Archief - [Job] meer presteren per dag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Netherworld

Legacy Member
Ik ben namelijk geintresseerd in job's die meer dan 8u doen op een dag.
Bij een zelfstandige is dit dan overuren doen, al dat dit niet altijd mogelijk is.

Ik had eerder gedacht aan The Palm in Dubai 6weken van huis en 6weken ginds, al dat ik niet direct een infokanaal vind hierover. Wel heb ik al mijn CV enzo doorgemaild naar Nakheel.
Of gewoon ander werk waarbij ik een tijdje van huis ben, heb zo al rondgehoord over boorplatforms maar daarbij moet naar het schijnt al enige jaren ervaring hebben, je hebt er dan ook die deze platforms optrekken en bouwen die ook enige tijd van huis zijn.

Nu om duidelijk te zijn, zoek ik dus werk in zulke branches waarbij ik enige periodes lang kan werken en/of van huis ben.

Mijn diploma is A2 Elektrieker + getuigschrift Bedrijfbeheer

Weet iemand hier meer omtrend? of kan iemand meer meer infokanalen hieromtrend aanbieden?
Aangezien ik op de normale kanalen, JobAt, VDAB, Monster geen vacatures kan vinden hierover, maar me wel al heb willen laten informeren bij JanDeNul, Nakheel, TotalFina maar allen zonder enige respons.

Mvg

Goldrusher

Legacy Member
Besix eens proberen ?

Wel zorgen dat je tegen de warmte kan, want Dubai is héét. Bij momenten, al vanaf de lente ondraaglijk heet.

^MystiQ

Legacy Member
Goldrusher zei:
Wel zorgen dat je tegen de warmte kan

Daar wen je aan.

@Threadstarter, in plaats van mailkes te schrijven zoude beter eens langsgaan bij de bureau's van die bedrijven.

Ik weet dat jan de nul onlangs nog een grootschalige campagne voerde om veel mensen te "rekruteren". Het zou mij dus verbazen moest je daar geen werk vinden ALS je er zelf eens langsgaat :)

Boukreev

Legacy Member
Netherworld zei:
Nu om duidelijk te zijn, zoek ik dus werk in zulke branches waarbij ik enige periodes lang kan werken en/of van huis ben.

tvrouwke kreft zekers te veel, kversta da wel




(smaar e grapje e :unsure:)

Medaphoar

Legacy Member
als ge langer wilt werken per dag: brandweer
24 uur "werken" / 72uur vrij

Ik doe het nu bijna 5 jaar en zou geen andere job meer willen.
+ ge kunt u een fijne bijjob fixen en zo u loon (wa al nie slecht is) nog serieus aanvullen.

VinceFeet

Legacy Member
Medaphoar zei:
als ge langer wilt werken per dag: brandweer
24 uur "werken" / 72uur vrij

Ik doe het nu bijna 5 jaar en zou geen andere job meer willen.
+ ge kunt u een fijne bijjob fixen en zo u loon (wa al nie slecht is) nog serieus aanvullen.

Brandweerman worden is niet iedereen gegeven hé. Ik zou dat bijvoorbeeld al niet aankunnen denk ik. Ik kan niet tegen bloed en al die toestanden! :cry:

Maar voor de rest enkel en alleen maar respect voor die gasten! :bow:

bratislava

Legacy Member
Op een baggerschip bij Jan De Nul.

6 weken weg, 6 weken thuis.
De werkende weken zijn wel weken van 7 dagen, 12 uur per dag. De weken die je thuis bent loopt je loon gewoon verder. En het is nog zeer goed betaald ook.

Waldorf

Legacy Member
bratislava zei:
Op een baggerschip bij Jan De Nul.

6 weken weg, 6 weken thuis.
De werkende weken zijn wel weken van 7 dagen, 12 uur per dag. De weken die je thuis bent loopt je loon gewoon verder. En het is nog zeer goed betaald ook.

Die 2500 euro per maand mogen ze hebben voor wat ze doen...

XoN`-

Legacy Member
ok wel fucking slecht vr u gezondheid denk dan: eerst 6 weken 12u/7d werken & dan 6 weken tam zijn :p

sir oinksalot

Legacy Member
Medaphoar zei:
als ge langer wilt werken per dag: brandweer
24 uur "werken" / 72uur vrij

Ik doe het nu bijna 5 jaar en zou geen andere job meer willen.
+ ge kunt u een fijne bijjob fixen en zo u loon (wa al nie slecht is) nog serieus aanvullen.

spreekt mij anders ook wel aan, de job als brandweer, hoe ziet een werkdag er dan uit wanneer er geen oproep komt?

Anvilke

Legacy Member
bratislava zei:
Op een baggerschip bij Jan De Nul.

6 weken weg, 6 weken thuis.
De werkende weken zijn wel weken van 7 dagen, 12 uur per dag. De weken die je thuis bent loopt je loon gewoon verder. En het is nog zeer goed betaald ook.

Mijn vader heeft gewerkt bij Decloedt ( ander bagger bedrijf ) en da is perfect haalbaar idd...

gaat nu overstappen naar de nul, weet nie wrm :p

SIO

Legacy Member
mja de vraag is of hij als elektrieker iets kan die op die baggerschippen, tzou kunnen maar kvermoed dat elektriciteit eerder iets voor de lokalen is. Desnoods omscholen ofzo? Anyway als ge de site van De Nul beziet ziet ge genoeg vaccatures, nekeer rondneuzen he.

Medaphoar

Legacy Member
sir oinksalot zei:
spreekt mij anders ook wel aan, de job als brandweer, hoe ziet een werkdag er dan uit wanneer er geen oproep komt?

Uzelf wa nuttig houden met onderhoud wagenpark, sporten en tv-kijken

Netherworld

Legacy Member
Goldrusher zei:
Besix eens proberen ?

Wel zorgen dat je tegen de warmte kan, want Dubai is héét. Bij momenten, al vanaf de lente ondraaglijk heet.

- Besix? verklaar je reply.

- het is niet dat JanDeNul zo dichtbij is vanwaar ik woon. Tevens Nakheel en de anderen Drussel, Dubai...

- Een maat zit bij de brandweer, nee en bradnweer werk zie ik niet echt zitten, eerder echt 6 weken lang of laat maar zeggen een jaar lang hetzelfde, iedere dag 12u of meer presteren. En heb geen lief ;) , wat een gemak trouwens nog geen nood aan een vaste relatie en zeker niet, huisje tuintje kindje boompje schommeltje.

Gizmo_1987

Legacy Member
wat drijft je dan als ik vragen mag?
je gaat toch wel iets doen met dat geld dat je dan gaat verdienen :)
denk je fortuinen te verdienen op één jaar tijd om dan een paar jaar niets te doen?
explain ? :p

Netherworld

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
wat drijft je dan als ik vragen mag?
je gaat toch wel iets doen met dat geld dat je dan gaat verdienen :)
denk je fortuinen te verdienen op één jaar tijd om dan een paar jaar niets te doen?
explain ? :p

Nee, volledig zelfstandig te kunnen leven.
Ik ben het zat nu, vroegen/laten doordat ik nu zo werk zijn er weinig die mij willen om bij te klussen, en de rest van de dagen hier thuis te zitten, TV kijken, PC zitten is er een beetje teveel aan.
Als ik iets vind in zo'n branche, ben ik tenminste hele dagen bezig met iets, en kan ik er mijn ziel in leggen. Wat voordeliger is in de toekomst aangezien ik dan heb kunnen sparen en zelden wat uitgeven. Heb ik de mogelijkheid om zelfstandig mij een deftig huis te kunnen kopen incl wagen.
Er is toch niets dat me hier wil/kan houden. ;)

Boris Barowski

Legacy Member
gast die ik ken is nu naar dubai om als mechanieker aan de scheepsboten te werken. Zit daar nu voor 6-7 maand (eens je 6 maand daar zit, word je aan hun belastingtarief belast = 0%)

Netherworld

Legacy Member
Boris Barowski zei:
gast die ik ken is nu naar dubai om als mechanieker aan de scheepsboten te werken. Zit daar nu voor 6-7 maand (eens je 6 maand daar zit, word je aan hun belastingtarief belast = 0%)

Bij wat werkt ie?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan