DeAdRiDeR
Legacy Member
Geachte heren,
Bij deze verkoop ik dus mijn Club 3D ATI HD 5970 2GB DDR5.
Deze is nog inclusief winkelgarantie. van 6maand volgens de aankoopfactuur.
Deze word te koop aangeboden tegen een prijs van €300 en is af te halen.
(liefst niet via koerierdienst)
De eventuele 2de oplossing voor deze kaart is je betaald €310 en dan kom ik deze eventueel zelf thuis leveren.
De reden dat ik deze kaart verkoop is dat ik heel recentelijk (gisteren) een geforce GTX 590 heb aangekocht.
Ik probeer deze thread zo nauw als mogelijk op te volgen maar kan soms heel effe duren door het werk.
Foto hiervan kan je terugvinden op volgende link:
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Met vriendelijke groeten,
DeadRider
Bij deze verkoop ik dus mijn Club 3D ATI HD 5970 2GB DDR5.
Deze is nog inclusief winkelgarantie. van 6maand volgens de aankoopfactuur.
Deze word te koop aangeboden tegen een prijs van €300 en is af te halen.
(liefst niet via koerierdienst)
De eventuele 2de oplossing voor deze kaart is je betaald €310 en dan kom ik deze eventueel zelf thuis leveren.
De reden dat ik deze kaart verkoop is dat ik heel recentelijk (gisteren) een geforce GTX 590 heb aangekocht.
Ik probeer deze thread zo nauw als mogelijk op te volgen maar kan soms heel effe duren door het werk.
Foto hiervan kan je terugvinden op volgende link:
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Met vriendelijke groeten,
DeadRider
Ofwel speel je games van 5 jaar geleden of je speelt op een resolutie die niet hoger is dan 1024 X 786.
.