Archief - Games + oude & nieuwere hardware

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zero roofer

Legacy Member
Wegens aankoop van nieuw systeem verkoop ik volgende dingen uit mijn vorige systeem. Alles is nog perfect in orde (tenzij anders vermeld):

1) Elixer 256mb DDR RAM 400mhz
Min: 4eur
Meeneem: 10eur

2) MIC DVD/CD-ROM Drive
min: 8eur
meeneem: 15eur

3) DVD/CD-ROM Writer
min: 12eur
meeneem: 20eur

4) aPower PFC 500Watt Voeding (met stroomkabel)
min: 25eur
meeneem: 45eur

5) Interne HD 250GB IDE Seagate (werkt niet meer 100%, maar werkt wel nog)
min: 5eur
meeneem: 15eur

6) Logitech S120 Speaker system (zat bij het nieuwe systeem -> ONGEBRUIKT)
min: 7eur
meeneem: 10eur

7) Logitech Internet 350 Keyboard (zat bij het nieuwe systeem -> enkel gebruikt om te testen)
min: 12eur
meeneem: 20eur

8) Case: Standaard dingetje wat mijn eerste modprojectje was. Niet 100% mooi afgewerkt dus, mss kan ik er nog iemand blij mee maken...
min: 25eur
meeneem: 35eur


Verder heb ik hier nog wat oudere hardware liggen uit een vrij oud systeempje:

9)ASound Gold geluidskaartje
min: 1eur
meeneem: 3eur

10) Champion HD 2.5GB
min: 1eur
meeneem: 2eur

11) Moederbord: Intel PCIset (gemaakt voor pentium 1)
min: 1eur
meeneem: 3eur

12) CPU Intel Pentium
min: 1eur
meeneem: 3eur

13) CD-lezertje (snelh = 20x max) van Vuego
min: 1eur
meeneem: 3eur

14) Stealth Video 2500 van Diamond
min: 1eur
meeneem: 3eur

15) Apacer PC-100 32mb -> Twee stuks
min: 1eur
meeneem: 2eur

16) Muismatje Child Focus met Tibitips
min: 0eur
meeneem: 0.5eur

17) Joystick Dexxa
min: 3eur
meeneem: 5eur


Dan heb ik hier nog wat halfkapotte dingetjes, mss nog iemand die k er mee blij kan maken:

18) US Blaster
mankement: kabeltje wordt warm
min: 0eur
meeneem: 2eur

19) Creative HS-300
mankement: één oortje werkt niet meer 100% (kan gemaakt worden, kabeltje zit wat los)
min: 0eur
meeneem: 2eur

20) Socket A CPU Cooler
mankement: draait niet meer 100% tegoei
min: 0eur
meeneem: 1eur


Dan heb ik nog wat software:

21) Stronghold Crusader
min: 1.5eur
meeneem: 3.5eur

22) Railroad Tycoon II
min: 1.5eur
meeneem: 3.5eur

23) Battlefield Vietnam
min: 5eur
meeneem: 12.5eur

24) Casino Master
min: 0.5eur
meeneem: 2eur


Zo dat is het ongeveer... Even nog wat info:

-Ruilen sta k voor open
-Verzenden op kosten en risico van de koper
-Ik behoud me het recht om niet te verkopen... bla bla

Happy bidding!!!

longpatje

Legacy Member
wat bedoel je met :
5) Interne HD 250GB IDE Seagate (werkt niet meer 100%, maar werkt wel nog) ??
Vind dit nogal raar :-)
Oftwel werkt ie oftewel werkt ie niet he :)

zero roofer

Legacy Member
Pff ja, der is een woord voor ma kweet nimeer welk precies... Het komt erop neer dat bepaalde 'deeltjes' niet meer beschrijfbaar zijn, en dat de HD niet meer echt stabiel is en eventueel zou kunnen crashen.

longpatje

Legacy Member
Heeft de hdd bad clusters ? Waarschijnlijk wel dus.
Zit er nog een faktuur/garantie bij ?

zero roofer

Legacy Member
Ik geloof dat het dat was ja, khad 'm binnegebracht in de pc winkel omda ik der wa probleme mee had. En die zei dat geloof k ja. Faktuur is er nog bij, garantie is helaas drie maand gelede verlopen

phixiuZ

Legacy Member
Meeneemprijs van 50 euro is wel wat overdreven, aangezien je voor die prijs een nieuwe hebt. Ivm 250GB IDE HD dus ;).

longpatje

Legacy Member
Dan kan je hem beter gewoon wegflikkeren, die schijf is gedoemd om te crashen.

zero roofer

Legacy Member
Ok, dank jullie voor de tips. Ik ga hem wel nog in de thread laten staan, mss iemand die het risico wil nemen, of eens graag met een harde schijf wil gooien ofzo.
Prijzen ervoor zijn verlaagd!

zero roofer

Legacy Member
bodje van ne kameraad van 6eur (afgehaald, dus excl) op 1) 256 DDR RAM 400mhz

zero roofer

Legacy Member
Zoals gezegd sluit ik nu een eerste keer af, verkocht zijn:

1) 256 DDR RAM 400mhz aan mene kameraad voor 6eur afgehaald
5) Interne HD 250GB IDE Seagate aan cprovost voor 10eur incl

zero roofer

Legacy Member
up2
ook nog te koop: Radeon 9600XT (Excalibur) -> min: 25eur... meeneem: 35eur
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan