Archief - sigarettenrook

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Zijn dat nu maar mijn gedachtes of is het ongelofelijk toeval dat sigarettenrook vrijwel altijd in de richting gaat van een niet-roker?

Of is er hier mss wel een verklaring voor? :p

GroovyBeatsss

Legacy Member
T€RM!N4T0R;7895477 zei:
Zijn dat nu maar mijn gedachtes of is het ongelofelijk toeval dat sigarettenrook vrijwel altijd in de richting gaat van een niet-roker?

Of is er hier mss wel een verklaring voor? :p
Is me ook al opgevallen :p Als roker vind ik dit dus zeer ambetant.
Ik respecteer andere mensen volledig dat zij niet tegen de rook kunnen ofzo, dus zal ik er ofwel zeer goed op letten, ofwel niet roken ;)

Mja soms is da precies of die een sigarettenrook magneet hebben ofzo:D

ComputerVISTA

Legacy Member
Lol, heb da ook al gemerkt, waar ik ook ga zitten, mijn rook gaat altijd richting diegene die niet rookt :p

ElBramo

Legacy Member
Lol, dat is de wet van murphey. Je let er gewoon meer op wanneer je sigarettenrook waarneemt. Al die keren dat die rook niet naar je toekomt merk je niet op.

lttuvix

Legacy Member
rook verplaatst zich mee met de lucht, rook verplaatst zich niet richting niet rokers, tis nie da da zon zender heeft he :p

T€RM!N4T0R

Legacy Member
lttuvix zei:
rook verplaatst zich mee met de lucht, rook verplaatst zich niet richting niet rokers, tis nie da da zon zender heeft he :p

En toch....

Waar daj ook zit, t lijkt echt dat de rook zich naar een niet-roker verplaatst.
Of ben ik nu heel zot aant komen en beeld ik et me maar in? :crazy:

Chickenlal

Legacy Member
ik vind da zo ambetant alsk aant roken ben en die rook gaat naar een niet roker. Dan heb ik het niet over de rook die ik uitblaas want dat blaaz ik altijd naar boven, maar over de rook die uit u sigaret komt

T€RM!N4T0R

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
ik vind da zo ambetant alsk aant roken ben en die rook gaat naar een niet roker. Dan heb ik het niet over de rook die ik uitblaas want dat blaaz ik altijd naar boven, maar over de rook die uit u sigaret komt
Tis ook vooral die rook die ik bedoel.

En tis nu toch ook niet dat er binnenshuis veel tocht is.
Drydope zei:
Ja.

(too short)

Dat kan natuurlijk ook.

warre

Legacy Member
zal zijn zoals osmose hé.

de roker heeft teveel rooklucht rond zich, en de nietroker te weinig. En de lucht verplaatst zich naar de niet roker.

Anvilke

Legacy Member
kheb ook altijd da probleem...telkes as m'n lief naast me zit met haren sigaret komt die rook mij aanvallen...wreed irritant...ondertussen weet m'n lief dat ze haren sigaret zo ver mogelijk van mij moet houden :D

PapaGanz

Legacy Member
Die rook gaat gewoon alle richtingen uit jongens, je concentreert je teveel op de niet roker :p

Ssup

Legacy Member
Omdat rokers erop letten dat ze de rook zelf niet in hun gezicht krijgen en de rook van hun wegblazen.Ook draaien ze hun hoofd altijd met de wind mee aangezien rook in uw ogen pikt.Ook voor rokers.

Kzeg maar iets he maar dat zou wel kunnen meespelen.

TheCrow7

Legacy Member
Anvilke zei:
kheb ook altijd da probleem...telkes as m'n lief naast me zit met haren sigaret komt die rook mij aanvallen...wreed irritant...ondertussen weet m'n lief dat ze haren sigaret zo ver mogelijk van mij moet houden :D

Ik snap niet hoe een roker en niet-roker lekker kunnen kussen. Ik bedoel maar, toen ik een periode niet rookte was een stinkende rokersmond niet echt appetijtelijk.

Blanco

Legacy Member
De zoveelste rokers bashing thread... vermomd in een wetenschapsthread.

Avondland

Legacy Member
Sigarenrook of pijprook is in feite nog erger dan een gewone sigaret. Ik kan dan gewoon een tijdje niet inademen vanwege de stank.

Toch een vraagje aan rokers die voorheen al vonden dat sigarettenrook afgrijselijk stonk: waarom beginnen indien je wist dat je 'uitlaat' enorm zou stinken?

a242050

Legacy Member
Blanco zei:
De zoveelste rokers bashing thread... vermomd in een wetenschapsthread.

Ja, idd.
Maar geef toe voor een niet-roker is dat wel super irritant...

Anvilke

Legacy Member
TheCrow7 zei:
Ik snap niet hoe een roker en niet-roker lekker kunnen kussen. Ik bedoel maar, toen ik een periode niet rookte was een stinkende rokersmond niet echt appetijtelijk.

Ik smaak noch ruik daar niks van nochtans...komt wss doort feit dat ik al zo goed als heel m'n leven gewend ben van in rokersomgeving te zitten?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan