Archief - [RETRO] [NGC] [PSP] Uitverkoop!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

YUPER

Legacy Member
Te koop:

PSP:
- Wipeout
- SpiderMan: The Movie

Gamecube:
- Mario controller
- Pikmin
- Resident Evil Zero
- Def Jam Vendetta
- Animal Crossing verkocht aan Voldur
- Super Mario Sunshine verkocht aan Voldur
- Eternal Darkness

PSone:
- Console + controller + nodigde draden
- Final Fantasy 8 (non-platinum)
- Final Fantasy 9 (non-platinum)

Snes:
- Starwing (compleet)
- F-zero (compleet)
- Lagoon (Amerikaans, enkel cartridge)
- Gameboy Player (compleet)

Ik heb ook een fighting Stick liggen voor de Snes.

Nes:
- Prince Of Persia (compleet)
- Ducktales (compleet)
- 2 X Duckhunt/Super Mario Bros (enkel cartridge)
- Tetris (enkel cartridge)

Megadrive:
- Console + 2 controllers + benodigde draden
- Altered Beast
- Alladin
- Mega Games I
- The Ottifants
- The Lion King
- Sonic 2
- World Cup USA 94'
- Streets Of Rage
- Eternal Champions
- 3 in 1: Ms. Pacman, Slaughter Sport en Worldcup 92'
- Agassi Tennis
- Samurai
- Tengen (Pac-Man)

Ik heb ook een arcade fighting stick voor de megadrive liggen (compleet).

Als iemand fotos wilt, zal ik er proberen voor te zorgen.

vidiot

Legacy Member
- Mario controller
- 3 in 1: Ms. Pacman, Slaughter Sport en Worldcup 92'

Kan je hier een foto van maken?


Grts

YUPER

Legacy Member
Het zal voor een andere keer zijn die fotos, imageshack.us werkt niet :s

VirToX

Legacy Member
prijske voor:

- F-Zero
- Prince Of Persia
- Ducktales

????


GRTz

BiZi

Legacy Member
korte vraag, van waar ben je?
Heb je toevallig een meneemprijs voor het volledige pakket (dus alles) en zou je kunnen leveren te Antwerpen?

Indien niet breng ik het volgende bod uit:

35 incl. voor het volgende:

mario controller
mario sunshine
resident evil zero
eternal darkness

Indien je dus zou kunnen leveren te antwerpen ben ik bereid om voor alles te gaan. Mvg

YUPER

Legacy Member
@ Bizi: Dat ga wat moeilijk zijn. Ik ben van Brassschaat. 40 incl en het is een deal.

@ Virtox: Ja dat is goed, Streets Of Rage heeft wel geen boekje.

vidiot

Legacy Member
- Mario controller
- 3 in 1: Ms. Pacman, Slaughter Sport en Worldcup 92'
- The Ottifants

20€ incl.

Grts

yellowtigra

Legacy Member
Gamecube:
- Mario controller
PSone:
- Final Fantasy 8 (non-platinum)
- Final Fantasy 9 (non-platinum)
Megadrive:
- The Ottifants
- Eternal Champions

65€ incl

Wii-Jimmy

Legacy Member
Bah daar gaat men kans voor animal crossing , Bizi ga je die terug verkope AC sinds je dat wel meer doet ?

vidiot

Legacy Member
- Mario controller
- 3 in 1: Ms. Pacman, Slaughter Sport en Worldcup 92'
- The Ottifants

35€ incl.

;)

Grts

Voldur

Legacy Member
- Animal Crossing
- Super Mario Sunshine

€33 incl

(pm me)

BiZi

Legacy Member
Bod blijft gelden. Kan er desnoods ook omkomen indien je zelf Merksem niet passeert.

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan