Zillode
Legacy Member
Hallo,
Ik woon in een klein dropje in oost-vlaanderen (Machelen) en ik heb nu al meer dan 2 maand last van iemand die in de buurt 'dingen' zit te verbranden. Ik vroeg me af of het legaal is om thuis iets te verbranden. Ik weet niet zeker wat het is maar ik denk dat het niet enkel hout is.
Het stinkt enorm en aangezien we het meeste van de was buitenhangen kruipen die geuren ook in onze kleren. Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om de politie te bellen maar mn moeder is er niet zo voor.
Hopelijk kan iemand me er duidelijkheid over geven.
Alvast bedankt,
mvg,
Lode
Ik woon in een klein dropje in oost-vlaanderen (Machelen) en ik heb nu al meer dan 2 maand last van iemand die in de buurt 'dingen' zit te verbranden. Ik vroeg me af of het legaal is om thuis iets te verbranden. Ik weet niet zeker wat het is maar ik denk dat het niet enkel hout is.
Het stinkt enorm en aangezien we het meeste van de was buitenhangen kruipen die geuren ook in onze kleren. Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om de politie te bellen maar mn moeder is er niet zo voor.
Hopelijk kan iemand me er duidelijkheid over geven.
Alvast bedankt,
mvg,
Lode

Best gewoon praten met hem.