Archief - Modder

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Defees

Legacy Member
greetz

Chrisotomos komt er aan, en ik zou graag er voor zorgen dat "onze" 2 favoriete leerkrachten het tegen elkaar opnemen in een moddergevecht...


nu het opblaaszwembad hebben we al... hoe komen we nu het beste aan modder?

VinceFeet

Legacy Member
*DeFees* zei:
greetz

Chrisotomos komt er aan, en ik zou graag er voor zorgen dat "onze" 2 favoriete leerkrachten het tegen elkaar opnemen in een moddergevecht...


nu het opblaaszwembad hebben we al... hoe komen we nu het beste aan modder?

Zand en Water misschien? Of bestellen op Ebay? :unsure:

En bent gij zeker dat die leerkrachten dat gaan waarderen? :crazy:

Defees

Legacy Member
joa L.O. leerkracht en Biologie, en die komen kei goe overéén met elkaar :p maar is zand en water ni te "slap" ?, iets met potgrond dacht k , maar kwee ni ?

Ali_

Legacy Member
Zie maar da ge het een beetje deftig houdt zoda ge achteraf geen spijt hebt van uw daden.
Onze chrysostomos is tot een ramp uitgedraair :D
Eerst en vooral zijn er enkele maten in de school binnen gedrongen => in de klassen stoelen en banken verzet en in de gangen gezet enzo=>nog vrij onschuldig. Maar dan een groepke van 3 man (voor de rest niemand die er iets mee te maken had) dringen schoolgebouw binnen (alles 's nachts hé) en spuiten alle brandblusappareten leeg in de gangen en de klassen => maar echt in ELKE klas => wij komen 's morgens aan verkleed en wel, kleine rotkinderen hun haren vol kleur aant spuiten en daar staat een groepke leerkrachten, woedend, maar echt zo woedend heb ik ze nooit gezien. :s
WIE HEEFT DA GEDAAN? roepen die, helemaal hysterisch => sturen ons binnen, en da was echt een ramp, alles schuim en stof, ademhalen ging zelfs nie. Aanvankelijk kon ik er nog mee lachen, maar dan:
Chrysostomos afgelast=>maar echt alles afgelast. Rotte kinders van 1ste tot 5e mogen naar huis en wij? Wij mochten kuisen :)
oh het was een rotte dag, al onze ideëen kapotgemaakt :cry:
uiteindelijk hebben we na het vloeken en kuisen nog een leuke chrysostomos gehad, verkleed gaan eten en bowlen en daarna natuurlijk feesten!!
Maar toch, het was een rotte dag en chrysostomos op groenendaalcollege is voor eeuwig verpest :)
Dus iedereen die plannen heeft=>hou het ietofwat rustig en verpest ulle eigen dag nie ;)

Anvilke

Legacy Member
zo'n zakken potgrond uit aveve ( of ander tuincentrum ) en water ? met ietske meer water as potgrond?

deathsythe

Legacy Member
modder volgens mij idd ook gewoon potgrond en water, maar niet te veel en niet te weinig,

lol at chrysostomos, das den eerste keer dannek da oor, ma kveronderstel dat het over d' 100 dage gaat :), ik kijk er ook alvast naar uit, iemand anders nog leuke ideeen om te doen die dag? :)

edit:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Modder ;)

JQHNNY

Legacy Member
Ali_ zei:
Zie maar da ge het een beetje deftig houdt zoda ge achteraf geen spijt hebt van uw daden.
Onze chrysostomos is tot een ramp uitgedraair :D
Eerst en vooral zijn er enkele maten in de school binnen gedrongen => in de klassen stoelen en banken verzet en in de gangen gezet enzo=>nog vrij onschuldig. Maar dan een groepke van 3 man (voor de rest niemand die er iets mee te maken had) dringen schoolgebouw binnen (alles 's nachts hé) en spuiten alle brandblusappareten leeg in de gangen en de klassen => maar echt in ELKE klas => wij komen 's morgens aan verkleed en wel, kleine rotkinderen hun haren vol kleur aant spuiten en daar staat een groepke leerkrachten, woedend, maar echt zo woedend heb ik ze nooit gezien. :s
WIE HEEFT DA GEDAAN? roepen die, helemaal hysterisch => sturen ons binnen, en da was echt een ramp, alles schuim en stof, ademhalen ging zelfs nie. Aanvankelijk kon ik er nog mee lachen, maar dan:
Chrysostomos afgelast=>maar echt alles afgelast. Rotte kinders van 1ste tot 5e mogen naar huis en wij? Wij mochten kuisen :)
oh het was een rotte dag, al onze ideëen kapotgemaakt :cry:
uiteindelijk hebben we na het vloeken en kuisen nog een leuke chrysostomos gehad, verkleed gaan eten en bowlen en daarna natuurlijk feesten!!
Maar toch, het was een rotte dag en chrysostomos op groenendaalcollege is voor eeuwig verpest :)
Dus iedereen die plannen heeft=>hou het ietofwat rustig en verpest ulle eigen dag nie ;)

welke school wasda :D

SilentSpring

Legacy Member
JQHNNY zei:
welke school wasda :D

groenendaalcollege volgens Ali z'n post:unsure:

