Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Y-Ssin zei:*Proficiat met uw geweldige bijdrage.![]()

). Zal eens proberen te reinstallen ondertussen.Fransz zei:Een externe schijf zou ik niet kopen, niets dan miserie mee in combinatie met mac:
- een bestand zoeken lukt niet
- een bestand copy pasten lukt niet
vdmglenn zei:Klopt niet. Al wat je hoeft te doen is je externe hdd gewoon formatteren zodat OS X ermee overweg kan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
daimand zei:Screenprotectors voor 5s zullen ook wel op ne 5c passen neem ik aan? Iemand die kan confirmeren? Kan ik een setje kopen en op beide iphones gebruiken...
Scherm is, voor zover ik weet, even groot 
gumball4000 zei:Normaal welScherm is, voor zover ik weet, even groot
![]()
ik was dan vooral aant denke aan de homebuttons.Fransz zei:Outlook op Mac plaatst telkens de single quote in woorden zoals 's morgens helemaal beneden.
Kan ik deze feature disablen?

Fransz zei:Outlook op Mac plaatst telkens de single quote in woorden zoals 's morgens helemaal beneden.
Kan ik deze feature disablen?

Frado2005 zei:nog iemand miserie met icloud op windows? Mijn photostream enz zijn blijkbaar al niet meer geupdated sinds 13 april. Heb het al eens openiuw af en aangevinkt, no use. Programma is enorm traag ook (nog trager dan normaal). Zal eens proberen te reinstallen ondertussen.
MitCh zei:Jep heb net hetzelfde... Mijn iCloud op windows toont zelfs helemaal niets meer.
. Op de apple fora kan je vinden welke map het exact isMitCh zei:Jep heb net hetzelfde... Mijn iCloud op windows toont zelfs helemaal niets meer.
. Op de apple fora kan je vinden welke map het exact isdaimand zei:Zou er iemand, liefst een viking, eens kunnen testen of de betaallijn.be nog werkt? Bij mij wilt hij niet bellen, er gaat ook geen krediet af...
Edit: woeps dacht dat ik ergens anders zat, anyways hier ook eens vragen kan nooit kwaad![]()
. wel ietske meer werkFrado2005 zei:game modus aanzetten op uw TV? Kan soms helpen, maar da's eerder als uw geluid bv niet 100% gelijkloopt met uw tv, niet persé met laggen enz