Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Premos zei:Waarom ben ik in godsnaam gekicked uit de crew?
DarkNeon zei:waarom was jij in de week samen met Delemil gericht eigen crewleden aan het vermoorden?
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Premos zei:Wtf, 1) het was niet gericht 2) ik heb meteen excuses gezonden en 3) het was eenmalig.
moet natuurlijk af en toe kunnen, het blijft tenslotte GTA.Wanneer was dat? Dat herinner ik me niet meer. Al zal ik wel eerlijk zijn, ik kijk niet altijd op m'n map kijk om te zien of het een crewmember is of niet, zeker bij zo'n auto van Simeon.Don Quichot zei:^ ik denk nu niet dat je voor éénmalig iemand afmaken uit de crew gekegeld wordt.
je hebt mij alleszins ook al eens neergelegd toen ik die auto voor simeon ah pikken was. zag iemand van de crew naderen, dacht even goeiedag zeggen... bullet in the head was het antwoordmoet natuurlijk af en toe kunnen, het blijft tenslotte GTA.
maar misschien zijn er over u dan toch net iets té veel klachten gekomen...
Digishine zei:Diene varry007 zouden ze toch ook eens eruit mogen kicken ze uit de crew gvd op iedereen aant schieten altijdmen auto's ontploffen ook enal
nixie zei:sultan?
futo?

Gamer94 zei:kunt ge die futo goed customizen met bumpers & skirts enzo?
sultan bwaa![]()
Digishine zei:Nee ze is al 3 x ze en ook op andere van de crew schoot hem. We schieten hem zelf ni eens...

Gamer94 zei:loooooollll met Brutha de vuilkarren aan het opblazen, de moment dat ik de laatste heb, duwt hij op zen claxon me zo'n muziekske
& dan den baas met mijn silenced combat pistool in zen achterste geschoten![]()
, k'vind da altijd tof om te doen bij iemand da'k juist heb afgemaakt ^^.
.Brutha zei:Ja dië claxon is geweldig, k'vind da altijd tof om te doen bij iemand da'k juist heb afgemaakt ^^.
Alleen als ze mij doodschieten in mijnen auto val ik altijd me mijne kop op dië claxon, percies of dië auto lacht mij dan uit -.-
En ma lopen da dië baas deed, ja voor de sticky bombs was hij percies ni want die had hij overleefd.
& ja kdacht fuck, die is ermee weg me zo'n super auto.. nee, meneer was te voet XD dan maar men favoriete pistool gepakt
volgende keer dak die missie doe, loopk erachter met mijn hamer! 
Mikoo1989 zei:Sultan rs kun je namaken zoals subaru imprenza
Heb die in zelfde rally kleur enzo

):