Doggiedog
Legacy Member
seconded. Zo 60 miljoen krijgen, eerlijk gezegd zou ik langs geen kanten weten wat ik ermee moet doen. Zo meteen kan ik alleen maar denken aan nadelen van dat geld, zoals uw familie en vrienden en kennissen (en dat zullen er hoogstwaarschlijk plóts véél meer zijn, want nu willen ze u natuurlijk allemaal kennen) die allemaal vinden dat ge teveel geld hebt en regelmatig eens "langskomen" om u geld af te smeken. Misschien rondreizen, maar alleen is maar alleen, en dus moet ge nog mensen vinden waarmee ge echt goed opschiet en die liefst nog doen alsof ge geen geld gewonnen hebt of er gewoon niks van afweten (met dan weer het risico dat ze dat gaan ontdekken natuurlijk).matthi_182 zei:Geniet je niet zoveel meer van dingen waarvoor je gewerkt hebt? Van dingen waarnaar je verlangt? Dat je na een dag/maand/jaar/jaren werken kan zeggen: "dat kan er nu wel eens vanaf"?
Dat op zich is al een grote luxe, althans voor mij.
Persoonlijk kan ik alleen maar genieten van kleine dingen. Als ik voel dat ik iets niet verdiend heb, maar toch heb/krijg, dan voel ik mij daar ongemakkelijk bij.
En zoveel huizen, wat kunt ge daar in 's hemelsnaam mee doen?
Behalve allemaal kuisen? Ow ja, tegen dan hebt ge waarschijnlijk wel al een kuisvrouw/-man. Maar dan nog, gaat ge om de 2,5 maand eens verhuizen of zo? Geef mij maar gerust één kleiner, gezellig huisje, dat uitgerust is naar het aantal bewoners. En op dit ogenblik zou dat welgeteld één persoon zijn, daarbij haat ik het om bijna "verloren te lopen" in grote huizen, dus een groot huis is absoluut niet aan mij besteed. En mja, een auto is voor mij puur een vervoersmiddel, die sjieke auto's zijn wel fancy, maar ik zou er mij erg bekeken door voelen en ik val niet graag op. Dus daar hoef ik ook al niet teveel geld aan te besteden.






