m1dnight
Legacy Member
Zoals de topic zegt, ik ben dus mijn linker wijsvinger verlore zaterdag, door een dom ongeluk me een tafelzaag. Ik struikelde over mijne hond en ik wou er naast stappe enja..
Nu is mijn vraag zijn er mense die ook ooit moesten leren typen met 1 vinger minder? want ik zie er eerlijk gezegd tegenop, typen, gamen(is gwn zo..)..
grtz, m1D
Nu is mijn vraag zijn er mense die ook ooit moesten leren typen met 1 vinger minder? want ik zie er eerlijk gezegd tegenop, typen, gamen(is gwn zo..)..
grtz, m1D
kzou eig wel es willen weten of da vree veel zeer doet,als da er zo plots af is (er is wss een verschil tussen bv langzaam eraf zagen en zoals jij het voorhad). En kon het er niemeer aangezet worden?
voor mij is het verliezen van een orgaan of lichaamsdeel toch wel het ergste wat mij zou kunnen overkomen. My condolences


das nog freakier,zo da eerst nie doorhebben da uw vinger eraf hebben 