S.conceiçao7
Legacy Member
Deze kaart is 1 jaar en 1 maand oud,
heb er de doos nog + handleidingen en vermoed dus ook dat ie nog in garantie is. nooit overclocked geweest etc.
Kaart mag verkocht worden onder voorbehoud van een deftige prijs + wanneer ik mijn nieuwe kaart ontvang (normaal eind deze week).
kan ook verkocht worden aan vrienden kennissen, indien boden hier te laag zijn.
edit: afhalen kan te brugge of oostende,
of 'de pinte' aan de macro (gent) !
mvg
heb er de doos nog + handleidingen en vermoed dus ook dat ie nog in garantie is. nooit overclocked geweest etc.
Kaart mag verkocht worden onder voorbehoud van een deftige prijs + wanneer ik mijn nieuwe kaart ontvang (normaal eind deze week).
kan ook verkocht worden aan vrienden kennissen, indien boden hier te laag zijn.
edit: afhalen kan te brugge of oostende,
of 'de pinte' aan de macro (gent) !
mvg

