Sephiroth
Legacy Member
ik zou eens graag weten wie van jullie op jullie muispols een rooie plek staan hebben van teveel achter uw computer te zitten en constant met uw pols op die muismat te zitten
van mij is er namelijk al een soort eeltplek ontstaan, omdat ik een polsband dragen terwijl ik achter mijn pc zit irritant vind
van mij is er namelijk al een soort eeltplek ontstaan, omdat ik een polsband dragen terwijl ik achter mijn pc zit irritant vind



geen zeer ofzo hoor 