Archief - [TK]Mobo, ram, andere kaartjes,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TomG

Legacy Member
Dingen die hier nog rondslingeren en die weg mogen:

- Eagletec socket A mobo (athlon) dat zowel sd ram als ddr ram ondersteund (niet simultaan natuurlijk)
- 64 MB pc 100 sd ram
- 128 MB pc 133 sdram
- 256 MB pc 133 sdram
- Abit Geforce 4 4200 met luidruchtige cooler
- usb 2.0 pci kaartje
- Alcatel Speedtouch 530 adsl modem (usb en ethernet) ongebruikt in verpakking
- pata pci kaartje, 2x ide (ata 100)
- A-open 250 Watt voeding

Doe maar een voorstel voor de prijs :)

Bij voorkeur af te halen in regio Kortrijk.

Hekje

Legacy Member
pata pci kaartje, 2x ide (ata 100)

Dit is toch een kaart waar je 4 IDE HD's kan op aansluiten he ?
8€ INC. Snelle afhandeling. Ik mpet morgen naar de bank dus ik zou dat graag dan ook morgen al betalen !

TomG

Legacy Member
Diezeldog zei:
model/type mobo aub?
Vind ik nergens terug :s Er staat wel op de cooler van de northbridge ddr 266 wat ram geheugen betreft dan (al kan er ook sdr in). Ik herriner me ook nog dat het bord een sis chipset gebruikt. Verder zijn er 6 pci sloten, on board audio en 2x pata 100.

Hekje zei:
pata pci kaartje, 2x ide (ata 100)

Dit is toch een kaart waar je 4 IDE HD's kan op aansluiten he ?
8€ INC. Snelle afhandeling. Ik mpet morgen naar de bank dus ik zou dat graag dan ook morgen al betalen !
Klopt :)

Bod genoteerd, kom je dat afhalen, want die €8 zal wel zonder verzending zijn dan.

XYRIS zei:
10€ voor 256mb latje
Ik verwacht toch hier nog het dubbele van, zie hier

ravenous zei:
5€ voor moederbordje
Bod genoteerd

Bloob

Legacy Member
€8 inc. voor usb pci kaartje - (hoeveel kan je aansluiten op da kaartje?)

Hekje

Legacy Member
135km :D
Ok 10€Inc .. PM uw gegevens maar !>
DEAL... Whitelist als het in men bus zit !

TomG

Legacy Member
PCI IDE kaartje is verkocht.

Is er nog interesse voor het mobo/usb 2.0 kaartje/andere dingen?

thx

Diezeldog

Legacy Member
mja, zou wel meer willen bieden voor mobo, maar zonder een model n°.....
echt geen nummer op moboke?

ravenous

Legacy Member
da moboke ondersteund toch meer dan 1300MHz? want heb nen duron 13000Mhz liggen die ik derop zou willen steken. specs van mobo?

TomG

Legacy Member
ravenous zei:
da moboke ondersteund toch meer dan 1300MHz? want heb nen duron 13000Mhz liggen die ik derop zou willen steken. specs van mobo?
Wel, het ondersteund een fsb tem 133 mhz (ddr 266). Er zat voordien een athlon 1200 op, op 133 mhz fsb.

Dus die duron lijkt me dan ook geen probleem te zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan