EclipX
Legacy Member
Een paar dagen geleden, had ik op kapaza een advertentie gezet, over een ipod nano die ik wou verkopen, gisteren kwam die kerel en biedde 100€, en dat was goed, dus ik die verkopen aan die kerel.
Nu krijg ik vandaag een mailtje:
Ikzelf ben 100% zeker, dat die iPod perfect werkt, en dat ik net toen ik het verkocht zelf nog eens getest hebt, dus het is gewoon onmogelijk dat het kapot is.
Volgens mij weet die kerel gewoon niet hoe hij er muziek opzet want het is een nogal "ouder" persoon. En zoals je misschien weet is iTunes & iPod wat omslachtig, als het gaat met muziek overzetten.
Heeft die man het recht om zijn geld terugtevragen? Want er is niks ondertekent, geen contract, niks. En ik ben zeker, dat bij de verkoop, alles 100% werkte.
Wat moet ik doen? Want morgen komt hij "zogezegd" af...
Nu krijg ik vandaag een mailtje:
Kan geen muziek op de ipod zetten,
ik breng hem morgenvroeg terug !
Ik moet mijn geld terug hebben!
Ikzelf ben 100% zeker, dat die iPod perfect werkt, en dat ik net toen ik het verkocht zelf nog eens getest hebt, dus het is gewoon onmogelijk dat het kapot is.
Volgens mij weet die kerel gewoon niet hoe hij er muziek opzet want het is een nogal "ouder" persoon. En zoals je misschien weet is iTunes & iPod wat omslachtig, als het gaat met muziek overzetten.
Heeft die man het recht om zijn geld terugtevragen? Want er is niks ondertekent, geen contract, niks. En ik ben zeker, dat bij de verkoop, alles 100% werkte.
Wat moet ik doen? Want morgen komt hij "zogezegd" af...



), ma is overzetten via itunes de enigste manier? want tot nu toe weiger ik itunes te gebruiken omdak dan al m'n wma nummers moe omzetten naar .aac (en aangezien dak tamelijk veel wma heb staan door cd's te rippen via wmp, bennek daar nie zo happig op...), kan een ipod feitelijk wma afspelen?