Archief - spel van Zita en GVA

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chosen1

Legacy Member
ik kreeg zonet een mail van mijn nonkel over dit spel dus ik speel dit spel de 3 keren dat ge het zo kunt spelen. na die derde keer heb ik door welke eieren ik moet hebben dus ik speel het een vierde keer!

nu blijkt dat ge 2 eieren kunt stuk schieten maar het derde verspringt altijd als ge er op klikt! dit komt bij mij toch wel vrij oneerlijk over!

anderen die het willen proberen (en mij het Philips media center + station willen doneren):

http://messagent1.telenet.be/optiex...ink&utm_content=indekijker&utm_campaign=pasen

scipicore

Legacy Member
heb het ook al gemerkt, ook een 20-tal keer gedaan, altijd het zelfde.. pure afzetterij imho, waste of my time

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Ik heb vreemd genoeg altijd 2x dezelfde prijs, maar de 3de is anders :p

_DM_

Legacy Member
Same here.
Bij mij is het altijd hetzelfde: eerst dat ei dat op een voetbal lijkt en dan dat ei met bovenaan de Italiaanse kleuren, ALTIJD 2X een Plasma TV.
En als je op een derde ei klikt verandert het snel...
Pure afzetterij.

Dreamchaser

Legacy Member
Hoe kan iets waar je niet voor moet betalen nu afzetterij zijn?

GhO$T

Legacy Member
Als je echt geloofde dat je met zo'n simpel spelletje direc prijzen van duizenden euro's zou binnen halen, dan ben je niet misleid maar ben je gewoon extreem naïef :tongue: hou u toch gewoon niet bezig met zo'n tijdverspilling.

warthie

Legacy Member
De 1ste keer dat ik da spel speelde verscheen er zelfs wat er in welk ei zat dmv een kaderke erboven. Bon, 2 keer op ne LCD TV geschoten dus, maar bij de 3de keer kwam er ook ineens een ander ei voorgesprongen en had ik dus het verkeerde beet. Dat het kaderke boven die eieren verscheen, heb ik daarna ni meer voorgehad. Ni dat ik het nu nog speel :ironic:

Starrk

Legacy Member
Dr.White widow zei:
nu is de vraag, mag da? :)

Ik vermoed van niet?

Ik vind het eerlijk gezegd enorm zwak en laag bij de grond.

en toch hebben ze dit:

1. Peter Horemans uit Lier MP3 speler 04/04/2007
2. Astrid Nijs uit Nieuwpoort MP3 speler 04/04/2007
3. Jeroen Van Neck uit Korbeek-dijle MP3 speler 04/04/2007
4. An Jamers uit Hasselt MP3 speler 04/04/2007
5. Jean-Pierre Sols uit Zeebrugge Digitaal Photoframe 04/04/2007
6. Eddy Vercruyce uit Maldegem Home Cinema 04/04/2007

7. Bram Van Gyseghem uit Heldergem MP3 speler 05/04/2007
8. Veronique Colsaerts uit Overijse LCD TV 20" 05/04/2007
9. Werner Wellens uit Vorselaar MP3 speler 05/04/2007
10. Tessa Verstraete uit Zedelgem MP3 speler 05/04/2007
11. Dimitri Smedts uit Draagbare DVD speler 05/04/2007

12. Walter Gérard uit MP3 speler 06/04/2007
13. Lotte Govaert uit MP3 speler 06/04/2007
14. Frederick Ingels uit Gent MP3 speler 06/04/2007
15. Frederic Mariën uit Niel Wireless music center en station 06/04/2007
16. Remi Erpels uit Arendonk Draagbare DVD speler 06/04/2007

17. Tania Bohez uit Zuidschoten MP3 speler 07/04/2007
18. Sarah Bougeria uit Borgerhout MP3 speler 07/04/2007
19. Eline Camerlinck uit MP3 speler 07/04/2007
20. Morien Fierens uit Duffel MP3 speler 07/04/2007
21. Annie Bessems uit Buggenhout Wireless music center en station 07/04/2007

