Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

FuLcRuM zei:Tram 1 die is om't kwartier ongeveer en dan doe je er 10 minuten over tot aan de Korenmarkt.
Tram 21/22 kan je ook nemen, dat duurt wel wat langer
www.delijn.be overigens!
djdavy zei:thanks guys voor de snelle reactie's
Normaal ben ik een verstokte autorijder, maar in Gent je auto parkeren is geen leute blijkbaar.
Parkings zijn trouwens nogal duur
FuLcRuM zei:geen idee... Maar de 21/22 gaat tot Gentbrugge![]()
Raukaris zei:Gewoon tram 1 pakken
vraagje doen ze eigelijk ooit controle op de tram? in 2 maand nog niks van controle gezien etc

En die zwartrijders hebben tegen al zoveel uitgespaard dat ze zelfs mét de boete nog winst maken. :')DekadeZ zei:1 of 2 keer int jaar maar...Er zitten prolly genoeg zwartrijders op die er mee weg raken tot die paar keer dat er dan effectief wel controle is![]()
Time^- zei:En die zwartrijders hebben tegen al zoveel uitgespaard dat ze zelfs mét de boete nog winst maken. :')
!2u55!4n zei:Om in het centrum te komen, kan je je auto kwijt langs een park&ride en dan tram 1 nemen (bijvoorbeeld aan expo parkeren, dan tram 1 rechtstraaks naar stad).

ComputerVISTA zei:Ik heb er alvast altijd al van genoten als er zo een zwartrijder gevat wordt, al 3 keer eentje met traantjes in de ogen gezien :')
