Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gavin zei:Ik moet hoebepaald geen bloemen hebben.
Vettige metroseksuele verkoopstruccen tegenwoordig.
²jan1978 zei:Nog nooit bloemen gehad en moet er ook geen hebben, inderdaad een beetje aan de nichterige kant om als man te ontvangen.

.drieskeuh zei:²
Ik vind bloemen vaak zelfs niet mooi![]()
ByTEsPaWn zei:Ik denk dat mannen over het algemeen liever een functioneler cadeau krijgen dan bloemen. Dat is waarschijnlijk zelfs genetisch te verklaren.

ByTEsPaWn zei:Ik denk dat mannen over het algemeen liever een functioneler cadeau krijgen dan bloemen. Dat is waarschijnlijk zelfs genetisch te verklaren.
Virago zei:Tis het gedacht dat telt he. Deel de vreugde!
