Archief - Stand up comedy

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RaGeR

Legacy Member
Als ge maar niet zo onnozel histerisch probeert te doen zoals diene onnozelaar van ne Wim Helsen.

kisthechef

Legacy Member
Wat is U bedoeling?

Grappen waar ge echt moet over nadenken, actualiteitsgrappen, 'zegt die beer tegen dat schaap...'-moppen?

Dieleman_F

Legacy Member
RaGeR zei:
Als ge maar niet zo onnozel histerisch probeert te doen zoals diene onnozelaar van ne Wim Helsen.

Ooit al zijn volledige (en geniale!) show heden soep gezien, en niet zijn stom gebrabbel op comedy casino?

Want dan zou je weten hoe hilarisch wim helsen is!

RaGeR

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Ooit al zijn volledige (en geniale!) show heden soep gezien, en niet zijn stom gebrabbel op comedy casino?

Want dan zou je weten hoe hilarisch wim helsen is!

Eerlijksheidshalve moet ik bekennen van niet :). Maar als ik da gebrabbel op CC zie, dan is men goesting al over.

Dieleman_F

Legacy Member
RaGeR zei:
Eerlijksheidshalve moet ik bekennen van niet :). Maar als ik da gebrabbel op CC zie, dan is men goesting al over.

De mijne ook, maar heden soep is schitterend, ik lag constant plat, beste comedy act van een belg die ik al ooit gezien heb, het aanraden waard :)

Skoran

Legacy Member
Ge wilt stand up comedian worden maar ge laat uw show schrijven door iemand anders .... :s

Dieleman_F

Legacy Member
Skoran zei:
Ge wilt stand up comedian worden maar ge laat uw show schrijven door iemand anders .... :s

Hij zegt toch duidelijk helpen, waar niets mis mee is, of denk je dat geert hoste (niet dat hij grappig is :p) alles zelf doet?

Een second opinion is imo een goed idee als beginner :p

>P>Barney

Legacy Member
gisteren heden soep gezien en ik vond sommige stukken echt goed.
Zag trouwens tijdens de aftiteling dat hij niet alleen de teksten heeft geschreven.

De meeste schrijven wel zelf denk ik, andere schrijven dan samen met iemand anders.

@ kisthechef: Het mag wat absurd zijn, alledaags (beetje gunter lamoot achtig)

Gromme

Legacy Member
Je moet al eerst weten, en normaal gezien weet je zoiets meteen, welke richting je uit wil gaan met de comedy in je act. Daaruit komt alles met alles belangrijkste....onderwerpen... over wat en hoe.

Stand-up, is als je het goed wilt doen, niet makkelijk en heel intensief.

XoN`-

Legacy Member
euhr dacht dat al die stand-up comedians theaterschool achter de rug hebben?

MaXiMo

Legacy Member
Dane Cook vin'k ook teh pwnage ^^. Op break.com is er een afdeling met al filmkes van em.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan