vidiot
Legacy Member
Ik verkoop mijn witte PSP Loco Roco Value Pack, met dus het spel Loco Roco erbij.
Aangekocht bij Bart Smit 26/08/2006, dus nog vollen bak garantie.
De PSP is in perfekte nieuwstaat, geen 'dode' of 'luie' pixels.
Dozen en handleidingen en al de rest is er nog bij, in perfekte staat.
Reden van wegdoen: het is ons ding niet, we spelen er nooit op (liever DSen), nu verkopen we hem dan maar om te sparen voor de Wii.
Buiten Loco Roco natuurlijk zijn er nog volgende spellen:
Me & My Katamari (!)
Fifa Street 2
Dead To Rights Reckoning
Frantix
Tokobot
Spellen zijn amper gespeeld, sommige gewoon eens opgezet, en zijn dus in perfekte staat.
Foto's op aanvraag.
Veel (deftig) biedplezier!
Grts
Aangekocht bij Bart Smit 26/08/2006, dus nog vollen bak garantie.
De PSP is in perfekte nieuwstaat, geen 'dode' of 'luie' pixels.
Dozen en handleidingen en al de rest is er nog bij, in perfekte staat.
Reden van wegdoen: het is ons ding niet, we spelen er nooit op (liever DSen), nu verkopen we hem dan maar om te sparen voor de Wii.
Buiten Loco Roco natuurlijk zijn er nog volgende spellen:
Me & My Katamari (!)
Fifa Street 2
Dead To Rights Reckoning
Frantix
Tokobot
Spellen zijn amper gespeeld, sommige gewoon eens opgezet, en zijn dus in perfekte staat.
Foto's op aanvraag.
Veel (deftig) biedplezier!
Grts

) maar ik ga zeker wachten tot na de examens (laatste 24/01/07 dus
) anders teken ik mijn doodvonnis 