Stancke
Legacy Member
Njah,
Ik zat op het toilet in school kaka te doen en ik vroeg me eigenlijk af waarom uitwerpselen stinken?
Logischerwijs zijn uitwerpselen 'dingen' die men eet. Wel,men eet toch geen dingen op die stinken? Ik bedoel,frieten,salade etc. dat stinkt toch niet maar wél als men het 'uitkakt' ?
Heb wat gezocht maar ik kom niet verder dan:
Mja,als het oorzaken heeft waarom uitwerpselen stinken,kan men dan ook kaka doen zonder te stinken? Hoe komt het dat uitwerpselen stinken?
Thx
vergeet niet dat dit ZWAM niet is
Ik zat op het toilet in school kaka te doen en ik vroeg me eigenlijk af waarom uitwerpselen stinken?
Logischerwijs zijn uitwerpselen 'dingen' die men eet. Wel,men eet toch geen dingen op die stinken? Ik bedoel,frieten,salade etc. dat stinkt toch niet maar wél als men het 'uitkakt' ?
Heb wat gezocht maar ik kom niet verder dan:
Wikipedia zei:Ontlasting die erg stinkt, wijst vaak op een verkeerde of overvloedige voeding en een gedegenereerde darmflora. Hierdoor ontstaat gisting en rotting (het ontbinden van eiwitten) in de darm, waarbij giftige ontbindingsproducten kunnen ontstaan. Vooral rotting kan veel stinkende zwavelverbindingen opleveren.
Mja,als het oorzaken heeft waarom uitwerpselen stinken,kan men dan ook kaka doen zonder te stinken? Hoe komt het dat uitwerpselen stinken?
Thx

vergeet niet dat dit ZWAM niet is