Btw, Ali, gijle hebt chance gehad, wij mochten niemeer op de lagere jaren tekenen en doen. Toen ik in't 1ste zat werden we volgeschreven, dat was het laatste jaar dat ze da nog mochten doen.:sad:

Ali_

Legacy Member
JQHNNY zei:
welke school wasda :D

groenendaalcollege merksem :D da was nog eens een school. De leerkrachten haten ons=>zelfs leerkrachten die hebben afgehaakt om mee te gaan op italiëreis omwille van chrysostomos en omwille van de mediterrane avond. da was nog eens nen avond :D

Ali_

Legacy Member
Den Freddie zei:
groenendaalcollege volgens Ali z'n post:unsure:

Btw, Ali, gijle hebt chance gehad, wij mochten niemeer op de lagere jaren tekenen en doen. Toen ik in't 1ste zat werden we volgeschreven, dat was het laatste jaar dat ze da nog mochten doen.:sad:

dé chance heeft nie lang geduurd, een 15-tal minuten :) daarna mochten al die kindere naar huis en wij kuisen :)

gigase

Legacy Member
Den Freddie zei:
groenendaalcollege volgens Ali z'n post:unsure:

Btw, Ali, gijle hebt chance gehad, wij mochten niemeer op de lagere jaren tekenen en doen. Toen ik in't 1ste zat werden we volgeschreven, dat was het laatste jaar dat ze da nog mochten doen.:sad:

blijkbaar heb je he niet volledig gelezen, twas afgelast GDVDM (zat ook in dat jaar) dus alleen de kindjes die eel vroeg waren konden we nog wa bekladden (hmm daar ging men slagroom :evil: ) daarna werden we binnen in et schoolgebouw gebracht en konden we gdvdm eel de voormiddag kuisen :ironic:

Ali_

Legacy Member
gigase zei:
blijkbaar heb je he niet volledig gelezen, twas afgelast GDVDM (zat ook in dat jaar) dus alleen de kindjes die eel vroeg waren konden we nog wa bekladden (hmm daar ging men slagroom :evil: ) daarna werden we binnen in et schoolgebouw gebracht en konden we gdvdm eel de voormiddag kuisen :ironic:

en een deel van de namiddag, ik vergeet die uren nooit.

SilentSpring

Legacy Member
gigase zei:
blijkbaar heb je he niet volledig gelezen, twas afgelast GDVDM (zat ook in dat jaar) dus alleen de kindjes die eel vroeg waren konden we nog wa bekladden (hmm daar ging men slagroom :evil: ) daarna werden we binnen in et schoolgebouw gebracht en konden we gdvdm eel de voormiddag kuisen :ironic:

jup da hebbek gelezen, spijtig natuurlijk.
Ma 'k had miss beter gezet dat ge toch vo die 10min kunnen kladden hebt.

Bij ons was't enkel ne showke van een goe uur, daarna ontbijt + film, daarna gaan eten in't stad met de klas en 's middags dan nog een soort 'swingpaleis'.
Alles in discostijl, het echte feestje was eiglijk 's morges vroeg en 's avonds laat.
Ma soit, we zijn die gast z'n thread aan't hijacken

Dieleman_F

Legacy Member
Bij ons mag je niets tijdens 100 dagen en ieder jaar wordt het zwakker en zwakker :doh:

joriske18

Legacy Member
Ik mag ni klagen want ik kon vroeger naar huis :D, ik zat int 5de
maar dees jaar gaan we het wa braver houden ;)

Maar toch, het was een rotte dag en chrysostomos op groenendaalcollege is voor eeuwig verpest
da valt goe mee zene, ze zeggen alleen da we geen 'stomme' dingen mogen doen.

Ricewind

Legacy Member
ik heb vrijdag ook chrysostomos gehad wij hadden eerst ontbijt in een lokaal café (spek & eieren); daarna de klein mannen een beetje ambeteren volstempelen en laten touwtjesprinen enzo niks overdreven want dat mocht absoluut niet; daarna academische zitting toen show gegeven voor 1-5 daarna bowlen, cinema, en savonds nog eten met cantus en daarna feesten int dorp echt zalige dag en niemand had echt het varken uitgehangen dus tis plezanter als ge u gewoon amuseert dan als er een paar "stoere mannen" het voor iedereen verkloten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan