Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boogje zei:heb dat ook als ik een lange tijd ni gesport heb en plots toertjes moeten lopen...dan krakt da zo telkens als ge uw been buigt bij het lopen :'-).
niks ergs aan imo.
ps : maar mijn knieën zijn fucked up sinds een voorval int 4de leerjaar![]()


das minder.exorr zei:pfff, ik haat et he, mijn kaakbeen is ook al uit de kom -_- iedere keer ak bijt verspringet

exorr zei:maja, das echt kwnie oe irritantlik ak mijn mond wijd wil opendoen dan verspringet
![]()
hoofdschooier zei:ik maak me wel zorgen om het feit dat als ik hurk of op m'n knieën ga zitten ik met moeite rechtgeraak![]()