Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hoe the hell kan zoiet?nielseke zei:Het dichtslibben van de aders![]()

Pilatus zei:ik heb dat ook gehad, ik denk dat het is omdat ik altijd met mijn ellenboog op mijn bureau steunde en zo mss wat bloed ofzo tegenhield, kan natuurlijk ook zijn omdat mijn sleutelbeen gebroken was ^^
128MB zei:En hoe the hell kan zoiet?![]()
), wat bij mij het geval was.128MB zei:En hoe the hell kan zoiet?![]()

128MB zei:'k heb geen cholesterol of niks
Ma 't is nu toch al over sinds dezemorgen ^^

[TFT]Poky;8528319 zei:ff mierenneuk modus
Iedereen heeft cholesterol, als ge da ni hebt tja dan zijt ge ni levensvatbaar