22. Kris Schepers uit Lommel MP3 speler 08/04/2007
23. Frank Olaerts uit Meeuwen MP3 speler 08/04/2007
24. Daniel Devos uit Wambeek MP3 speler 08/04/2007
25. Christele Verlinde uit Oostende Photoframe 7inch 08/04/2007
26. Hilda Verbelen uit Wijgmaal Home Cinema 08/04/2007

27. Evi Hendrieckx uit Schilde MP3 speler 09/04/2007
28. Marcel Verdyck uit Zoersel MP3 speler 09/04/2007
29. An Koppen uit Melsele MP3 speler 09/04/2007
30. Karin Henne uit Sint-Niklaas MP3 speler 09/04/2007
31. Alain Floru uit Ternat Photoframe 7inch 09/04/2007
32. Veronique Maertens uit Roeselare Draagbare DVD speler 09/04/2007

33. Els Camelbeke uit Kortrijk MP3 speler 10/04/2007
34. Gunther Vancampenhout uit Alken MP3 speler 10/04/2007
35. Faber Michaël uit Schelle MP3 speler 10/04/2007
36. Anne Hulstaert uit Brasschaat Photoframe 7inch 10/04/2007
37. Veerle Groenen uit Mol Home Cinema 10/04/2007

38. Ludo Vanlooy uit Wilrijk MP3 speler 11/04/2007
39. Nathalie Willems uit Beringen MP3 speler 11/04/2007
40. Tisha Lejeune uit Ekeren MP3 speler 11/04/2007
41. Manuel Moons uit Koersel-Beringen MP3 speler 11/04/2007
42. Lena Lagast uit Wuustwezel Photoframe 7inch 11/04/2007
43. Jacqueline Welkenhuyzen uit Lanaken LCD TV 20" 11/04/2007

Een lange lijst van zogezegde winnaars.

-Helld0g-

Legacy Member
das me al die spellekes zo

er was overlaatst ook ene op HLN.be, en mn pa maar blijven zn tijd daaraan verspelen.
Kijk oeveel mensen er gisteren gewonnen hebben zei hem dan!

volgens mij puur bedrog

Cash

Legacy Member
GhO$T;8490944 dan ben je niet misleid maar ben je gewoon extreem naïef :tongue: [/QUOTE zei:
Idd


En of ge nu op die bepaalde eieren klikt of niet, das toch volledig randomn....dus wat zou daar oneerlijk aan zijn, in die eieren zit geen systeem ofzo ze.

X1RON

Legacy Member
jup same here, ge moet da spel eens downloaden met flashget, dan kunt ge zo vaak proberen als ge wilt zonder emailadressen in te vullen.
volgens mij maakt ge kans als ge eerst 2 eikes schiet (met dezelfde prijs) en het 3de pas schiet als het 4de er niet is (dan is de kans dat het 4de ei als volgende spawnt na het 3de) Ma kheb de moet al lang opgegeven ;)

X1RON

Legacy Member
BelgianTiger_6 zei:
Idd


En of ge nu op die bepaalde eieren klikt of niet, das toch volledig randomn....dus wat zou daar oneerlijk aan zijn, in die eieren zit geen systeem ofzo ze.

ohjawel ;) probeer eens: blauw, lichtroze, & die oranje met de sterrekes op :)

UnD3RD0G

Legacy Member
ik heb fake adressen ingegeven, om te kunnen blijven testen, maar tis a load of crap

dendaak

Legacy Member
joenge, dat moet zelfs niet, gewoon als ge gedaan hebt backspace, toets, en ge kunt opnieuw:p maar het macheert NIET

Starrk

Legacy Member
En die winnaars dan? Puur fictief in een lijst geplaatst? Boerenbedrog by Telenet :')

De wedstrijd wordt georganiseerd door Telenet Media en Concentra Media., waarvan de maatschappelijke zetels respectievelijk gevestigd zijn te Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen en Herckenrodesingel 10, 3500 Hasselt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan