moXob
Legacy Member
kk, ik heb dus een probleem ..
Ik geraak bijna tot helemaal niet wakker 's morgens.
Heb 2 wekkers waarvan zo nen oude die ge moet opwinden ma hij is wel enorm luid.
Ik slaap door alle 2 door =s
Ik slaap genoeg .. meestal 8 uur per nacht, en t'is precies hoe kouder het wordt hoe moeilijker het wordt om op te staan ..
Iemand enige ideën ?
Ik geraak bijna tot helemaal niet wakker 's morgens.
Heb 2 wekkers waarvan zo nen oude die ge moet opwinden ma hij is wel enorm luid.
Ik slaap door alle 2 door =s
Ik slaap genoeg .. meestal 8 uur per nacht, en t'is precies hoe kouder het wordt hoe moeilijker het wordt om op te staan ..
Iemand enige ideën ?






Gelukkig woon ik niet alleen. Een menselijke wekker werkt nog altijd het beste en is ook een pak leuker om mee wakker te worden