Archief - PS4 Games te koop!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Keviinhoo

Legacy Member
The Last of us
Batman Arkam knight
Call of duty advance warfare
--------------------------------------------------
PS3 games

Spiderman
Le tour france

Cerulean

Legacy Member
Bod van 20 incl op TLOU, is gemiddelde (incl) prijs hier op het forum

Keviinhoo

Legacy Member
Haha mannen really?? je hoort de één zijn feedback maar niet de andere? ik dacht dat een verhaal twee kanten had maar blijkbaar niet

leseppe

Legacy Member
Negatieve feedback + je wilt enkel versturen... Zegt toch genoeg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Keviinhoo

Legacy Member
ik zeg niet enkel versturen lol? heb ik da nu gezegd ik zeg da mogelijk is versturen leg niet woorden in mijn mond die ik zelf ni heb gezegd

mudsliptones

Legacy Member
ik heb met de verkoper afgesproken om pas te batelen na verzending gezien de negatieve itrader.

ik heb een deal gemaakt voor cod en batman voor 50 euro inclusief verzending die ik na ontvangst ga betalen.

Bij deze zijn we dan in regel met het forum daar het niet onderling bedisseld wordt om zever in de toekomst te vermijden

mudsliptones

Legacy Member
Blijkbaar had threadstarter mijn mails verkeerd begrepen, nu wil hij toch dat ik eerst betaal, waarvoor alle begrip.
Dus bij deze trek ik mijn bod in,

dit heb ik hem gestuurd:

ok, kijk,

dit hebben we gisteren naar elkaar gestuurd:

Hallo, ik heb echt wel interesse in cod warfare en batman, maar ik ben er eerlijk in, ik wantrouw uw negatieve feedback.

Zou u eventueel eerst willen verzenden en dat ik daarna betaal? zoals u ziet heb ik 100% Itrader.
Ik begrijp dat u daar wantrouwig over staat, maar anders moet ik ze niet...

mvg
Hans[/QUOTE]

En hoeveel wilt u dan geven voor die spellen als ik mag weten?[/QUOTE]

ik wil 45 euro betalen inc verzending[/QUOTE]

50€ en we hebben een deal goed jij maakt the call

Daaruit kan ik opmaken dat u toch akkoord was met de voorwaarden van eerst te verzenden?
Ik weet dat het idd normaal de gewoonte is om eerst te betalen.
Ik heb al veel positieve feedback gekregen, dit is ook een pluspunt om me te vertrouwen.
Ik vroeg u echter niet om me te vertrouwen, maar enkel uzelf te vertrouwen... Indien u niet akkoord was, dan was dat ook zo, zou ik compleet begrijpen, ik zou het persoonlijk zelf niet doen.
Maar u gaat gewoon akkoord zodra u getallen ziet, was u onze vorige conversatie misschien vergeten?
Enfin, het is duidelijk dat u het zo niet wil doen, waarvoor begrip, maar ik dacht toch dat mijn mails zeer duidelijk waren.

U hoeft dus niet meer te verzenden, ik betaal u ook niet en probeer ze dan zo maar te verkopen.
succes

elektro

Legacy Member
Batman Arkam knight ruilen met fifa 15 of assassins creed unity

Cerulean

Legacy Member
20 incl voor TLOU als je eerst verzendt, en ik daarna betaal. Ik heb 100% positieve itrader.

Keviinhoo

Legacy Member
ik heb allebei die spellen electro , en nee ik wil eerst geld is toch logisch mannen ? u gaat op 1 feedback afhaken wel triestig dacht dat we volwassen mensen waren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan