Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
nog iemand miserie met icloud op windows? Mijn photostream enz zijn blijkbaar al niet meer geupdated sinds 13 april. Heb het al eens openiuw af en aangevinkt, no use. Programma is enorm traag ook (nog trager dan normaal :D ). Zal eens proberen te reinstallen ondertussen.

vdmglenn

Legacy Member
Fransz zei:
Een externe schijf zou ik niet kopen, niets dan miserie mee in combinatie met mac:
- een bestand zoeken lukt niet
- een bestand copy pasten lukt niet

Klopt niet. Al wat je hoeft te doen is je externe hdd gewoon formatteren zodat OS X ermee overweg kan.


Sent from my iPhone using Tapatalk

mito555

Legacy Member
vdmglenn zei:
Klopt niet. Al wat je hoeft te doen is je externe hdd gewoon formatteren zodat OS X ermee overweg kan.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Inderdaad. Ofwel fat32 als je ze ook op Windows wilt gebruiken, ofwel Mac formatted

daimand

Legacy Member
Screenprotectors voor 5s zullen ook wel op ne 5c passen neem ik aan? Iemand die kan confirmeren? Kan ik een setje kopen en op beide iphones gebruiken...

gumball4000

Legacy Member
daimand zei:
Screenprotectors voor 5s zullen ook wel op ne 5c passen neem ik aan? Iemand die kan confirmeren? Kan ik een setje kopen en op beide iphones gebruiken...

Normaal wel :) Scherm is, voor zover ik weet, even groot :)

Fransz

Legacy Member
Outlook op Mac plaatst telkens de single quote in woorden zoals 's morgens helemaal beneden.
Kan ik deze feature disablen?

darkslave

Legacy Member
iemand die toevallig de afmetingen van het effectieve beeldvlak van een imac 21,5" weet ? enkel waar er beeld is, dus de grijze balk niet hé :)?

Implar

Legacy Member
Fransz zei:
Outlook op Mac plaatst telkens de single quote in woorden zoals 's morgens helemaal beneden.
Kan ik deze feature disablen?

Ik zit momenteel niet op een Mac met Mavericks, maar als ik me niet vergis zit dit onder Systeemvoorkeuren → Toetsenbord → Geavanceerd → Slimme Aanhalingstekens :)

Implar

Legacy Member
Fransz zei:
Outlook op Mac plaatst telkens de single quote in woorden zoals 's morgens helemaal beneden.
Kan ik deze feature disablen?

Ik zit momenteel niet op een Mac met Mavericks, maar als ik me niet vergis zit dit onder Systeemvoorkeuren → Toetsenbord → Geavanceerd → Slimme Aanhalingstekens :)

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
Heb recent een apple tv gekocht, maar bij t afspelen van series of films die op mn pc staan op de TV zit er regelmatig wat lag op: heb de indruk dat het niet zo "smooth" is, en af en toe schokt het beeld ook echt. Kan mij nie echt inbeelden dat dit normaal is, iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?

Frado2005

Legacy Member
game modus aanzetten op uw TV? Kan soms helpen, maar da's eerder als uw geluid bv niet 100% gelijkloopt met uw tv, niet persé met laggen enz

MitCh

Legacy Member
Frado2005 zei:
nog iemand miserie met icloud op windows? Mijn photostream enz zijn blijkbaar al niet meer geupdated sinds 13 april. Heb het al eens openiuw af en aangevinkt, no use. Programma is enorm traag ook (nog trager dan normaal :D ). Zal eens proberen te reinstallen ondertussen.

Jep heb net hetzelfde... Mijn iCloud op windows toont zelfs helemaal niets meer.

Frado2005

Legacy Member
MitCh zei:
Jep heb net hetzelfde... Mijn iCloud op windows toont zelfs helemaal niets meer.

heb het beetje kunnen fixen door een bepaalde map in Roaming/apple/... te deleten, maar nu gaat mijn Outlook icloud wel niemeer. Heb hem manueel toegevoegd, maar je krijgt soms wel een error in outlook; Dus misschien ook geen ideale oplossing :p . Op de apple fora kan je vinden welke map het exact is

Frado2005

Legacy Member
MitCh zei:
Jep heb net hetzelfde... Mijn iCloud op windows toont zelfs helemaal niets meer.

heb het beetje kunnen fixen door een bepaalde map in Roaming/apple/... te deleten, maar nu gaat mijn Outlook icloud wel niemeer. Heb hem manueel toegevoegd, maar je krijgt soms wel een error in outlook; Dus misschien ook geen ideale oplossing :p . Op de apple fora kan je vinden welke map het exact is

daimand

Legacy Member
Zou er iemand, liefst een viking, eens kunnen testen of de betaallijn.be nog werkt? Bij mij wilt hij niet bellen, er gaat ook geen krediet af...

Edit: woeps dacht dat ik ergens anders zat, anyways hier ook eens vragen kan nooit kwaad :)

Frado2005

Legacy Member
daimand zei:
Zou er iemand, liefst een viking, eens kunnen testen of de betaallijn.be nog werkt? Bij mij wilt hij niet bellen, er gaat ook geen krediet af...

Edit: woeps dacht dat ik ergens anders zat, anyways hier ook eens vragen kan nooit kwaad :)

beter af met beltegoed.nl (en paysafecard via unibet) te werken, daar haal je er meer uit :) . wel ietske meer werk

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
Frado2005 zei:
game modus aanzetten op uw TV? Kan soms helpen, maar da's eerder als uw geluid bv niet 100% gelijkloopt met uw tv, niet persé met laggen enz

helpt niet jammer genoeg..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan