breezz
Legacy Member
Hey allemaal,
Ik heb een tijdje geleden een waterpijp van men ouders gekregen (zaten voor een weekje in marokka daarmee ...) en die staat nu in mijn kamer.
Nu bed8 ik me net dat ik er meer aan zou hebben zou ik heb gebruiken
Hij is volledig uit hout en koper (of iets dat erop lijkt.) en ik ken het princiepe van een waterpijp maar half.
Je hebt helemaal onderaan het kopere kamer (om water in te doen wssn
) met een "ingang" voor de slang. Dan heb je in het hout een "koker" naar boven an daar heb je een schaaltje en een dekseltje met enkele gaatjes daarin. Hier moet de tabbak en het kooltje niet ?
Nu snap ik de werking van een waterpijp niet zo goed, je legt wat tabak in dat schaaltje en een warm/brandend kooltje erbij ? de rook adem je in via de slang maar wat doet het water dan precies ?
afkoelen ofzo ?
Kan iemand in het kort zeggen wat je allemaal moet doen ? en waar je die kooltjes haalt & opwarmt....
Alvast bedankt !!
PS : hoogst waarschijnlijk bestaat er reeds een waterpijp-topic, mijn excuses, maar je mag er hier ook op losrammelen over je mening/ervaring met een waterpijp !
Ik heb een tijdje geleden een waterpijp van men ouders gekregen (zaten voor een weekje in marokka daarmee ...) en die staat nu in mijn kamer.
Nu bed8 ik me net dat ik er meer aan zou hebben zou ik heb gebruiken
Hij is volledig uit hout en koper (of iets dat erop lijkt.) en ik ken het princiepe van een waterpijp maar half.
Je hebt helemaal onderaan het kopere kamer (om water in te doen wssn
) met een "ingang" voor de slang. Dan heb je in het hout een "koker" naar boven an daar heb je een schaaltje en een dekseltje met enkele gaatjes daarin. Hier moet de tabbak en het kooltje niet ?Nu snap ik de werking van een waterpijp niet zo goed, je legt wat tabak in dat schaaltje en een warm/brandend kooltje erbij ? de rook adem je in via de slang maar wat doet het water dan precies ?
afkoelen ofzo ?Kan iemand in het kort zeggen wat je allemaal moet doen ? en waar je die kooltjes haalt & opwarmt....
Alvast bedankt !!
PS : hoogst waarschijnlijk bestaat er reeds een waterpijp-topic, mijn excuses, maar je mag er hier ook op losrammelen over je mening/ervaring met een waterpijp !

want dat is wel zo mega fantastisch super lekker 

