaken maar dat loopt dus heel erg vast op mijn verificatie id. Volgens mij kan die site helemaal niet overweg met Belgische (Europse) identiteitskaarten. Zelfs met de app lukt het niet. Hebben jullie dezelfde problemen om te registreren bij coinbase?
Dan dacht ik om even een account op btcdirect.eu aan te maken maar daarvan ontvang ik zelfs geen activatiemail, en de kritieken die je over hen vindt zijn op zijn minst heel erg uiteenlopend.
Het is wel gek vind ik, maar na meerdere uren surfen vandaag vind ik blijkbaar geen enkele belgische/nederlandse broker??? Zelfs nog maar een forum vinden waarop men tamelijk aktief discutieert over bitcoins is moeilijk te vinden!
Kunnen jullie me dus op weg helpen naar een goeie broker?
Mijn excuses als ik hier in de verkeerde topic binnen val, maar zeg me dan maar in welke topic/rubriek ik wel best deze vragen stel.
hartelijke groeten,
Paul

Just a moment...

Recht van eigen bodem :D

fordjah

Legacy Member
Bitfinex plat :D

Toch maar een stop loss ingesteld op bitstamp rond de 13.300 :$

Muug

Legacy Member
gumball4000 zei:
Coinbase ligt even plat, dus ligt niet aan je ID :). Werkte perfect bij mij
Ah, ik had het net gezien op de vorige pagina, merci :niceone:
En wat denk je, kan hun site overweg met "ne vlomse pas" ?
Anders probeer ik met plezier dien LiteBit.
Tamelijk crazy wat die bitcoins doen tegenwoordig. :wtf:
Coinbase plat, bitfinex plat, btcdirect wiens registratieprocedure ergens hangt. Hola zeker?

opengrid

Legacy Member
Muug zei:
Hoi mensen, mag ik me er even tussen wringen?
Ik wou op coinbase.com een account aanmaken maar dat loopt dus heel erg vast op mijn verificatie id. Volgens mij kan die site helemaal niet overweg met Belgische (Europse) identiteitskaarten. Zelfs met de app lukt het niet. Hebben jullie dezelfde problemen om te registreren bij coinbase?
Dan dacht ik om even een account op btcdirect.eu aan te maken maar daarvan ontvang ik zelfs geen activatiemail, en de kritieken die je over hen vindt zijn op zijn minst heel erg uiteenlopend.
Het is wel gek vind ik, maar na meerdere uren surfen vandaag vind ik blijkbaar geen enkele belgische/nederlandse broker??? Zelfs nog maar een forum vinden waarop men tamelijk aktief discutieert over bitcoins is moeilijk te vinden!
Kunnen jullie me dus op weg helpen naar een goeie broker?
Mijn excuses als ik hier in de verkeerde topic binnen val, maar zeg me dan maar in welke topic/rubriek ik wel best deze vragen stel.
hartelijke groeten,
Paul
https://anycoindirect.eu/nl
>>> geen id-verificatie nodig. Wel een aparte wallet om naar te storten natuurlijk (coin.space bij voorbeeld)

Senseo

Legacy Member
Muug zei:
Ah, ik had het net gezien op de vorige pagina, merci :niceone:
En wat denk je, kan hun site overweg met "ne vlomse pas" ?
Anders probeer ik met plezier dien LiteBit.
Tamelijk crazy wat die bitcoins doen tegenwoordig. :wtf:

Geen probleem met ne vlomse pas. Ik maag ook gebruik van Coinbase. Kan je even wachten? Gebruik dan liever GDAX, lagere fees en is van Coinbase.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan