-RaZoR-
Legacy Member
Ok, zojuist telefoon gehad dat ik er niet door ben voor men herexamens
(1) 70% voor frans
(2) 46% boekhouden
(3) 45% wetgeving
nu wil ik volgend jaar op leercontract gaan omdat ik geen zin meer heb om voor schoolbanken te zitten, het heeft me geleerd dat ik niet gemaakt ben voor hele dagen voor een bankje te zitten.
(kom aub niet af met replies van: had meer geleerd, want ik heb dat effectief wel gedaan, doe je het toch zal ik je reporten... just that you know)
iemand tips en ervaringen ivm leercontract?
(1) 70% voor frans
(2) 46% boekhouden
(3) 45% wetgeving
nu wil ik volgend jaar op leercontract gaan omdat ik geen zin meer heb om voor schoolbanken te zitten, het heeft me geleerd dat ik niet gemaakt ben voor hele dagen voor een bankje te zitten.
(kom aub niet af met replies van: had meer geleerd, want ik heb dat effectief wel gedaan, doe je het toch zal ik je reporten... just that you know)
iemand tips en ervaringen ivm leercontract?


