Archief - Louis Vitton-petjes fake?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*trust*

Legacy Member
Klopt het dan er geen ECHTE petjes bestaan van Louis Vitton en dat die grotendeels fake zijn die je ziet als je bv nu es over de Meir loopt???

pinchebot

Legacy Member
dat klopt en het zelfde voor die zakskes allemaal fake.. de echte zijn echt wel te duur.

Starrk

Legacy Member
Ik heb ook gehoord dat er zo van die fake topictitels bestaan, niet normaal zeg! zo onduidelijk.

Arifiene

Legacy Member
Hm, niet al die zakjes zijn fake (ok, 98% wel).
Ik heb een echte :p (gekocht voor 120$ in een uitverkoop op de luchthaven in Singapore). Dezelfde kost iets van een €300 als je hem 'normaal' wil kopen (en nee da zou'k nooit doen :p), tis zo'n kleintje (10 op 20cm ongeveer).
ohja: en tis Louis VUitton

Toxic!

Legacy Member
toch geen kwaliteitsverschil van zoveel geld, ge betaalt voor de naam als ge zoiets koopt.

blijft natuurlijk wel belachelijk om zoiets fake te kopen... maar ik kan er ook ni helemaal bij om het echte te kopen :) ... maar ik geef dan weer geld uit aan andere dingen (gitaar bv)

Arifiene

Legacy Member
Toxic! zei:
toch geen kwaliteitsverschil van zoveel geld, ge betaalt voor de naam als ge zoiets koopt.

blijft natuurlijk wel belachelijk om zoiets fake te kopen... maar ik kan er ook ni helemaal bij om het echte te kopen :) ... maar ik geef dan weer geld uit aan andere dingen (gitaar bv)

ik zeg niet dat het kwaliteitsverschil ZO veel geld moet kosten eh, ik zeg gwn dat er duidelijk wel 1 is
mijns inziens kunnen ze die tassen voor 250 euro ook wel verkopen, ipv 1000
maar dan ga je die 'exclusiviteit' niet meer hebben, waar de meesten ook wel voor betalen (en kom niet af van 'das ni exclusief want iedereen heeft ne fake' => de meest succesvolle en gegeerde/exclusieve merken worden gekopieerd :))

DBK

Legacy Member
klakjes van louis vuitton bestaan niet, heb het hier nog al eens gezegd weet alleen ni meer welke thread :p

Starrk

Legacy Member
Arifiene zei:
ik zeg niet dat het kwaliteitsverschil ZO veel geld moet kosten eh, ik zeg gwn dat er duidelijk wel 1 is
mijns inziens kunnen ze die tassen voor 250 euro ook wel verkopen, ipv 1000
maar dan ga je die 'exclusiviteit' niet meer hebben, waar de meesten ook wel voor betalen (en kom niet af van 'das ni exclusief want iedereen heeft ne fake' => de meest succesvolle en gegeerde/exclusieve merken worden gekopieerd :))

Geef mij maar exclusiviteit in beschikbaarheid ipv. kosten :p

Zoals mijn schoenen! Ik weet maar zeer weinig mensen die ze hebben (ze zijn niet lelijk, echt niet) omdat er gewoon zo weinig winkels zijn die ze verkopen.

NinjaTune

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik heb een echte :p (gekocht voor 120$ in een uitverkoop op de luchthaven in Singapore)

zeker van dat het een echte is? het lijkt me hoogstonwaarschijlijk dat louis vuitton hun gerief ten eerste al verkoopt op een luchthaven, dan nog in singapore en zo'n dingen worden sowieso quasi niet afgeprijsd, uitverkoop of niet.. ;p het kan natuurlijk wel ma het lijkt me toch ook niet zuiver op de graad.

NinjaTune

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Dat is het net, voor velen maakt enkel het al dan niet fake logo meer uit dan de kwaliteit.

voor velen? voor de meesten zou ik zo zeggen..

GhO$T

Legacy Member
gentille zei:
echt of namaak wat maakt het uit, imo niet veel
behalve dat het extreem belachelijk is om te lopen opvallen met uw fake gerief dat van even goei kwaliteit is als een pruts van 5euro uit den zeeman...

fraCk

Legacy Member
GhO$T zei:
behalve dat het extreem belachelijk is om te lopen opvallen met uw fake gerief dat van even goei kwaliteit is als een pruts van 5euro uit den zeeman...
als gij zoveel wilt neerleggen voor een echte.. doe maar dan :x
die zijn belachelijk duur

GhO$T

Legacy Member
fraCk zei:
als gij zoveel wilt neerleggen voor een echte.. doe maar dan :x
die zijn belachelijk duur
Ik zeg toch nergens dat je de echte moet kopen, tuurlijk zijn die dingen belachelijk duur voor iedereen met een normaal inkomen. Ik zeg gewoon dat het belachelijk is om met dat merk te willen rondlopen als je er niet voor kan/wil betalen...

Shyheim

Legacy Member
Heb 'k in ieder geval nog niks officieels van gezien, van die klakskes. Mutsen wel, zoals van Armani bvb, maar de klakskes daarvan heb ik alleen nog maar in Frankrijk gezien. :)

Waarom associeer je dat met randgevallen van de maatschappij, KidC, is toch gewoon een pet? :wtf:
Ik heb een klakske van Lacoste, maar ik zie er in de verste verten nog niet uit als die de puta madre-kletten met hun oorringske en weet ik wat

[TFT]Poky

Legacy Member
LexiC zei:
zeker van dat het een echte is? het lijkt me hoogstonwaarschijlijk dat louis vuitton hun gerief ten eerste al verkoopt op een luchthaven, dan nog in singapore en zo'n dingen worden sowieso quasi niet afgeprijsd, uitverkoop of niet.. ;p het kan natuurlijk wel ma het lijkt me toch ook niet zuiver op de graad.

Dit is wel vrij dikke zever hoor, in duty free zijn regelmatig winkels van bekende merken.

Plus bekende merken doen ook vrij veel sales hoor, alleen in belgië blijft het pokkeduur. Ga maar eens naar outlets in de Vs daar kunde met gemak calvin klein jeans kopen in een echte calvin klein winkel voor 20 €.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan