Archief - Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Premos

Legacy Member
Wtf, 1) het was niet gericht 2) ik heb meteen excuses gezonden en 3) het was eenmalig.

Gamer94

Legacy Member
loooooollll met Brutha de vuilkarren aan het opblazen, de moment dat ik de laatste heb, duwt hij op zen claxon me zo'n muziekske :lol:

& dan den baas met mijn silenced combat pistool in zen achterste geschoten :D

pietro.O

Legacy Member
Premos zei:
Wtf, 1) het was niet gericht 2) ik heb meteen excuses gezonden en 3) het was eenmalig.

^ ik denk nu niet dat je voor éénmalig iemand afmaken uit de crew gekegeld wordt.
je hebt mij alleszins ook al eens neergelegd toen ik die auto voor simeon ah pikken was. zag iemand van de crew naderen, dacht even goeiedag zeggen... bullet in the head was het antwoord :) moet natuurlijk af en toe kunnen, het blijft tenslotte GTA.
maar misschien zijn er over u dan toch net iets té veel klachten gekomen...

Premos

Legacy Member
Don Quichot zei:
^ ik denk nu niet dat je voor éénmalig iemand afmaken uit de crew gekegeld wordt.
je hebt mij alleszins ook al eens neergelegd toen ik die auto voor simeon ah pikken was. zag iemand van de crew naderen, dacht even goeiedag zeggen... bullet in the head was het antwoord :) moet natuurlijk af en toe kunnen, het blijft tenslotte GTA.
maar misschien zijn er over u dan toch net iets té veel klachten gekomen...
Wanneer was dat? Dat herinner ik me niet meer. Al zal ik wel eerlijk zijn, ik kijk niet altijd op m'n map kijk om te zien of het een crewmember is of niet, zeker bij zo'n auto van Simeon.

Gamer94

Legacy Member
mijn garage: Elegy, Gauntlet, Sabre Turbo, Entity, Sentinel, Surano, 9F Cabrio & Feltzer + rode en blauwe race fiets, bmx

welke 2 auto's kan ik er nog bij zetten? :)

Digishine

Legacy Member
Diene varry007 zouden ze toch ook eens eruit mogen kicken ze uit de crew gvd op iedereen aant schieten altijd :s men auto's ontploffen ook enal

nixie

Legacy Member
futo is heel customisable, echte rally car.
Sultan en dan tunen naar ne sultan RS hé!

Mike

Legacy Member
Gamer94 zei:
kunt ge die futo goed customizen met bumpers & skirts enzo?

sultan bwaa :p

Sultan rs kun je namaken zoals subaru imprenza

Heb die in zelfde rally kleur enzo

Digishine

Legacy Member
Nee ze is al 3 x ze en ook op andere van de crew schoot hem. We schieten hem zelf ni eens...

Brutha

Legacy Member
Gamer94 zei:
loooooollll met Brutha de vuilkarren aan het opblazen, de moment dat ik de laatste heb, duwt hij op zen claxon me zo'n muziekske :lol:

& dan den baas met mijn silenced combat pistool in zen achterste geschoten :D

Ja dië claxon is geweldig :D, k'vind da altijd tof om te doen bij iemand da'k juist heb afgemaakt ^^.
Alleen als ze mij doodschieten in mijnen auto val ik altijd me mijne kop op dië claxon, percies of dië auto lacht mij dan uit -.-

En ma lopen da dië baas deed, ja voor de sticky bombs was hij percies ni want die had hij overleefd :).

J.Brown

Legacy Member
die trough the gravepine - race door de regen is geen lacherke blijkbaar :unsure:

Gamer94

Legacy Member
Brutha zei:
Ja dië claxon is geweldig :D, k'vind da altijd tof om te doen bij iemand da'k juist heb afgemaakt ^^.
Alleen als ze mij doodschieten in mijnen auto val ik altijd me mijne kop op dië claxon, percies of dië auto lacht mij dan uit -.-

En ma lopen da dië baas deed, ja voor de sticky bombs was hij percies ni want die had hij overleefd :).

da was perfect timing :) & ja kdacht fuck, die is ermee weg me zo'n super auto.. nee, meneer was te voet XD dan maar men favoriete pistool gepakt :D volgende keer dak die missie doe, loopk erachter met mijn hamer! :D

Gamer94

Legacy Member
Mikoo1989 zei:
Sultan rs kun je namaken zoals subaru imprenza

Heb die in zelfde rally kleur enzo

wou 'k met sentinel fzo doen.. maar zal svs eens proberen met sultan dan :D

Cycloon

Legacy Member
Voor diegene die het interesseert, deze 30 platinum awards heb ik gehaald (heb er blijkbaar wel maar 29 gekopieerd, maar te lui om die ene te zoeken :p):

The champion
The aviator
In a class of your own
Penetrate from behind
Every race
Survivor
Over the top
Out of five
Granny
All rounder
Veteran racer
Nick of time
Stayed on target
Clear out
Ace
Lapping it up
Salvaged
Snappy dresser
Hairy encounters
The fugitive
When pigs can fly
Vehicle thief
Armed robber
Sky high
Mile high club
Airborne
Unirider
Smoke 'em out
Bloodiest of the bunch
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan