Archief - Je glimlach van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Doggiedog

Legacy Member
matthi_182 zei:
Geniet je niet zoveel meer van dingen waarvoor je gewerkt hebt? Van dingen waarnaar je verlangt? Dat je na een dag/maand/jaar/jaren werken kan zeggen: "dat kan er nu wel eens vanaf"?
Dat op zich is al een grote luxe, althans voor mij.

Persoonlijk kan ik alleen maar genieten van kleine dingen. Als ik voel dat ik iets niet verdiend heb, maar toch heb/krijg, dan voel ik mij daar ongemakkelijk bij.
seconded. Zo 60 miljoen krijgen, eerlijk gezegd zou ik langs geen kanten weten wat ik ermee moet doen. Zo meteen kan ik alleen maar denken aan nadelen van dat geld, zoals uw familie en vrienden en kennissen (en dat zullen er hoogstwaarschlijk plóts véél meer zijn, want nu willen ze u natuurlijk allemaal kennen) die allemaal vinden dat ge teveel geld hebt en regelmatig eens "langskomen" om u geld af te smeken. Misschien rondreizen, maar alleen is maar alleen, en dus moet ge nog mensen vinden waarmee ge echt goed opschiet en die liefst nog doen alsof ge geen geld gewonnen hebt of er gewoon niks van afweten (met dan weer het risico dat ze dat gaan ontdekken natuurlijk).

En zoveel huizen, wat kunt ge daar in 's hemelsnaam mee doen? :wtf: Behalve allemaal kuisen? Ow ja, tegen dan hebt ge waarschijnlijk wel al een kuisvrouw/-man. Maar dan nog, gaat ge om de 2,5 maand eens verhuizen of zo? Geef mij maar gerust één kleiner, gezellig huisje, dat uitgerust is naar het aantal bewoners. En op dit ogenblik zou dat welgeteld één persoon zijn, daarbij haat ik het om bijna "verloren te lopen" in grote huizen, dus een groot huis is absoluut niet aan mij besteed. En mja, een auto is voor mij puur een vervoersmiddel, die sjieke auto's zijn wel fancy, maar ik zou er mij erg bekeken door voelen en ik val niet graag op. Dus daar hoef ik ook al niet teveel geld aan te besteden.

Flipkikker

Legacy Member
Doggiedog zei:
En zoveel huizen, wat kunt ge daar in 's hemelsnaam mee doen? :wtf: Behalve allemaal kuisen? Ow ja, tegen dan hebt ge waarschijnlijk wel al een kuisvrouw/-man. Maar dan nog, gaat ge om de 2,5 maand eens verhuizen of zo? Geef mij maar gerust één kleiner, gezellig huisje, dat uitgerust is naar het aantal bewoners. En op dit ogenblik zou dat welgeteld één persoon zijn, daarbij haat ik het om bijna "verloren te lopen" in grote huizen, dus een groot huis is absoluut niet aan mij besteed.

:wtf:
Grote huizen hebben daarom geen 1000 kamers zu :x
Moderne huizen zijn tegenwoordig open genoeg, op voorwaarde dage een goede architect onder de arm genomen hebt uiteraard.

Dees optrekje zou ik wel gerust willen kopen btw:
tham & videgard hansson arkitekts: apartment at humlegarden, stockholm

Troj

Legacy Member
Brockie zei:
Prachtig verhaal. Ik denk dat het echt extreem moeilijk moet zijn om zo'n dingen te verzwijgen... Mijn eerste uitspatting zou nen dikke audi zijn :cool:

Mijn eerste uitspatting zou veiligheidspersoneel zijn, denk ik. Als het geheim kan gehouden worden natuurlijk niet, maar als zoiets publiek raakt via de pers ofzo.

Nooby4Ever

Legacy Member
Troj zei:
Mijn eerste uitspatting zou veiligheidspersoneel zijn, denk ik. Als het geheim kan gehouden worden natuurlijk niet, maar als zoiets publiek raakt via de pers ofzo.

idd, en ik zou 500.000 houden om zot te doen en de rest 1 jaar op de bank zetten en rustig denken welke investering de moeite waard is.

Doggiedog

Legacy Member
Flipkikker zei:
:wtf:
Grote huizen hebben daarom geen 1000 kamers zu :x
Moderne huizen zijn tegenwoordig open genoeg, op voorwaarde dage een goede architect onder de arm genomen hebt uiteraard.

Dees optrekje zou ik wel gerust willen kopen btw:
tham & videgard hansson arkitekts: apartment at humlegarden, stockholm
Vindt gij dat dan leuk om zo rond te dwalen in grote kamers? Ik absoluut niet, dan VOEL ik mij verloren gelopen (ja, ook als er veel meubels in staan of versieringen etc.). En van dat appartement ga ik niks zeggen behalve dat mijn smaak allesbehalve overeenkomt met het uwe :p

S.conceiçao7

Legacy Member
Preske zei:
bijna m'n belangrijkste glimlach vergeten te melden

m'n nicht die in de krant staat :D

- nee, ge krijgt geen foto's
- nee, ik zeg niet welke krant
- nee, ik zeg ook niet in welk gedeelte van de krant

stupid_noob zei:
zowieso contactadvertenties

:lol:

Anoniem04

Legacy Member
Careless zei:
Die voldoening dat je het eindelijk hebt duurt toch maar een dag eigenlijk, althans bij mij toch.

Ik kan mij niet voorstellen dat je het al niets meer schelen een dag nadat je een nieuwe wagen of huis gekocht heb waar je lang genoeg voor hebt moeten werken :unsure:

Met goedkopere dingen gaat die voldoening uiteraard minder lang duren.

Flipkikker

Legacy Member
Oldskooler zei:
Daar zou de doodstraf op moeten staan. :oink:

Doggiedog zei:
Vindt gij dat dan leuk om zo rond te dwalen in grote kamers? Ik absoluut niet, dan VOEL ik mij verloren gelopen (ja, ook als er veel meubels in staan of versieringen etc.). En van dat appartement ga ik niks zeggen behalve dat mijn smaak allesbehalve overeenkomt met het uwe :p

night ghost 128 zei:
Euhm, dat is nogal kleurrijk é. :unsure:

:unsure:

Sommige kamers zijn er idd nét wat over, maar een variant hierop zou ik nog wel kunnen smaken :p (iets soberder)
Tis es iets anders dan het doorsnee huis :)

Karre

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik kan mij niet voorstellen dat je het al niets meer schelen een dag nadat je een nieuwe wagen of huis gekocht heb waar je lang genoeg voor hebt moeten werken :unsure:

Met goedkopere dingen gaat die voldoening uiteraard minder lang duren.

Natuurlijk blijf ik wel langer blij dat ik het heb maar de voldoening dat ik er zo "hard" voor heb gewerkt is toch wel snel weg in vergelijking met dat eerlijk gezegd.

Dakantochnie

Legacy Member
fireflymr zei:
Tuurlijk, 5 huizen heb je natuurlijk nodig :sleep:
Dat heb ik nooit beweerd. Ik heb wel nood aan één degelijk huis dat ruim genoeg is. Alles wat daarna volgt, is pure luxe.

matthi_182 zei:
Geniet je niet zoveel meer van dingen waarvoor je gewerkt hebt? Van dingen waarnaar je verlangt? Dat je na een dag/maand/jaar/jaren werken kan zeggen: "dat kan er nu wel eens vanaf"?
Dat op zich is al een grote luxe, althans voor mij.
Ik vind alleen al het feit dat je echte luxe kan permitteren juist zonder daarvoor jaren droog brood moeten gegeten hebben tussen je twee jobs, een gevoel van echte luxe en relaxtheid.

matthi_182 zei:
Persoonlijk kan ik alleen maar genieten van kleine dingen. Als ik voel dat ik iets niet verdiend heb, maar toch heb/krijg, dan voel ik mij daar ongemakkelijk bij.
Oh maar dat gevoel ken ik evengoed hoor. Maar als het geluk me dan toch eventjes serieus wilt meezitten, dan zet ik dat wel opzij (al zat me dat wel een paar weken kosten).

Flipkikker zei:
Hmm, je vergeet het appartement in Stockholm en het hoofdkantoor in Antwerpen :p

Moest ik die 60 miljoen winnen kocht ik hier in Antwerpen een herenhuis met ernaast mijn ontwerpbureau,
paar kotgebouwen erbij om een extra inkomen te hebben en dan opt gemak men hobby's uitbreiden met skydiving, duiken en racen... (dingen die ik eigenlijk sowieso van plan ben, maar op iets langere termijn dan :p)
Mja mja, liever niet Antwerpen dan denk ik. Alles wordt hier zo enorm gevandaliseerd dat het soms echt niet meer leuk is. Ik wil wel een mooi huis in Antwerpen ook, maar de herenhuizen in de binnenstad liggen meestal in de Jodenwijken, en da's gewoon de speeltuin van de Moslims om de ene slogan naast de andere op die hun duurbetaalde huizen te komen kladden. Als 't zo zit dan neem ik wel eventjes een uurtje 't vliegtuig en dan zit ik in Londen waar je daar geen last van hebt (of toch in veel mindere mate).


Doggiedog zei:
En zoveel huizen, wat kunt ge daar in 's hemelsnaam mee doen? :wtf: Behalve allemaal kuisen? Ow ja, tegen dan hebt ge waarschijnlijk wel al een kuisvrouw/-man. Maar dan nog, gaat ge om de 2,5 maand eens verhuizen of zo? Geef mij maar gerust één kleiner, gezellig huisje, dat uitgerust is naar het aantal bewoners. En op dit ogenblik zou dat welgeteld één persoon zijn, daarbij haat ik het om bijna "verloren te lopen" in grote huizen, dus een groot huis is absoluut niet aan mij besteed. En mja, een auto is voor mij puur een vervoersmiddel, die sjieke auto's zijn wel fancy, maar ik zou er mij erg bekeken door voelen en ik val niet graag op. Dus daar hoef ik ook al niet teveel geld aan te besteden.
Veel geld = niet meer werken = constant op vakantie zijn = van locatie wisselen op de moment dat je daar zin in hebt, maar dan wel in alle luxe. In een goed aangekleed huis loop je trouwens niet verloren. ;)
Ik ga er wel mee akkoord dat ik er zeer graag een vrouw bij zou hebben zodat ik er niet alleen moet rondlopen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Ik ga er wel mee akkoord dat ik er zeer graag een vrouw bij zou hebben zodat ik er niet alleen moet rondlopen.

Met zoveel geld lukt da wel :')

Flipkikker

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Mja mja, liever niet Antwerpen dan denk ik. Alles wordt hier zo enorm gevandaliseerd dat het soms echt niet meer leuk is. Ik wil wel een mooi huis in Antwerpen ook, maar de herenhuizen in de binnenstad liggen meestal in de Jodenwijken, en da's gewoon de speeltuin van de Moslims om de ene slogan naast de andere op die hun duurbetaalde huizen te komen kladden. Als 't zo zit dan neem ik wel eventjes een uurtje 't vliegtuig en dan zit ik in Londen waar je daar geen last van hebt (of toch in veel mindere mate).

Met het geld dage dan zou hebben ist een kleine moeite om 24h/24h security (lees: een knokploeg voor dat schorem) aan uw deur te hebben :p

freakykiller

Legacy Member
ik zou mss wel schoon autoke en huisje kopen maar veel speciaals zou ik niet veranderen aan mijn leven, schoondere kleren, nieuw gitaarke ofzo en de rest is rentenieren.

freakykiller

Legacy Member
Sober, kvind ze nog altijd gevuld met patronen enzo maarja, loopschoenen koop je neit voor het uiterlijk

Oldskooler

Legacy Member
Sober à la niet blinkend, geen flashy kleuren, geen mottige figuurkes,...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan