Archief - UFO in China

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NapalmBenny.

Legacy Member
Zo zijn er wel 60000 filmpkes, waarvan 59999 nep, en 1 dat er gewoon hard op gelijkt.

Thin Liz

Legacy Member
Had het ook al gezien, wat leuk is aan dat filmpje is dat het perfect complementair is met de theorie van heel wat ufologen, anfin ja :)
Dees topic gaat zo weer uit de hand lopen :lol:

Thales

Legacy Member
hm :/
ik hoop dat het waar is, maar ik betwijfel het
zo stil blijven hangen, zelfs op klaarlichte dag is de ufo onscherp, zo traag voortbewegen om dan toch opeens weg te flitsen?
en als dat op klaarlichte dag is enzo, raar dat dat niet in het nieuws gekomen is. als bijv een hond voor een tijgertje zorgt op het nieuws kwam, dan zou zoiets toch ook wel geweest zijn

virox

Legacy Member
altijd dezelfde vorm, altijd metaal achtig, altijd wazig, altijd stilhangen, altijd plots weg :geeuw:

Hmgrwngd

Legacy Member
1 vraagje : Maakt het uit of je erin gelooft of niet ?
Nee toch .

Hmgrwngd

Legacy Member
Chimmy zei:

Of je er nu in gelooft of nie; je gaat toch nooit een UFO int echt zien. :p

Da bestaat alleen op filmpjes; misschien ben ik de enige die dit al opgemerkt heeft ? :D

En als je dan al een persoon ziet die een interview geeft omdat hij een UFO gezien heeft, is het een hillbillie; een zweterig, boertig type met het IQ van een tafelpoot.

De dag waarop je aan boord gebeamd wordt van een prachtige metalen UFO en een gigantische probe in je reet geboord krijgt; DAN PAS mag je geloven in UFO's.

Ik doe trouwens ook niet mee aan dat hele wetenschappelijke geneut en wetenschappelijke verklaring: waste of time.

Maw: Als het geen rol speelt in je leven, is het niet nodig besluiten te maken, maw je hoeft er noch in te geloven, noch niet in te geloven. :)

w00tw00t

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Of je er nu in gelooft of nie; je gaat toch nooit een UFO int echt zien. :p

Da bestaat alleen op filmpjes; misschien ben ik de enige die dit al opgemerkt heeft ? :D

En als je dan al een persoon ziet die een interview geeft omdat hij een UFO gezien heeft, is het een hillbillie; een zweterig, boertig type met het IQ van een tafelpoot.

De dag waarop je aan boord gebeamd wordt van een prachtige metalen UFO en een gigantische probe in je reet geboord krijgt; DAN PAS mag je geloven in UFO's.

Maw: Als het geen rol speelt in je leven, is het niet nodig besluiten te maken, maw je hoeft er noch in te geloven, noch niet in te geloven. :)

van da klipke zegt men al een tijke da et fake is.
Maar ik denk dat het elk persoon zijn recht is om derin te gelove of niet.
Ik heb er 2 gezien tot nu toe. Niet van die platte schotels of bollekes maar echt gek gedoe met bewegende lichten en al. Voor mij blijft het een ufo en alsk me nie vergis is een ufo een Unknown Flying Object. Wat ik toen zag is voor mij idd een unknown flying object omdak zoiets nooit heb gezien dervoor en ook nie derna. En ik was niet de enige die het toen zag en neen we waren niet zat of dergelijke. En zien er ook nie uit als een of andere boer met iq van een tafelpoot. Ik zeg wel niet dat het van een of andere planeet komt, het kon ook gewoon iets van het leger zijn waarvan we niks vnafweten

Cell

Legacy Member
wel... als ik mijn lerares mag geloven, zijn er degelijk wel ufo's en dergelijke.
zei heeft een jaar geleden tegen ons gezegd met VOLLE overtuiging dat ze een ufo heeft gezien, een rat van 2 meter lang, aliens heeft gezien,... verder is ze er ook van overtuigd dat haar zoon verkracht is geweest door een alien.

toffe lerares hoor :applause:

Hmgrwngd

Legacy Member
w00tw00t zei:
echt gek gedoe met bewegende lichten en al. Voor mij blijft het een ufo en alsk me nie vergis is een ufo een Unknown Flying Object. Wat ik toen zag is voor mij idd een unknown flying object omdak zoiets nooit heb gezien dervoor en ook nie derna.

Misschien je fantasie, ik zeg maar wat ? ;)

Een mens kan dingen zien die er niet zijn hoor; of wat dacht je dat hallucinaties/waanbeelden zijn ?

Poppel

Legacy Member
Cell zei:
wel... als ik mijn lerares mag geloven, zijn er degelijk wel ufo's en dergelijke.
zei heeft een jaar geleden tegen ons gezegd met VOLLE overtuiging dat ze een ufo heeft gezien, een rat van 2 meter lang, aliens heeft gezien,... verder is ze er ook van overtuigd dat haar zoon verkracht is geweest door een alien.

toffe lerares hoor :applause:
:lol:

w00tw00t

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Misschien je fantasie, ik zeg maar wat ? ;)

Een mens kan dingen zien die er niet zijn hoor; of wat dacht je dat hallucinaties/waanbeelden zijn ?

betwijfel da, hadde het toen met 4 man gezien
allemaal zelfde halucinaties tegelijkertijd krijge zou zeer raar zijn
en je moet me ook nie probere te overtuige da et bullshit is. Dat is het mss voor u maar niet voor mij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan