nunji zei:
ze zeggen dat doorheen de jaren de zelfbruin cremes veel beter zijn geworden, en da ge dus nu nimer zou lijken als familie van de wortel
Over zelfbruiners specifiek:
Toch slaan mensen met zelfbruiner nog altijd oranje uit!
Kzie da bij paar mensen op school
M'n vriendin moest op chiro-weekend ook opdrachten doen en iedere keer iets mislukt moest ze streepje zelfbruiner aandoen op haar arm... De maandag was dat stuk van haar arm mooi bruin, dinsdag werd het oranje, en dan werd het meer en meer oranje tot het uiteindelijk verdween.
Ook als je zelfbruiner niet goed uitsmeert sta je in plekken enzo...
Ik zal het allessinds niet riskeren
Ma een vriendin van me heeft denk ik een bodylotion met "een tint zelfbruiner" in, dus niet specifiek een zelfbruiner. En zij heeft wel een mooie lichtbruine kleur (wel geen spectaculaire dingen verwachten natuurlijk).
edit: ze moet het natuurlijk ook nog altijd goed gelijk uitsmeren, ma ze ziet er tenminste niet oranje uit