Archief - AGP videokaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tommi44

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een AGP grafische kaart. Liefst iets van de 6 of 7 reeks van Nvidia.

Tommi44

Legacy Member
Heb ik op geboden maar ik ben al overboden.
Het zou dienen om mijn FX5200 te vervangen dus een 6200 ofzo is ook al goed.

Teknyske

Legacy Member
Tommi44 zei:
Heb ik op geboden maar ik ben al overboden.
Het zou dienen om mijn FX5200 te vervangen dus een 6200 ofzo is ook al goed.

Heb hier nog een werkloze ASUS N6200 (Gamers Edition) liggen.

Specs:
- Nvidia Geforce 6200
- GE slaat op 128-bits memorybus (dit in tegenstelling tot de tragere 64-bits bus van de meeste kaartjes met de Geforce 6200)
- 128 MB RAM
- Koelfannetje nagenoeg geruisloos
- Met VGA, DVI en SVIDEO-uitgangen

Alle details zijn te raadplegen op volgende pagina:
KLIK

Reden van verkoop:
geen mobo met AGP-slot meer !
100% in orde !

Overdracht:
Af te halen in Vilvoorde of Heverlee.
Verzending kan ook, op jouw kosten !

Prijs:
Ik dacht aan een 35 eurokes exclusief ?

Tommi44

Legacy Member
Vind ik wat veel, 6600 kaarten gaan voor deze bedragen weg.
Ik wacht nog even af.

Krisse²1

Legacy Member
Moest ge u bedenken en terug willen naar de FX series :) :

Leadtek FX 5900xt die geflasht is naar de 5950 Ultra... Pakt 20€ incl. verzending

beemer

Legacy Member
Heb hier nog een POV 6800 GT liggen met originele doos + driver cd + arctic silenser + originele koeler + 2 games in onberispelijke staat (prins of persia, the sands of time en commando's 3). De cd's van Doom 3, welke oorspronkelijk ook meegeleverd waren, zijn niet meer bruikbaar en worden dus ook niet meegeleverd.

Mag weg voor €70 inclu.

Tommi44

Legacy Member
Is te duur voor wat ik het gebruik.
Ik had eerder gedacht aan een kaart rond 25EUR.

Teknyske

Legacy Member
Tommi44 zei:
Is te duur voor wat ik het gebruik.
Ik had eerder gedacht aan een kaart rond 25EUR.

Ik ben bereid mijn vraagprijs een beetje te laten zakken:
Die ASUS 6200 GE mag weg voor 30 eurokes exclusief.

Als je wilt kan je ze dan morgenavond al komen ophalen in Heverlee.
Laat mij dit dan wel AUB vandaag nog weten !

Tommi44

Legacy Member
40EUR blijft wat teveel. Ik had eerder een kaart van 25EUR in gedachten.

Tommi44

Legacy Member
Aangezien Teknyske niet antwoord mogen er nog voorstellen gedaan worden.

Teknyske

Legacy Member
Tommi44 zei:
Aangezien Teknyske niet antwoord mogen er nog voorstellen gedaan worden.
Tommy,

Je kan toch moeilijk van mij verwachten dat ik nu je van gedachten veranderd bent ineens snel-snel binnen de 3u reageer he ?

Juist met het oog op een snelle afhandeling had ik jou voorgesteld om afgelopen woensdagavond al die kaart te komen ophalen.

Heb jou een alternatieve regeling ge-PM'ed...

Mvg,
Teknyske

Tommi44

Legacy Member
Sorry maar ik heb al een kaart gevonden, die van Teknyske.
Dit mag dus dicht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan