Archief - high end pc hardware

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FluX#

Legacy Member
haai folks :D

aangezien mijn nieuwe gafische kaart en psu aangekomen zijn heb ik mijne vorige psu + gpu niet meer nodig. Bij deze verkoop is dus mijn MSI HD 5970 2gb ddr5 kaart :) Kaart is nooit OC'd geweest en heeft altijd soepel gedraaid. Aankoop papier is nog aanwezig, inclusief doos en toebehoren. Aangekocht 05/2010 dus zeker nog garantie

VERKOCHT



geheugen:
Corsair xms tri-kit 1600mhz 3x2gb
aangekocht 08/2010.
Heb aankoopbewijs nog en levenslange garantie van corsair dusja :D

VERKOCHT




mobo:
Rampage 3 gene.
reden van verkoop: nieuw mobo gekocht XL-atx. past beter in me case en leuker voor me PSU dan zo ver nu met die µ-atx. Mobo altijd soepel gedraaid, nooit problemen mee gehad. Steekt nu in me pc, moet niet persé weg. kan hem inbouwen in 2de pc als project maarja..toch liever verkopen
aangekocht 08/2010. doos + alle toebehoren nog aanwezig. Aankoop papier ook aanwezig.
VERKOCHT



PSU:

OCZ 850W GameXtream. aankoop papier niet meer aanwezig. Kheb wel nog de doos..

min: 60€
meeneem: 80€
wachten op bevestiging / verkocht




bieden start is pas te noteren na het behalen van de min prijs. alles prijzen zijn excl verzending. Men kan hier komen kijken om te zien dat het werkt! geen probleem mee :)

verzending / ophalen. Ik breng dus niets weg!
einddatum TBA

Geckmeister

Legacy Member
Gezien je hier nieuw bent en nog geen itrader hebt, ben je bereid eerst te versturen en de betaling achteraf te ontvangen ?

exacte specs van het geheugen ?

BlaCkBirD

Legacy Member
Geckx zei:
Gezien je hier nieuw bent en nog geen itrader hebt, ben je bereid eerst te versturen en de betaling achteraf te ontvangen ?

exacte specs van het geheugen ?

rembours hé, nieuw of niet ik zou ook geen producten opsturen om achterna geld te krijgen.

Misschien wil er een mod het geld eerst ontvangen ...

FluX#

Legacy Member
ik ben nieuw op het forum aangezien ik altijd me broer zijn account gebruikt heb, maar tot op heden begon er volk moeilijk te doen toen hij opgeroepen werd voor zending ivm leger en ik niet over zijn stuff zou beslissen van wie hoe wat waar en het dus maar verkocht had via 2dehands.be => aangezien die het meeste gaf.. ref naar broer zijn account: waton
exacte specs van het geheugen:
CORSAIR TR3X6G1333C9 6GB KIT (3X2GB) 1333MHZ DDR3 XMS Triple Channel Series :: Tones.be

FluX#

Legacy Member
heb ik aangekocht gehad in 2009, vlak na me vakantie werk aangezien toen in oude pc een 350W psu zat :)

Goblin13

Legacy Member
Das moeilijke locatie. Weet vanavond meer. Post in gn probleem he

adri36500

Legacy Member
Heb interesse in MoBo en RAM maar jij hebt toevallig nog geen CPU voor liggen?

Goblin13

Legacy Member
Bent u bereid eerst op te sturen wegens nog gn itrader?
Indien wel bied ik meeneemprijs op de psu incl

FluX#

Legacy Member
adri36500 zei:
Heb interesse in MoBo en RAM maar jij hebt toevallig nog geen CPU voor liggen?

mss dat ik mijn processor i7 950 ook wel verkoop, maar dan moet ik eerst zien achter een andere processor

Goblin13 zei:
Bent u bereid eerst op te sturen wegens nog gn itrader?
Indien wel bied ik meeneemprijs op de psu incl
referentie: waton
ik ben zijn broer dusja.. geen itrader is geen excuus sorry.
heb de 1ste HD6990 van jeffrey ook gekocht gehad maar dus kan hem ook vragen voor een itrader te krijgen.
en anders via rembours. dat je cash betaald aan de postbode. je kan niet verwachten dat ik zomaar eerst opstuur en derna nix meer te horen krijg. ik vertrouw niemand meer via het internet tenzij ik zelf iets koop.

Goblin13

Legacy Member
Rembours is ook een optie ja. Eerlijk gezegd na zoveel deals het eerste dak ervan hoor. Stuur ma pm
Of kun je mss al eerder opsturen en dan zal ik je vertrouwen en direct overschrijve en bewijs betaling doorpmme, is vrij dringend psu
Thx

FluX#

Legacy Member
adri36500 zei:
En hoeveel zu je dan eventueel voor die CPU willen?

voor 400€ excl:
mobo + ram + cpu
(alle garantie bladen derbij en originele dozen/ alle toebehoren erbij..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan