Kill0rBee
Legacy Member
'llo,
'k Zou graag eens de mening van de mensen die aan de kust wonen en dan vooral die uit Blankenberge of Oostende, of het ginder warm genoeg word om op het strand te liggen? Want 'k weet wel de voorspellingen enzo, maar daarmee ben ik niets, want kan altijd een sterke wind staan dat het frisser maakt. Dus daarom is jullie mening. Alvast bedankt!
Mvg,
Kill0rBee
(ps: Is niet voor mij, maar voor iemand die hier niet meer kan posten wegens een ban, maar dit toch nog graag wou weten voor vandaag.)
'k Zou graag eens de mening van de mensen die aan de kust wonen en dan vooral die uit Blankenberge of Oostende, of het ginder warm genoeg word om op het strand te liggen? Want 'k weet wel de voorspellingen enzo, maar daarmee ben ik niets, want kan altijd een sterke wind staan dat het frisser maakt. Dus daarom is jullie mening. Alvast bedankt!
Mvg,
Kill0rBee
(ps: Is niet voor mij, maar voor iemand die hier niet meer kan posten wegens een ban, maar dit toch nog graag wou weten voor vandaag.)




